Feikkituotteiden käyttäminen..?
Onko rikos? Mulla muutama "Adidaksen" huppari, joiden aitoudesta en ole ihan varma. Ostettu ulkomailta. Aidon näköisiä, tosin toisessa iso logo selässä ja vastaavassa Suomessa myytävässä mallissa ei ollut tuota logoa. Luin tuosta blogikeskustelusta, että joku oli saanut Ruotsissa sakot käytettyään feikkiaurinkolaseja?!
Uskaltaako feikkivaatteita siis käyttää? En ole edes varma ovatko feikkejä. Aitoutta epäilen maan takia..
Kommentit (5)
Ei siitä Suomessa sakkoja saa, mutta itse en käyttäisi, koska se on noloa.
Saat käyttää feikkejä, ei täällä suomessa sulle mitään sakkoja anneta. Kirppareillakin saa myydä feikkejä, kunhan tuotteessa ilmoitetaan, että myytävä tuote on kopio.
No mikä tuo Ruotsin juttu sitten on? En yleensä itse osta feikkituotteita, mutta nuo on tullut ostettua. Tajusin vasta jälkeenpäin epäillä aitoutta :(. Ei viitsis jättää käyttämättäkään.
Suomessa tuskin ketään kiinnostaa. Mutta Ranskassa ei kannata käyttää feikkituotteita. Omia kokemuksia ei ole siellä kopiotuotteen käytöstä seuraavista sakoista jotka voivat olla erittäin suuria, mutta tarinoita on paljon.
En ole kyllä aikaisemmin miettinyt. Tosin ostan aitoja merkkejä tai merkittömiä. Siis käytän hyvämaineisia kauppoja.