Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisinkö taas Tinderiin vai minne muualle?

Vierailija
21.06.2021 |

42-vuotias nainen joka haluaa elää tämän pitkän kuuman kesän ja nauttia hyvästä seurasta. En halua parisuhdetta, mutta en myöskään sinkoa sängystä toiseen. Kuinkakohan tuonkin nyt ilmaisisin? Valokuvien ottaminen ajatuksena ahdistaa, mutta pakkohan ne on laittaa tietenkin profiiliin. Voi miksi mietin aina liikaa.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jos et parisuhdetta halua niin tinder on se paikka. Parisuhdetta kaipaavalle Okcupid.

Mä taas löysin parisuhteen Tinderistä mutta Okcupid oli vaan outoja friikkejä/hetken hauskaa hakevia.

Me ei varmasti kohdattu siellä. 😂 Todellakaan okcupid ei ole paikka josta haetaan hetken hauskaa. Mihinköhän palveluun sekoitat.

Vierailija
22/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puuma kiinnostunut miesseurasta. No pistähä sitä koodia tännepäi!

M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okcupid on ainakin Pohjois-Pohjanmaalla täynnä hipstereitä ja muita marginaali-ihmisiä, joten eivät ole minun kohderyhmää millään lailla.

Vierailija
24/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okcupid on ainakin Pohjois-Pohjanmaalla täynnä hipstereitä ja muita marginaali-ihmisiä, joten eivät ole minun kohderyhmää millään lailla.

Okc toimii samalla tavalla kuin tinder nykypäivänä. Eli kaikkia ehdokkaita ei näyte toiselle. Ja valitettavasti nopeasti tulee sellainen kuvitelma että käyttäjiä ei ole paljoa.. Se mikä okc puolella taas on hyvää (tai huonoa) voit aina lähettää toiselle intro viestin jos henkilö näyttää kiinnostavalta, jolloin hän tulee näkemään sinun profiilin.

Ne jotka eivät jaksa nähdä vaivaa omaan profiiliin tai ei kiinnosta toisen arvomaailma, heille en suosittele okc.. Okc on tarkoitettu henkilöille jotka hakevat jotain merkityksellisempää kuin pelkästään eye candy.

Vierailija
25/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oikeassa elämässä etsitään miestä? Neuvoisitteko miten minä (ap) löydän miehen?

Naisena et etsi yhtään mitään, vaan teet itsestäsi sellaisen, että miehet löytävät sut.

1. Laittaudu nätiksi, että sut huomataan. Ei tartte olla mikään missi, kunhan olet nähnyt vaivaa ulkonäkösi eteen, etkä näytä siltä, että et edes halua huomiota.

2. Jos oot ulkona kiireisen näköinen, niin kukaan ei uskalla pysäyttää ja häiritä sun säntäilyä.

3. Jos kuuntelet musiikkia kuulokkeilla tai olet muuten puhelimessasi kiinni, niin kukaan ei halua nolata itseään yrittämällä avata keskustelua, kun toinen ei edes huomaa mitään tai säikähtää yllättävää lähestymisyritystä.

4. Näytä iloiselta tai vähintäänkin myönteiseltä. Kukaan ei uskalla lähestyä, jos näytät jo valmiiksi kärttyiseltä.

Sitten vaan ihmisten ilmoille, yksin torille, terassille, kahville tms. mistä miehet voivat löytää sut.

Vierailija
26/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Match.com toimii nykyään, onko joku kokeillut?

Vierailija
27/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten oikeassa elämässä etsitään miestä? Neuvoisitteko miten minä (ap) löydän miehen?

Naisena et etsi yhtään mitään, vaan teet itsestäsi sellaisen, että miehet löytävät sut.

1. Laittaudu nätiksi, että sut huomataan. Ei tartte olla mikään missi, kunhan olet nähnyt vaivaa ulkonäkösi eteen, etkä näytä siltä, että et edes halua huomiota.

2. Jos oot ulkona kiireisen näköinen, niin kukaan ei uskalla pysäyttää ja häiritä sun säntäilyä.

3. Jos kuuntelet musiikkia kuulokkeilla tai olet muuten puhelimessasi kiinni, niin kukaan ei halua nolata itseään yrittämällä avata keskustelua, kun toinen ei edes huomaa mitään tai säikähtää yllättävää lähestymisyritystä.

4. Näytä iloiselta tai vähintäänkin myönteiseltä. Kukaan ei uskalla lähestyä, jos näytät jo valmiiksi kärttyiseltä.

Sitten vaan ihmisten ilmoille, yksin torille, terassille, kahville tms. mistä miehet voivat löytää sut.

Nainen voisi lisäksi yrittää tehdä mahdollisimman selväksi, että on sinkku. Pakkeja en ole koskaan pelännyt, mutta ärsyttää lähestyä naisia jotka sitten paljastuvatkin varatuiksi.

Vierailija
28/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta, okcupid on hyvä kun siellä pääsee. Blokkailemaan epäkiinnostavia käyttäjiä. Jolloin he eivät edes tule näkemään profiilia. Ei tule ahdistusta että käyttäjät lähestyisi. Sekä noista intro viesteistä, kun käyttäjä lähettää sellaisen toiselle niin toinen tullaan piiloittamaan häneltä kunnes/jos toinen haluaa vastata/matchätä hänen kanssa.

Itse olen aktiivisesti blokannut käyttäjiä ja listalla on jo reippasti yli tuhat.. Niin ja toimin näin ap ikäisenä miehenä.

Vierailija
29/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Match.com toimii nykyään, onko joku kokeillut?

Kokeiltu on. Kallis paikka, vähän käyttäjiä. Ja sanoisin että se on enemmän tarkoitettu +50v käyttäjille, ja se on heidän päämarkkina kohderyhmä.

Vierailija
30/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu minkä tyyppistä seuraa oot hakemassa. Iskuri toimii maksullisuudesta huolimatta ihan ok, amoremi.ee sopii kuvatonta viestintää kannattaville (miinus, enimmäkseen miehiä), Rosebrides melkolailla kaikille, tosin siellä kuvat koetaan plussana, Alaston Suomesta tullut tavattua joitakin. Opportunisteille suosittelen Suomi24 chattia.

Vierailija
31/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voisi lisäksi yrittää tehdä mahdollisimman selväksi, että on sinkku. Pakkeja en ole koskaan pelännyt, mutta ärsyttää lähestyä naisia jotka sitten paljastuvatkin varatuiksi.

Miten tuodaan esille sinkkuun esim. kaupassa, torilla, kirjastossa yms paikoissa?

Vierailija
32/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuodaan esille sinkkuun esim. kaupassa, torilla, kirjastossa yms paikoissa?

Minä (miehenä) olen tavannut katsoa (Suomessa), että löytyykö naisen vasemmankäden nimettömästä sormusta. Mutta ehkä tämä on vähän vanhanaikaista. - Kaverni (mies) joskus leukaili, että sen jälkeen kun alkoi käyttää vihkisormusta, niin vasta sitten naiset alkoivat kiinnostua hänestä enemmän. - Kysyin, että opettiko hänen kumppaninsa häne ns.tavoille, vai misttä arveli tuon johtuvan.   

Vierailija
33/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu minkä tyyppistä seuraa oot hakemassa. Iskuri toimii maksullisuudesta huolimatta ihan ok, amoremi.ee sopii kuvatonta viestintää kannattaville (miinus, enimmäkseen miehiä), Rosebrides melkolailla kaikille, tosin siellä kuvat koetaan plussana, Alaston Suomesta tullut tavattua joitakin. Opportunisteille suosittelen Suomi24 chattia.

Huokaus. - Taas sitä huomaa, että yski merkittävimmistä syistä miksi olen pysyny sinkkuna lienee se, että en ole ollutt halukas laittamaan itseäni likoon yhteenkään sosiaalisen median tai kännykkäsovelluksen kautta saatavilla olevaan kumppaninhakupalveluun. Ja kun käyn lisäksi hyvin harvoin baareissa ja yökerhoissa yms., vaikka niistä olen sentään aina halutessani hetkellistä seuraa löytäny . niin lieneekö ihme, että olen sinkku.... 

Vierailija
34/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. - Taas sitä huomaa, että yski merkittävimmistä syistä miksi olen pysyny sinkkuna lienee se, että en ole ollutt halukas laittamaan itseäni likoon yhteenkään sosiaalisen median tai kännykkäsovelluksen kautta saatavilla olevaan kumppaninhakupalveluun. Ja kun käyn lisäksi hyvin harvoin baareissa ja yökerhoissa yms., vaikka niistä olen sentään aina halutessani hetkellistä seuraa löytäny . niin lieneekö ihme, että olen sinkku.... 

Kyllähän se baareilukin maksaa. Jos et voi mitään tehdä tai mistään maksaa niin ei todellakaan ihme, että olet yksin.

Vierailija
35/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se baareilukin maksaa. Jos et voi mitään tehdä tai mistään maksaa niin ei todellakaan ihme, että olet yksin.

Ei kyse ole siitä, ettenkö voisi maksaa.  Oma hintansa itselleni on ollu se, etä olen lievästi hämäräsokeana uskaltauunu baareihin ja yökerhoihin...

Enempi kai sitä toivoisi, että yleisesti olisi tarjolla paikkoja, joissa olisi moraalisesti ja yleisesti hyväksyttyä yrittää iskeä kumppania itselleen. - Sosaalisen media/ kännykkäsovelluksissa aatteluttaa ehkä eniten se, että jos kerran laitat sinne kuvasi, niin kuka tietää, mihin kuvasi matkaa sieltä....

Mutta näin todetessani annan itsestäni mielikuvan "jo" aika moisena foliohattuna.

Varmaankin niistä ajoista kun pääministerimme haki seuraa netin (suoli24:n?) kautta on yleisemmin kumppanin tietoisemmasakin hakemisesta tullut moraalisesi hyväksyttävämpää.

Tarkoitan, että voi ihan reilusti sanoa ja kertoa hakevansa kumppania (, mistä ny ikinä).

Sensijaan, että enää ei pidä aina kieltää ja torjua, jos joku asiaa suoraa kysyy. Jolloin itse tulisi sanoa, että ei suinkaan ehei ja näin ylläpitää mielikuvaa siitä, että tietoinen kumppanin haku on vain luusereiden hommaa. Ja ajatella, että hyvät tyypit (alfamiehet ja naaraat) saavat ja löytävät kumppanin ilman vaivannäköä ja omaa toimeliaisuutta.          

Vierailija
36/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston Suomi on ehdottomasti kanava jota en halua käyttää. Iskuri? Pitää tutustua. Ehkä nyt lataan Tinderin.

Vierailija
37/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tulla isketyksi mahdollisimman suurella todennäköisyydellä oikeassa elämässä. Kannattaa aina yrittää saada sinkkuus esiin keskusteluissa. Se ainakin toimii minulle kun ulkoilutan koiraani.

Vierailija
38/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään.

Kaikki sosiaalinen kanssakäyminen on netissä.

Vierailija
39/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa tulla isketyksi mahdollisimman suurella todennäköisyydellä oikeassa elämässä. Kannattaa aina yrittää saada sinkkuus esiin keskusteluissa. Se ainakin toimii minulle kun ulkoilutan koiraani.

Olen itse sinkkumies. - Itse en osaa alleviivata tai korostaa omaa sinkkuuttani; jotenkin kai sitä toivoisi, että nainen huomaisi sen muutoinkin.

Muistan joskus olleeni treffeillä jonka aikana nainen kertoi useampaan kertaan, että hän sinkku. Minulle tuli lopulta, jotenkin kiusaliinen olo, kun huomasin jossain vaiheessa aattelevani, että onko tuo sinkkuus hänelle joki rooli hänelle?  - En oikein saanu kiinni siitä, miksi hänen täytyisi siä niin kovin korostaa.

Esimerkkinä nainen kertoi, että sinkkuna hän tykkää syödä mysliä. - Hieno juttu niin minäkin mutta tykkään syödä mysliä riippumatta siitä olenko sinkku vai en. Tai sinkkuna hän tykkää käydä  lenkillä. - Ok. Tarkoittaako tuo sitä, että e tykkää lenkkeillä silloin kun olet parisuhteessa. - Pidin kuitenkin tällaiset kysymykset omassa mielessäni, enkä rohjennut niitä kysyä ääneen.  

Sinkkumies

PS: Yksi mukavimpia asioista sinkkuna ollessa on se, että voi yksin syödä kokonaien suklaalevyn,- Tylsimpäiä juttuja sinkkuudessa on kun huomaa syöneensä yksin sen suklaalveyn

Vierailija
40/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä menen tänään illalla Prismaan, niin voinko siellä tuoda ilmi sinkkuuteni?