Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuisten tiistai pinkka

22.08.2006 |

Itse vasta testaislin . La on 25.5.

Kolmannesta lapsesta siis kysymys.

Tuntuu että vatsa turpoaa silmissä. Siis kauhea turvotus päällä.

Välillä miettii että minkäköhän näköinen mahdan olla toukokuussa viimisilläni. Edellisitä raskauksista ollut kauhea pahoinvointi.Itselläni ei ole vielä alkanut enkä muista yhtään että koska mahtoi viimeksi alkaa. Onko muilla pahoinvointia?

Ajattelin soittaa huomenna vasta neuvolaan ja kysellä neuvola aikaa. Täällä Tampereella niin kauheat neuvola jonot että pitää aijoissa varata. Nippailua on vatsanseudulla koko ajan. Välillä lievempänä ja välillä aika inhottaviakin nippailuja. No toivotaan että vaan tarrasukat matkassa jotta päästään eteenpäin. Onnea kaikille muillekkin odottajille!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta sulla voisi olla LA 25.5, sulla pitäisi olla ovulaatio suunnilleen tuossa 31. elokuuta tietämillä. Eli sulla olisi menkat loppunut tässä pari päivää sitten. Joten jos testi näyttää nyt plussaa, olet varmaan erehtynyt LA:n kuukaudesta.

Vierailija
2/3 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä plussasin 19.8 ja la menee varmaankin tohon toukokuun alkuun..en ole sitä niin vielä laskenut. En oikein osaa olla kovin toiveikas vielä tässä vaiheessa kun 5kk sitten keskenmeno. Muuten alku sujunut hyvin. Vatsa jo turvottaa ja tissit pullottaa. Pahoinvointi aina välillä yllättää. Yksi 1,5v poika kotona. Hauskaa päivän jatkoa kaikille!!

Sanna rv 4+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

uusi keskustelija ilmoittautuu! Minulla jonkun nettisivulaskurin mukaan l.a. 1.5. Testasin päivää ennen menkkoja eli 21.8. , ja sellaisella herkällä testillä tuli haalea mutta selvä plussa. Ekasta yrityksestä oltaisiin sitten onnistuttu, ei oikein meinaa uskoa kun on endoakin ollut... ja olin varautunut pitkään odotukseen. Ensimmäisen kanssa vähän alle 4 vuotta sitten jouduttiin sentään odottamaan 3 kk, ja nyt on tuota ikääkin tullut melkein 35.

Silloin ekaa yrittäesssä uskoakseni tuli myös sellainen ihan alkuvaiheen keskenmeno, eli menkat alkoi pari päivää myöhässä ja oli omituisen runsaat ja " klönttiset" . Silloin en kyllä ollut ehtinyt testata, oliko plussa vai ei. Niin että ei täällä vielä uskalla muuta kuin hipihissukseen odotella, käykö nyt samoin.

Olenkin jo odotellut tämän toukopinon rakentumista, kun taidan vähän pakosta vappuvauvani kanssa olla ensimmäisiä siinä läjässä. Vielä ei ole pahemmin oireita, välillä nykii kurkussa, mutta kauhulla odotan jo pahoinvointia, joka varmaan alkaa ensi viikolla. Edellisen kerran se oli täysin lamaannuttavaa ja hirveää, yrjösin aamusta iltaan. Sairaalaan en sentään joutunut, vaikka kerran oli lähellä, kun en päässyt enää sängystä ylös. Nyt vielä lievän pahoinvoinnin saa pysymään loitolla kun syö säännöllisesti jotain, mutta ensi viikolla...

Vatsassa kyllä nippailee enemmän kuin viimeksi, ja maha kasvaa kauheaa vauhtia - lieneekö läskiä vai mitä? Tuntuu, että kaikki töissäkin jo näkevät asioiden tilan. Mulla oli ihan jättimaha viimeksi, kaikki luulivat että tulee kaksoset...

Niin siis mulla rv. 4+2.