Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luomuna käynnistynyt vs käynnistetty synnytys

Vierailija
13.06.2014 |

Te, joilla on kokemusta sekä käynnistetystä synnytyksestä että itsestään käynnistyneestä: onko supistuksissa eroa? Itselläni on molemmat synnytykset käynnistetty ja harmittaa, kun en päässyt kokemaan luonnollisia supistuksia. Lapsiluku kun on nyt täynnä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös synnytykset käynnistetty. Ja oon harmitellu etten pääse kokemaan sitä *jännitystä* että koska pitäis lähtee synnärille. Vähän tylsää ollu aina mennä sinne kellonajan mukaan. Mut ei voi mitään. Ja oon kyllä onnellinen terveistä lapsistani. Ja synnytykset ollu helppoja vaikka aina kaikki puhuu ett käynnistetty on kovin kivulias, kuinka helppoja ne olis sitte ollukkaan jos olis itellään lähteny ;)

Vierailija
2/2 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka käynnistetty, toinen lähti itekseen syntymään kolme päivää ennen käynnistystä.

Käynnistetyssä supistukset alkoi heti aika kivuliaina ja tiheessä tahdissa. Ennen epiduraalin laittoa ei pahemmin tuntunu enää välejä supistuksissa olevan.. Ja kipu vaan voimistui koko ajan.

Itekseen käyntiin lähteneessä supistukset alkoi lähinnä kirstävänä tunteena ja siitä pikkuhiljaa koveni. Ennen kohdunkaulan puudutetta sattui yhtä paljon kun käynnistetyssä, mutta supistusten välit oli täysin kivuttomat.

Käynnistetyssä pärjäsin 4cm asti ilman puudutteita, itekseen käynnistyneessä 7cm asti.

Meilöäkin lapsiluku nyt täynnä, enkä vois ilosempi olla että molemmat pääsin kokemaan.:) Se kun ei ollu itsestäänselvyys, siis itekseen käyntiin lähtenyt, radin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla