Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ulkoilu kansallispuistossa mekko yllään, someraivo poikimassa useita tutkintapyyntöjä!

Vierailija
20.06.2021 |

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/33ff4297-1d39-4a5c-8bc5-96378445d42f
Mekon ei katsota sopivan vaellusvarusteeksi ainakaan laadukkaampaa puistoon eikä ainakaan kansallispuistoon, jonne mielellään vähän parempaa ylle
Mekoissa kyllä kuljettu satojatuhansia vuosia jo ennen ruotsalaisia merkkivaatteita joiden suunnittelijan perusajatus ei ollut retkeily vaan naisen peräpään korostaminen ja muotoilu näyttäväksi!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40 vuotta käyttänyt kesäisin mekkoa ja asunutkin melkein aina jossain metsän keskellä. Mikä vitsi, että metsäpolulla kävelyä varten pitäisi pukea joku metsäraadin hyväksymä vaate päällä. Suomessa!

Vierailija
62/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi kotoa mihinkään kansallispuistoon rämpimään ja mua ottaa pattiin muutenkin kaikki jotka näyttää mekoissa kivoilta. Istun keittiössä ja syön meetvurstivoileipää mielummin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeilyvermeiden valmistajilla on valikoimissa ihan retkihameitakin. En tiedä onko tässä nyt sitten ollut kysymys jostain nirunaruvesirajamekoista, jotka kuuluvat lähinnä puistopiknikille tai kaupunkikeikutteluun. Itse valitsen mieluummin housut tai shortsit ihan mukavuussyistä. 

Vierailija
64/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retkeilyvermeiden valmistajilla on valikoimissa ihan retkihameitakin. En tiedä onko tässä nyt sitten ollut kysymys jostain nirunaruvesirajamekoista, jotka kuuluvat lähinnä puistopiknikille tai kaupunkikeikutteluun. Itse valitsen mieluummin housut tai shortsit ihan mukavuussyistä. 

Ei ollut mikään vesirajamekko, kuvan sisältöhän on avattu tässä ketjussa eli kyseessä oli taiteellinen otos. Pitkähiuksinen nainen pitkässä mekossaan pitkospuilla.

Vierailija
65/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea, mekko päällä metsässä, kun itikat syövät reidet ja sääret sekä oksat ja varvut raapivat, ihanaa.

Vierailija
66/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla asiat Suomessa vielä aika hyvin, kun tällaiset hommat nousevat pintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi