En millään jaksaisi järjestää rippijuhlia!
Porukkaa olsi tulossa paljon (iso suku) ja mä en jaksa tehdä niitä ruokia ja miettiä miten ne säilyy yms.Paikkojen pitäisi olla kunnossa sisältä ja ulkoa. Olen sitten varmaan huono äiti!
Kommentit (24)
Kysykääpä siltä nuorelta itseltä, haluaako se itse ihan oikeasti koko suvun sinne seurakuntasaliin häntä juhlimaan.
Uskon, että jos nuori uskaltaa olla rehellinen, niin hän mieluummin haluaa pienet ja rennot juhlat, kuin ison sukujuhlan serkkuineen ja täteineen.
Joskus ihmettelen, että kenen tarpeeseen näitä isoja juhlia yleensä edes järjestetään
Piti myös kommentoida vierasmäärää; meilläkin on iso suku, mutta ei rippijuhliin kaikkia kutsuta. Sisarukset perheineen, isovanhemmat ja kummit. Nämä ovat niin läheistä porukkaa, että voivat hyvin vaikka auttaa tarjoiluissa kun tietävät taloudellisen tilanteenne. Meillä on esikoisen rippijuhlat parin viikon päästä, vieraita tulee 15.
onko miehesi todellakin niin sika ettei se maksa juhlia/leivo ja siivoa?
jätä se sika
-himpulapoika-
13, sä vaikutatkin ihan hyvältä äidiltä, juuri niin, pientä uhrautumista joskus tarvitaan.
Ap, etkö voisi pyytää sun kaveria/sukulaista auttamaan? Siivouksessa se rippilapsi itsekin voi tehdä asian eteen paljon. Kuten kyllä leipomustenkin suhteen.