Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssija Laura Allonen: Kromosomeiltani olen mies!

Vierailija
20.06.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/tanssija-laura-allonen-puhuu-avoimesti-in…

Tuossa näkee että kehostaan mies voi olla naisena hyvinkin vetävän näköinen.
Tanssissa muokkautuu lihaksisto ja kun laittaa hiukset sievästi ja meikkiä niin mahdotonta kenenkään sanoa onko vartalo ja kasvot miehen vai naisen.
Kelpaisi. Kyllä, ihan oman valintansa mukaan miehenä tai naisena kainaloon köllimåän!

Kommentit (601)

Vierailija
141/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän hän onkin aika miehekäs. Onko Kai Vaine sitten bi-seksuaalinen.

Ei kun molempien sukupuolten kromosomeja.

Vierailija
142/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän on nainen jolla on jonkinlainen kehityshäiriö. On olemassa vain kaksi sukupuolta ei mitään välimuotoja."

"Miksi nainen, eikä mies jolla on kehityshäiriö? Kromosomit on kuitenkin miehen, ei naisen?"

Odottakaa hetki ennen kuin jatkatte riitelyä, pistän popparit tulemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transideologialla ei ole pohjaa fyysiseen todellisuuteen, kaikki mikä transiutuu tapahtuu mielenterveyspotilaan päässä.

Mä en ainakaan usko tuohon väitteeseesi.

Jos tämä kyseinen naiseksi luokiteltu ihminen, jolla on miehen kromosomit, olisikin kokenut itsensä mieheksi, niin sekin ois ollut sun mielestä vain pään sisäistä vailla pohjaa fyysisessä todellisuudessa? 

Oon eri, mutta onko tämä naiseksi luokiteltu ihminen mielestäsi transideologiaa, jolla ylemmässä viestissä ei väitetty olevan pohjaa fyysisessä todellisuudessa?

Ei, vaan minä kysyin, että JOS tämä kyseinen henkilö kokisi sukupuoliristiriitaa hänelle syntymässä määritellyn sukupuolen kanssa, niin olisiko se tuon kommentoijan mukaan myös vain pään

Mitä eroa sillä on siihen jos esim. sinä kokisit vastaavaa? 

Vierailija
144/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo kromosomitilanne jokin ongelma Lauralle ? Eikö osaa päättää meneeko uimahallissa naisten vai miesten puolelle ?

Eiköhän Lauran ongelma ole vauvapalstalla erityisen hyvin edustetut sukupuolijankkaajat, joilla on Laurankin elämästä jotain lässytettävää, vaikka mitään tietoa tai kokemusta asioista heillä ei todellisuudessa ole.

Vierailija
145/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transideologialla ei ole pohjaa fyysiseen todellisuuteen, kaikki mikä transiutuu tapahtuu mielenterveyspotilaan päässä.

Mä en ainakaan usko tuohon väitteeseesi.

Jos tämä kyseinen naiseksi luokiteltu ihminen, jolla on miehen kromosomit, olisikin kokenut itsensä mieheksi, niin sekin ois ollut sun mielestä vain pään sisäistä vailla pohjaa fyysisessä todellisuudessa? 

Oon eri, mutta onko tämä naiseksi luokiteltu ihminen mielestäsi transideologiaa, jolla ylemmässä viestissä ei väitetty olevan pohjaa fyysisessä todellisuudessa?

Ei, vaan minä kysyin, että JOS tämä kyseinen henkilö kokisi sukupuoliristiriitaa hänelle syntymässä määritellyn sukupuolen kanssa, niin ol

Mitä eroa sillä on siihen jos esim. sinä kokisit vastaavaa?

Sitähän minä tässä juuri yritän selvittää, siksi siis tuo kysymys. 

Vierailija
146/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lehmät lentää. Nainenhan tuo on, oli mikä hyvänsä kromosomipoikkeavuus. Tämä "sukupuolten moninaisuus" propaganda alkaa tulla jo korvista ulos. Onko down ihmisetkin näiden mielestä miehiä jos ovat naisia? 

Niin siis intersukupuolisuus on fyysinen poikkeama. Koska kyseessä on fyysinen tila, näitä poikkeamia omaaville pitää sallia kehorauha ja väljempi vapaus itsensä määrittelyyn. Sukupuolen moninaisuus on sitten ihan eri asia, joka on verrattavissa huuhaa-arvoltaan astrologiaan.

Vierailija
147/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta muistakaa että sukupuolia on vain kaksi ja kaikkihan sen tietää!

Biologinen fakta! T. Persu

Kuinka monta niitä sukupuolia sitten on ja mitkä niiden nimet ovat?

Vierailija
148/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta ketju on täynnä autistista transjankkausta

Intersukupuolisuus ei liity transiuteen millään tavalla. Transeillahan ei ole kehoissaan lähtökohtaisesti mitään poikkeavaa, vaan mielenterveydessä.

Vierailija
149/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on nainen jolla on jonkinlainen kehityshäiriö. On olemassa vain kaksi sukupuolta ei mitään välimuotoja.

Miksi nainen, eikä mies jolla on kehityshäiriö? Kromosomit on kuitenkin miehen, ei naisen? 

Näyttääkö hän sun mielestä mieheltä?

Vierailija
150/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arviolta intersukupuolisia on 1.7 % ihmisistä. Siis aika paljon.

Eihän ne mitään kummempia eri sukupuolia ole, vain hedelmättömiä naisia tai miehiä.

Miksi on pitänyt keksiä hedelmättömyydellekin joku sukupuolitermi "intersukupuolinen", voi hyvää päivää. Nainen tuo on. Se on vain kehityshäiriö jos jotain puuttuu, ei se tarkota että jos munasarjat puuttuu nainen onkin mies. 

Miten nämä edes on päätyneet tutkituttamaan kromosominsa, aika outoa. Kromosomipoikkeavuus tarkottaa että on joku kehitysvamma, ei sitä että onkin mies naisen kehossa tms. 

Onko näin tyhmiä ihmisiä olemassa?

Vierailija
151/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolia on silti kaksi. Kaikki sukupuolen kehityshäiriöt ovat luokiteltavissa miehiin tai naisiin. Ja se näkyy kyllä niistä kromosomeista, että kyseessä on häiriö, eikä naiseksi kasvanut tyyppi jolla vain sattuu olemaan miehen kromosomit.

Vierailija
152/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tämäkin Laura on siis mies ja sillä siisti kun kromosomit niin kertoo. Ei väliä että jalkoväli näyttää ihan naiselta ja kukaan ei ollut epäillyt mitään ennen kuin pituuskasvun pysähtymistä alettiin murrosiässä tutkia.

Hänellä on miehen kromosomit, mutta kehityspoikkeaman vuoksi hänen kehonsa ei ole läpikäynyt testosteronin aiheuttamaa maskulinisointiprosessia. Ei liity transnaisiin mitenkään, joista suurin osa pitää kullinsa, on jopa siittänyt lapsia ja ovat kiinnostuneita naisista seksuaalisesti.

Vierailija
153/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi alkaa ihan oman mielenterveyden vuoksi pikkuhiljaa laittaa nämä sukupuolijankkaukset pakettiin ja yrittää elellä normaalia elämää? 

Vierailija
154/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä löytyi leikkauksessa surkastunut kohtu. 

Lääkäri totesi että kohtu olisi voinut toimia. 

Että ei pidä paikkansa että sukupuolia on vain kaksi. 

Vierailija
155/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon noita intersukupuolisia on maailmassa, kun tuonhan voi tehdä myös lääketieteellisesti kohdussa olevalle sikiölle? Nuohan eivät pysty lisääntymään itse. Mulla tulee usein tämä tila mieleen, jos kaunis julkkisnainen joutuu hankkimaan lapset adoptoimalla, vaikka voihan hänen syy olla muukin.

Ihmisistä vain pari promillea on intersukupuolisia. Suomen mittakaavassa intersukupuolisia syntyy vuosittain tusinan verran. Intersukupuolisuuden tilat ovat sukupuolittuneita, esimerkiksi Klinefelteriä esiintyy vain miehillä ja Turneria vain naisilla.

Vierailija
156/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun miehen sukupuoli siis on? Olisiko hän voinut tulla raskaaksi ja synnyttää ilman lääketieteen apua?

Vierailija
157/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs ne toimivat munasarjat?

Vierailija
158/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on nainen jolla on jonkinlainen kehityshäiriö. On olemassa vain kaksi sukupuolta ei mitään välimuotoja.

Miksi nainen, eikä mies jolla on kehityshäiriö? Kromosomit on kuitenkin miehen, ei naisen? 

Näyttääkö hän sun mielestä mieheltä?

Ihmisen ulkonäköä voidaan muokata enemmän tai vähemmän uskottavasti vastakkaisen sukupuolen suuntaan hormoneilla, leikkauksilla, meikillä ja vaatteilla. Oletko koskaan kuullut transhoidoista?

Vierailija
159/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi alkaa ihan oman mielenterveyden vuoksi pikkuhiljaa laittaa nämä sukupuolijankkaukset pakettiin ja yrittää elellä normaalia elämää? 

Etkö osaa vai halua vastata?

Vierailija
160/601 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon noita intersukupuolisia on maailmassa, kun tuonhan voi tehdä myös lääketieteellisesti kohdussa olevalle sikiölle? Nuohan eivät pysty lisääntymään itse. Mulla tulee usein tämä tila mieleen, jos kaunis julkkisnainen joutuu hankkimaan lapset adoptoimalla, vaikka voihan hänen syy olla muukin.

Vajaat pari prosenttia ihmisistä.

Pari promillea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän