Miehen ex tuhosi meidän parisuhteen!
Miehen ex ja mies petti pitkän aikaa selän takana. Facebookista sitten näin ne niiden rakkauslirkutukset. Meillä tuli miehen kanssa ero. Nyt mietin tuhoanko sen exän elämän ja kerron sen miehelle naisen pettämisistä?
Kommentit (29)
et sä ap tolla katkeruudella ja kostamisella mitään voita! kasva aikuiseksi!
sun miehessä yhtä paljon vikaa kuin siinä naisessa. ja mieti, sussa itessäkin vikaa ei ehjään suhteeseen kukaan pääse väliin, eikä kukaan yksinään riitele. en meinaan usko et miehes ilman "syytä" olis lähtenyt pettämään. ei tää nainen ole sulta mitään vienyt, ite annoit tilaisuuden, en toki väitä että oikein tekivät.
Nainen joka kokenut saman ja oli peiliin katsomalla tunnustettava tosiasiat.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 21:42"]
sun miehessä yhtä paljon vikaa kuin siinä naisessa. ja mieti, sussa itessäkin vikaa ei ehjään suhteeseen kukaan pääse väliin, eikä kukaan yksinään riitele. en meinaan usko et miehes ilman "syytä" olis lähtenyt pettämään. ei tää nainen ole sulta mitään vienyt, ite annoit tilaisuuden, en toki väitä että oikein tekivät.
Nainen joka kokenut saman ja oli peiliin katsomalla tunnustettava tosiasiat.
[/quote]
Se nainen vei multa 16 vuotta ja hyvätkin muistot muuttuivat samantien huonoiksi sen takia! En tiennyt että niillä oli vielä tunteita toisiaan kohtaan koska oli itse aiheuttanu heille eron aikanaan pettämällä miestä. Minun ja miehen suhde ei enää merkitse mulle mitään koska tuo teko teki sen että minunki tunteet muuttui samantien miestä kohtaan tyhjiksi. Se nainen oli tässä suurin syyllinen. Menettäshän se siinä samalla maineensakin. Pienellä kylällä kun vielä asuu ja viettää onnellista kulissielämää. Ties kuinka monta kertaa pettänyt miestään.
ap
Itse asiassa tuo mies ja hänen alkuperäinen vaimonsa kuuluvat yhteen ja muu säpellys on vain harhapoluille lipsumista! Jos naisen suhde myös rikkoontuu, niin se edesauttaa tuon alkuperäisen palautumista ja muut härpäkkeet putoo kyydistä!
Jos miehesi ja sinun suhteesi ei sinulle itään merkitse enää, niin sitten sinulla ei ole mitään tarvetta kertoa... Asia ei sinulle kuulu.
Ja jos lapsia on kuvioissa, niin pysyisin hiljaa. Heidän ei tarvitse kärsiä siitä, että äitinsä on moraaliton jne.
Sen neuvon myös antaisin ap:lle, että jos kerran eroat miehestäsi, niin älä ulkoista sitä vihasi kohdetta. Vaikka kuinka olisi tuo nainen aloiteen tehnyt, niin yksi tai useampi aloite ei riitä suhteen tekemiseen. Jokainen meistä kohtaa aloitteita päivästä toiseen ja silti pysytään uskollisina. Väärin tekee se, joka varattua viekoitelee, mutta yhtä väärin tekee se, joka viekoituksille antaa periksi. Ja sinä et ole ollut suhteessa tuohon anaiseen vaan mieheesi. Ero ei sinulla onnistu, jos vihasi kohde on nainen eikä miehesi. Vihan tunne autta eroon ihmisestä ja jos tunnet vihaa väärää ihmistä kohtaan, niin vain puolustelet miehesi harhapolkuja etkä hänestä eroon pääse.
tsemppiä ap:lle!
tsemppia ap:lle!
Sä olet aikoinaan aiheuttanut niiden avioeron?
buaahhhaahhhaa , karma puree takaisin! Oikein sulle lortto.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:50"]
Menettää talon, lapset ja miehen. Eivät ole naimisissa. Se nainen teki aloitteen. Sillä tavalla minä kostan miehellekin koska se kans pelkää että kerron sen naisen miehelle totuuden. Ei ollu pelkkä yhden illan hairahdus vaan niillä oli kuukausia kestävä suhde...
ap
[/quote]
Ei lapsia pettämisen takia kukaan menetä, tuskin taloakaan.. Miehen varmasti menettää, mutta jos naisella on jotain sun exäs kanssa, niin kertomalla säästät naiselta vaivan. Kurjaa sulle, mutta kertominen ei välttämättä tuo toivottua lopputulosta. Tsemppiä Ap. Löydät vielä uuden miehen :)