Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisinkö taas Tinderiin vai minne muualle?

Vierailija
21.06.2021 |

42-vuotias nainen joka haluaa elää tämän pitkän kuuman kesän ja nauttia hyvästä seurasta. En halua parisuhdetta, mutta en myöskään sinkoa sängystä toiseen. Kuinkakohan tuonkin nyt ilmaisisin? Valokuvien ottaminen ajatuksena ahdistaa, mutta pakkohan ne on laittaa tietenkin profiiliin. Voi miksi mietin aina liikaa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä menen tänään illalla Prismaan, niin voinko siellä tuoda ilmi sinkkuuteni?

Mites aattelit sinkkuutasi tuoda ilmi?  Josko sitä itsekin uskaltai isekin lähteä Prismaan illemmalla. -Päiväsaikaan se jotenkin ahdistaa kun ympärillä on liian paljon lapsiperheitä ja pariskunia joista lähes kaikista huokuu, että tässä ollaan valmistauumassa ja pian  menossa viettämään iloista Juhannusta....

Vierailija
42/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä menen tänään illalla Prismaan, niin voinko siellä tuoda ilmi sinkkuuteni?

Miehelle hymyily. Varattu nainen ei katso vierasta miestä silmii tai hymyile hänelle. Ainakaan 0,5 sekuntia kauempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites aattelit sinkkuutasi tuoda ilmi?  Josko sitä itsekin uskaltai isekin lähteä Prismaan illemmalla. -Päiväsaikaan se jotenkin ahdistaa kun ympärillä on liian paljon lapsiperheitä ja pariskunia joista lähes kaikista huokuu, että tässä ollaan valmistauumassa ja pian  menossa viettämään iloista Juhannusta....

Tuntuu kuin Prismassa myöhään illalla voisi vallita sinkkujen markkinat, mutta kuinka tosiaan tuoda asia ilmi 🤔 Maski päässä on aika vaikea tulkita hymyileviä silmiä, paitsi jos iskee silmää, mitä en naisena itse kehtaa tehdä. Sovitaanko joku tietty aika joka illalle Prismaan vaikka perunalaarin luokse? Siellä sinkut tapaisivat toisiaan? Pyörittelen siellä pottupussia noin klo 21.

Vierailija
44/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kokeiltu. Tinder paras. Profiiliin kun kertoo mitä hakee, löytyy sopivampaa seuraa.

Löytyy sieltä muitakin kuin panijoita.

Vierailija
45/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies olet?

Vierailija
46/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiinnostuin Prisman perunatreffeistä, haussa mies 45-55v :D Hymyillään kun perunoita pyöritellään!

Vierailija
47/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmaan pitäisi olla maski jossa lukee että "sinkku".. Tietty kai jossain kaupoissa on edelleen niitä sinkku koreja?!

Vierailija
48/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voi ’kertoa’ olevansa sinkku? Sormusta ei tietysti ole mutta eipä sitä monikaan avoliitossa tai parisuhteissa oleva käytä eli aika epävarma merkki sekin.

M50+

Vierailija
49/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi Prisman perunatreffit vaan kun töihin lähtö on klo 5 niin ei mitenkään pysy silmät auki enää tuohon aikaan. Ihmekö tuo että on sinkku ja näillä spekseillä myös jään.

Vierailija
50/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happy pancake oli viimeksi hyvä, mutta en pidä siitä, että kuka tahansa voi laittaa viestiä ja tuntuu kiusalliselta, kun en halua vastata kaikille yhteydenottajille. Tinderissä voin valita itse ne joista olen kiinnostunut ja toisinpäin.

Yritä nyt edes vähän. Voit estää viestit kaikilta joille itse et ole viestitellyt. Voit estää viestit kaikilta jotka ovat väärän ikäisiä.

Vierailija
51/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okcupid on ainakin Pohjois-Pohjanmaalla täynnä hipstereitä ja muita marginaali-ihmisiä, joten eivät ole minun kohderyhmää millään lailla.

Okc toimii samalla tavalla kuin tinder nykypäivänä. Eli kaikkia ehdokkaita ei näyte toiselle. Ja valitettavasti nopeasti tulee sellainen kuvitelma että käyttäjiä ei ole paljoa.. Se mikä okc puolella taas on hyvää (tai huonoa) voit aina lähettää toiselle intro viestin jos henkilö näyttää kiinnostavalta, jolloin hän tulee näkemään sinun profiilin.

Ne jotka eivät jaksa nähdä vaivaa omaan profiiliin tai ei kiinnosta toisen arvomaailma, heille en suosittele okc.. Okc on tarkoitettu henkilöille jotka hakevat jotain merkityksellisempää kuin pelkästään eye candy.

Okc antoi mätsejä jostain jenkeistä. Ei oikein sopinut, kun yksi tärkeä kriteeri oli löytää seuraa läheltä eli pk-seudulta. En tiedä toimiiko kyseinen palvelu nykyään paremmin. Onneksi löysin tälle kesälle nuoremman viriilin miehen. Kai tämä on situationship, vaikka hän haaveilee lapsista jne...

Vierailija
52/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk joku menos Turun prismaan perunatreffeille?

Vierailija
53/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottulaarille tärät Tre?

Vierailija
54/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo, kotisataman deitti. Erityyppisiä ihmisiä kuin tinderissä. Muutamilla deiteillä olen käynyt sen kautta ja ainakin tämänhetkisen kokemuksen perusteella voin suositella.

Vierailija
55/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma Lahti? Siiklipussit?

Vierailija
56/57 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okcupid on ainakin Pohjois-Pohjanmaalla täynnä hipstereitä ja muita marginaali-ihmisiä, joten eivät ole minun kohderyhmää millään lailla.

Okc toimii samalla tavalla kuin tinder nykypäivänä. Eli kaikkia ehdokkaita ei näyte toiselle. Ja valitettavasti nopeasti tulee sellainen kuvitelma että käyttäjiä ei ole paljoa.. Se mikä okc puolella taas on hyvää (tai huonoa) voit aina lähettää toiselle intro viestin jos henkilö näyttää kiinnostavalta, jolloin hän tulee näkemään sinun profiilin.

Ne jotka eivät jaksa nähdä vaivaa omaan profiiliin tai ei kiinnosta toisen arvomaailma, heille en suosittele okc.. Okc on tarkoitettu henkilöille jotka hakevat jotain merkityksellisempää kuin pelkästään eye candy.

Okc antoi mätsejä jostain jenkeistä. Ei oikein sopinut, kun yksi tärkeä kriteeri oli löytää seuraa läheltä eli pk-seudulta. En tiedä toimiiko kyseinen palvelu nykyään paremmin. Onneksi löysin tälle kesälle nuoremman viriilin miehen. Kai tämä on situationship, vaikka hän haaveilee lapsista jne...

Ei se sellaisia anna, ellet itse ala tykkäilemään niistä. 😂 Ja hakuehtoihin voi määrittää etäisyyden.

Vierailija
57/57 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminu perunatreffit. Illalla olin ja aamullakin piti ihan käydä testaamassa samaa. 😢