Mitä wt-piirteitä sinulla on (av:n mukaan)?
Nyt saa nauraa itselleen ja täll wt-käsitteelle!
Aloitan:
- Tatuointeja todella paljon
- Katson joskus viihdehömppää, kuten BB:tä
- Juon joskus saunassa KALJAN
- Hiukseni ovat käyneet läpi koko väriskaalan (nyt ruskea)
- Lapseni nimi on prinsessamainen
- Kiroilen liikaa
Jos on vaikea keksiä itselle wt-piirteitä, tuolta saa vinkkejä: http://www.vauva.fi/keskustelu/3966907/ketju/listataan_wt_piirteita
Kommentit (31)
- Mulla on arpia lävistyskoruista (enkä häpeä niitä)
- Mulla on jokunen tatuointi
- Harrastan moottoripyöräilyä
- Omistan crocsit
- Vedän röökiä
- Kiroilen
- Hiuksissa ollut melkein kaikki värit mitä väripaletista parturissa löytyy
- Mullakin on crocsit
Käytän H&M vaatteita ja itseruskettavaa. Värjään hiukseni kaupan väreillä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 22:45"]Meillä leivotaan usein mokkapaloja.
[/quote] Nam!
Mul on silarit, klipsipidennykset ja lempiviihdettäni on geordie shore yms high class shit ;)
-Hiukseni ovat räikyvän punaiset. Joskus esiteininä ollut jopa jotain sinistä raitaa mutta välissä monta vuotta ruskeat.
-Olen nuori äiti ja vieläpä...
-YH!! :D
-tyttären nimi on alexandra (ja nimen omaa X:llä)
-en omista autoa
Crocsit löytyy.....eikä siinä vielä kaikki! Minulla löytyy useat eriväriset! Käytän niitä töissä ja vapaa-ajalla!
Tatuointeja ja läväreitä ei ole, mutta nuorisolta löytyy ,kai sekin lasketaan:D?
Mokkapalat,kautta vuosien.
Saunakalja on jees.
Varmaan miljoona asiaa, en jaksa selvitellä mistään listasta mitä kaikkea.
Juon olutta, värjään ja leikkaan itse tukkani, kiroilen joskus, pukeudun tavalla joka on omasta mielestäni kiva ja persoonaani sopiva mutta varmaan joidenkin mielestä ikääni ja/tai painooni sopimaton. Aion huomenna tehdä lapsilleni siskonmakkarakeittoa. Meillä on sotkuista melkein aina, isossa talossa asuminen ei näköjään oikein tuo meistä niitä hyviä puolia esille.
On tatuointeja, moottoripyöriä, iso koira, poltan ehkä 4 tupakkaa päivässä, olen myös värjännyt hiukseni kaikilla mahdollisilla väreillä, miehellä on feikkicrocsit mökillä, mitähän vielä..ai niin, ollaan käyty joskus Tallinnan risteilyllä ja Bulgarian Sunny Beachillä.
Ostan joskus vaatteita Muotitalo Prismasta.