Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani ei syö muuta kuin hampurilaisia

Vierailija
13.06.2014 |

Miten saan 7-vuotiaan poikani syömään normaalisti? Ei kelpuuta lautaselle muutakuin kaupan valmishampurilaisia

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et anna sille niitä. Ei kai se nälkään kuolisi.

Vierailija
2/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tee ne hampparit itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vastaamaan samaa kuin nro 2. Älä anna valinnan mahdollisuutta lapselle. 

Vierailija
4/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syö,kun hampurilaisia ei osteta.

Vierailija
5/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä osta niitä hampurilaisia. tarjoat terveellistä kotiruokaa 2 kertaa päivässä ja lisäksi terveellisen aamu- väli- ja iltapalan. ihan varmasti syö kun tulee riittävän nälkä.

olitko tosissasi tän aloituksen kanssa?

Vierailija
6/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tehdä niitä itse, poika säästyy pahemmilta lisäineilta ja suolalta. Kunnon pihvi, esim lampaan jauhelihaa, tomaattia, kotimaista keräsalaattia, retiisinsivuja, punasipulia, pestoa (itsetehtyä, tietenkin). Sämpylästä ei tarvita kuin puolikas. Ihan kunnon ruokaa. 

Vierailija
7/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki lapset haluaa vaan vanukasta ja kalapuikkoo. Mutta äitihän sen päättää eikä lapsi. Vanukasta ja kalapuikkoo saavat kerran kuukaudessa. Sitä voi ihan oikeesti aikuisena päättää mitä kaupasta ostetaan ja lautaselle laitetaan.

Vierailija
8/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viimeksi olitte ostamatta hampuilaisia ja miten pitkään poika oli syömättä mitään/ mitä söi, kun ei niitä ollut?

Vierailija
9/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olivat hänelle rakkautta ensi maistamiselta, ostettiin sitten niitä kun haluaa lapselleen parasta. Nyt on vain alkanut huolestuttamaan kun koulu alkaa. Tai jos koulukeittiössä ei suostuta tarjoamaan niitä hampurilaisia, niin ostaisiko sitä sitten itse ja veisi aina viikon hampurilaiset sinne kerralla?

Vierailija
10/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 14:32"]

no tee ne hampparit itse?

[/quote]Tällä vastauksella saat päivän ääliön arvonimen.

Vierailija
11/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 14:35"]

Ala tehdä niitä itse, poika säästyy pahemmilta lisäineilta ja suolalta. Kunnon pihvi, esim lampaan jauhelihaa, tomaattia, kotimaista keräsalaattia, retiisinsivuja, punasipulia, pestoa (itsetehtyä, tietenkin). Sämpylästä ei tarvita kuin puolikas. Ihan kunnon ruokaa. 

[/quote]Ihme taukkeja täälläkin vastailee. Paikkaan lakanan ottamalla paikan toisesta päästä.

Vierailija
12/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 14:47"]Ne olivat hänelle rakkautta ensi maistamiselta, ostettiin sitten niitä kun haluaa lapselleen parasta. Nyt on vain alkanut huolestuttamaan kun koulu alkaa. Tai jos koulukeittiössä ei suostuta tarjoamaan niitä hampurilaisia, niin ostaisiko sitä sitten itse ja veisi aina viikon hampurilaiset sinne kerralla?

[/quote]

Ai tää olikin provo.

Vierailija
13/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 14:27"]

Miten saan 7-vuotiaan poikani syömään normaalisti? Ei kelpuuta lautaselle muutakuin kaupan valmishampurilaisia

[/quote]

Kuinka kauan olet antanut hänelle valmis hampurilaisia?

Sanot ettei ole vaihto ehtoja valmishampurilaiset ovat epäterve välipala jota saa syödä harvoin. Et osta niitä.

Vierailija
14/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, ei ne koulussa anna muuta kuin sitä kouluruokaa! Että turhaan sinne hampurilaisia viet. Jos ei poika koulussa syö niin eivät sittenkään anna hamppareita. Koulussa on kyllä pakko edes maistaa ruokaa.

Vierailija
15/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 14:47"]

Ne olivat hänelle rakkautta ensi maistamiselta, ostettiin sitten niitä kun haluaa lapselleen parasta. Nyt on vain alkanut huolestuttamaan kun koulu alkaa. Tai jos koulukeittiössä ei suostuta tarjoamaan niitä hampurilaisia, niin ostaisiko sitä sitten itse ja veisi aina viikon hampurilaiset sinne kerralla?

[/quote] Joo, mielellään koko luokalle viikon hampurilaiset, ettei muille tule paha mieli.

Vierailija
16/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ristus sentään. Tässä on taas oikein malliesimerkki curling-äidistä. 

Vierailija
17/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmaan tosi älykäs kun on ollut niin ravitsevaa "ruokaa"

Vierailija
18/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, tee itse hampurilaisia kuten Kaappaus keittiössä ohjelmassa tehtiin.

Häpeä itseäsi!

Tee kotiruokaa.

Vierailija
19/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, tee itse hampurilaisia kuten Kaappaus keittiössä ohjelmassa tehtiin.

Häpeä itseäsi!

Tee kotiruokaa.

Vierailija
20/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössömamma. Seuraavaksi, jos poikasi vetäis vaikka kokaa, niin ok. Hän tykkää siitä... Oletko äiti, jolla järkee vai tahdoton mahdollistaja? Oletko ajatellut ravitsemullisia haittoja? Haluatko lapsesi hautaan nuorena tolla ruokavaliolla? Vai oletko itse samanlainen?