Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojat uimahallissa naisten vai miesten puolelle?

10.02.2009 |

Omat poikani täyttävät tänä vuonna 8, 6, 4 ja 2 vuotta. Ekaluokkalainenkin on vielä käynyt minun kanssani naisten puolella saunomassa uimahallissa. Missä iässä teidän pojat ovat siirtyneet miesten puolelle myös yksin ollessaan, jos isä tai joku muu miespuolinen ei ole mukana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syksyllä kyselin asiaa uimahallista .

Sanoivat että 7 v. pojan pitää mennä miesten puolelle.

Meillä tilanne tosi hankala kun pojalla diabetes ja insuliinipumppu .

Vielä tosi vilkas kaveri ja asiat ei aina muistu , lisäksi aina ei kykene matalaa verensokeria hoitamaan vaan tarvitsee sen hoitamiseen apua. ( edes kaikki aikuiset diabeetikot eivät pysty matalaa verensokeria aina itse hoitamaan,. eli mehu edessä mutta jonkun pitää antaa käsky juo se ! )

Siksi olemmekin ajatelleet käyttää vain uimahallia jossa on perhe pukuhuone .

Ei meillä tosin poika enää tuonne naisten puolelle kauhean mielellään edes tule , kun siellä voi olla saman koulun tyttöjä. . B-)

Vierailija
2/6 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vastaus kyselyyni uimahallissa. Eli ikärajaa ei ole. Kukapa poikien ikää tarkkaan osaa edes sanoa? jotkut ovat niin miehisen näköisiä jo varhain ja toiset täysiä pikkupoikia pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli tuttu uimahalli ja poika tottunut uimari, joten uskalsin hänet yksin päästää miesten puolelle. Tai siis kaverin kanssa, kun kyseessä oli uimakouluun meno ja mä ehdin altaan reunalle ennen häntä.

Muuten uimahallissa käydessä meillä on tarkka sääntö, että poika odottelee mua lasten altaalla. Isompaan altaaseen ei saa mennä ilman vanhempaa, vaikka poika onkin jo virallisestikin uimataitoinen.

Mä luotin kyllä siihen, että poika osasi jo silloin huolehtia itse pesut ja saunomiset, mutta juuri tuo altaalle siirtyminen vähän hirvitti. En oikein vieläkään osaa nauttia saunomisesta ennen uintia, vaan kiirehdin altaalle niin nopeasti, että olen sielä varmasti ennen poikaa.

Vierailija
4/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koululaisten on mentävä oman sukupuolensa mukaisesti juuri sen takia, että eivät törmää suihkutiloissa toisen sukupuolen luokkakavereihinsa.

Vierailija
5/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa muksuista menee eskariin peruskoulun ala-asteelle jo 5-vuotiaina. Mahtaako joku odottaa heidän todella selviävän yksin kaikesta ja vielä löytävän kaikki tavaransa mukaan???

Vierailija
6/6 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 8v meni mun kanssa naisten puolelle. Kun kysyin sitä uimahallissa, sanottiin mulle että mielellään niin koska näitä namusetiä saattaa liikuskella uimahalleilla juuri sillä mielellä kun lapsia yksin. Meidän poikaa ei haitannut mutta en tiedä sitten jos olisi ollut tyttöjä. Eskarissa ainakin kun saunoivat, olivat kaikki samassa. Ei riittäisi vahtijoitakaan.

Nyt poika on 9 enkä vieläkään mielellään päästäisi miesten puolelle yksin. Mieheni ei tykkää käydä tässä lähiuimahallissa joten on uimiset jääneet sitten vähälle sen takia. Tuo 9-vuotiaamme kun on jo aika isokokoinenkin niin ei ehkä katottaisi hyvällä.