Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisinkö taas Tinderiin vai minne muualle?

Vierailija
21.06.2021 |

42-vuotias nainen joka haluaa elää tämän pitkän kuuman kesän ja nauttia hyvästä seurasta. En halua parisuhdetta, mutta en myöskään sinkoa sängystä toiseen. Kuinkakohan tuonkin nyt ilmaisisin? Valokuvien ottaminen ajatuksena ahdistaa, mutta pakkohan ne on laittaa tietenkin profiiliin. Voi miksi mietin aina liikaa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy pancake oli viimeksi hyvä, mutta en pidä siitä, että kuka tahansa voi laittaa viestiä ja tuntuu kiusalliselta, kun en halua vastata kaikille yhteydenottajille. Tinderissä voin valita itse ne joista olen kiinnostunut ja toisinpäin.

Vierailija
2/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä deittipalvelua te muut käytätte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on suosituin mutta käyttäjiä on ihan ok määrä myös:

Bumble

Okcupid

Vierailija
4/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24

Vierailija
5/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos et parisuhdetta halua niin tinder on se paikka. Parisuhdetta kaipaavalle Okcupid.

Vierailija
6/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tavallisesti . Baarista . Osta Amerikka Pan cake litl kutsu kavereita kylään ja kylmää kuohuviiniä pyydä ystäviä mukaan . Ole normaali .

Vierailija
7/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnilleen ikäisesi mies (sinkku) enkä eläessäni ole ollut tinderissä, enkä ajatellu mennä sinne ainakaan lähiaikoina. -Minua -olen hieman ennakkoluuloinen- kiusaa lähinnä Tinderin maine "panososvelluksena ja seksitutkana".    

Vierailija
8/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suunnilleen ikäisesi mies (sinkku) enkä eläessäni ole ollut tinderissä, enkä ajatellu mennä sinne ainakaan lähiaikoina. -Minua -olen hieman ennakkoluuloinen- kiusaa lähinnä Tinderin maine "panososvelluksena ja seksitutkana".    

Samaa mieltä Tinderistä. Koen sen kovin pinnallisena.

Ap

Vierailija
9/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti kirjoitti:

Etsi tavallisesti . Baarista . Osta Amerikka Pan cake litl kutsu kavereita kylään ja kylmää kuohuviiniä pyydä ystäviä mukaan . Ole normaali .

Mikä on Amerikka Pan cake litl?

Vierailija
10/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jos et parisuhdetta halua niin tinder on se paikka. Parisuhdetta kaipaavalle Okcupid.

Mä taas löysin parisuhteen Tinderistä mutta Okcupid oli vaan outoja friikkejä/hetken hauskaa hakevia.

Vierailija
11/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää luonnossa, älkääkä tinderöikö!

Vierailija
12/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta jos ymmärsin oikein, niin kuitenkin olet aikeissa liittyä Tinderiin. - Miksi? - Vai etkö luota ja usko että saisit seuraa ilmanikin?-  Ei kai pinnallisuudessa sinänsä ole mitään pahaa, jos tietää pelin säännöt. - Itse vain en jaksaisi mitään "säätöjä" ja yhden yön seikkailut ei oikein nappaa. (Onkohan minusta tulossa tai olenko jo vanha?) 

"7" 

Vierailija
13/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta jos ymmärsin oikein, niin kuitenkin olet aikeissa liittyä Tinderiin. - Miksi? - Vai etkö luota ja usko että saisit seuraa ilmanikin?-  Ei kai pinnallisuudessa sinänsä ole mitään pahaa, jos tietää pelin säännöt. - Itse vain en jaksaisi mitään "säätöjä" ja yhden yön seikkailut ei oikein nappaa. (Onkohan minusta tulossa tai olenko jo vanha?) 

"7" 

Mä en oikein liiku missään. Baariin tekisi mieli, mutta ketään kaveria ei kiinnosta yöelämä enää. Lähetkö sä mun kaveriksi? Tinder vetoaa siksi, että se on vilkas sovellus, paljon ihmisiä.

Vierailija
14/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

"7" 

Mä en oikein liiku missään. Baariin tekisi mieli, mutta ketään kaveria ei kiinnosta yöelämä enää. Lähetkö sä mun kaveriksi? Tinder vetoaa siksi, että se on vilkas sovellus, paljon ihmisiä.

Tinderissäkin on. kutten sanottu varmasti hyvät puolensa, - Itse valitsen seuraavaksi suunnakseni ensin kirjaston, josta  jäätelökioskille ja lopuksi torille, josta käyn hakemassa uusia perunoita ja mansikoita. 

Olen tehnyt linjauken, että tällä paltalla en ala "julkisesti" sopimaan treffejä. - Mutta olisihan se muutoin enemmän kuin mukavaa, jos saattaisi löyää jonkun, jonka kanssa nauttia kesästä ja elosta (mahd.) vielä sen jälkeenkin, jos paremin kävisi. Mistä sitä tietää; pidetään aistit avoimina...   

Kaunista kesää!  

t. "7"

Vierailija
15/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisesti kirjoitti:

Mikä on Amerikka Pan cake litl?

Oisko amerikkalainen pannukakku Lidlistä?

Vierailija
16/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mieluummin ihan oikeasta elämästä.

Tuolla ulkona odottaa varmasti ikäisiäsi miehiä, jotka etsivät myös kesäksi mukavaa situationship -suhdetta omanikäisistä naisista.

Jos sitoutuminen ei nappaa, mutta kesän viettäminen ja seksi kiinnostaa mukavan miehen kanssa, löydät varmasti kivoja ehdokkaita vaikka kymmenkaupalla.

Vierailija
17/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla alueellani ainakin Tinderissä on vain ne jämät, jotka kaikki tunnistaa, mutta ei halua koskea.

Vierailija
18/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi mieluummin ihan oikeasta elämästä.

Tuolla ulkona odottaa varmasti ikäisiäsi miehiä, jotka etsivät myös kesäksi mukavaa situationship -suhdetta omanikäisistä naisista.

Jos sitoutuminen ei nappaa, mutta kesän viettäminen ja seksi kiinnostaa mukavan miehen kanssa, löydät varmasti kivoja ehdokkaita vaikka kymmenkaupalla.

Ihan uusi termi mulle tuo situationship, hauska.

Vierailija
19/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oikeassa elämässä etsitään miestä? Neuvoisitteko miten minä (ap) löydän miehen?

Vierailija
20/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on eniten käyttäjiä. Tosin naisena sillä ei ole merkitystä, koska jokaisessa deittipalvelussa on 3-4 kertainen määrä miehiä naisiin verrattuna. Mutta lyhyesti: Tinderissä on eniten käyttäjiä.

Itse asiassa ihmettelen sitä, että juuri Tinder koetaan pinnallisena. Koska sokkotreffejä ei kukaan harrasta, niin ulkonäkö ja omat mieltymykset ovat suuressa roolissa itseä miellyttävää mätsiä etsiessä. Kyllähän jokaisessa deittipalvelussa tai sen välityksellä kuvat vaihdetaan jossain vaiheessa ennen tapaamista, joten ulkonäköön perustuu kaikki muutkin palvelut.

Itse haluan käyttää sitä palvelua, missä on eniten käyttäjiä, koska muutamasta kymmenestä mätsistä ainoastaan 1-3 kanssa haluaa lopulta tavata, tai onnistuu tapaamaan. Ja tämähän siis kertoo vain minun tavallisuudesta ja siitä, ettei naama vaan riitä. :D Mutta silti en harkitsekaan muita palveluita, kuin Tinderiä.

M__42