Onko täällä ketään muuta joka ei käytä lainkaan alkoholia?
Jokaviikonloppuinen "oletko kännissä"-ketjusta päätellen täällä hörppii vähän jokainen. Entä jos yrittäisitte olla selvinpäin. Todistakaa itsellenne että se onnistuu sillä veikkaan että monelle se ei ole helppoa.
Kommentit (46)
Hienoa huomata miehiäkin tässä ketjussa!
Viimeksi taisin maistella 2,5v-3v sitten, monta vuotta meni niinkin että kävin viihteellä kerran vuodessa, mies ollu samoilla linjoilla.
Ei vaan jaksa kiinnostaa, aina oli seuraavana aamuna hirvee morkkis ja krapula.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:38"]
Minä harrastan kulttuuria, juon Lapin Kultaa ruuan kanssa ja lipitän pari lasia halpaa viiniä telkkarin ääressä. Ihan vain siksi, koska ne maistuvat hyvältä ja kuuluvat sivistyneeseen eurooppalaiseen juomakulttuuriin. :) Sitten jos on aikainen ylösnousu niin yllättäen mehu maistuukin paremmalta iltaisin. :)
[/quote]
Tällanen selittely on aina niin säälittävää. "Harrastan kulttuuria", just joo... Mäkin harrastan kulttuuria (käyn teatterissa, oopperassa, konserteissa, luen kirjoja ja runoja jne.), MUTTA alkoholia en juo. Eurooppalainen sivistynyt olen ilman viinaakin.
Hienoa, että näinkin monta raitista ja joukossa vielä pari, jotka ei oo koskaan maistaneet. Näitä erityisesti kunnioitan.
Vähän meitä kuitenkin on. Kun katselee markettien parkkipaikalla ihmisiä, niin hyvin monella on sitä olutta ihan viikollakin ja monien miesten ainoa ostos on olut. Usein molemmissa käsissä.
Tuossa kymmenen kilsan päässä on kyläkauppa, jonka uusi yrittäjä ei aluksi myynyt olutta ollenkaan, mutta niin se olut vaan sinnekkin lopulta ilmestyi.
Kauppakaan ei kannata ilman alkoholia. Ei hyvä.
J-P
Vähän vajaa 4 vuotta selvin päin todella rankkojrn kännivuosien jälkeen ja toivon, etten koskaan sekoaisi niin perusteellisesti, että vielä kokeilisin miltä tuntuu ottaa "ihan vähän vaan".
Mies 54v.
Mies, 40 v. Nuorempana ne tavalliset rälläämiset, viinaa ja röökiä. Savut jäivät melkein 20 vuotta sitten, kuivin suin kohta 9 vuotta. Tarkoitus jatkaa samaa rataa hautaan asti. Ei haittaa yhtään muiden ihmettelyt asiasta, kerron mikä on kuvio ja sillä selvä. Eikä haittaa sekään, jos muut ympärillä lipittelee. Saapahan selvin päin virnuilla toilailuille. Ja aina olen ajokunnossa.