Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Olisi pitänyt aavistaa jotain", mutta mitäs sitten kun ei aavistakaan?

Vierailija
20.06.2021 |

Palstan ketjuissa vaikkapa siitä miten mies ei hoidakaan lapsia ollenkaan niiden syntymän jälkeen lupailuistaan huolimatta tullaan aina huutelemaan siitä, miten olisi pitänyt nähdä merkit ajoissa. Eihän kukaan muutu aivan täysin yht'äkkiä. Tämä pätee muidenkin parisuhteissa vastaan tulevien "kivojen" yllätysten kohdalla. Kuinka monella täällä kumppani on kääntänyt kelkkaa jossain asiassa aivan täysin yllättäen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä ei koskaan tiedä.

Vierailija
2/5 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä naisista.  Ero voi tulla miehellekin täytenä yllätyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin on helppo sanoa. Jos olisi aina kumminkin etukäteen aavistamassa sitä ja tätä, ei saisi tehtyä mitään vaan pyörisi vainoharhaisena.

Minulla oli paha aavistus serkkuni avioliitosta. Kävi ilmi, että mies oli todella hirveä, olin siis oikeassa. Minulla oli huono epäilys myös toisen sukulaiseni avioliitosta, mutta hyvin niillä (kai) yhä menee. Itse en olisi ikinä ottanut sellaisia riskejä mitä tuo sukulainen, mutta hän oli ilmeisesti joko hyvä päättelemään tai arvasi oikein ja riskinotto kannatti.

Itse siis olen sellainen, että näen helposti uhkia. Joskus se on kannattanut, joskus varmaan vienyt mahdollisuuden, joka olisikin ollut ihan hyvä.

Vierailija
4/5 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkeenpäin on helppo sanoa. Jos olisi aina kumminkin etukäteen aavistamassa sitä ja tätä, ei saisi tehtyä mitään vaan pyörisi vainoharhaisena.

Minulla oli paha aavistus serkkuni avioliitosta. Kävi ilmi, että mies oli todella hirveä, olin siis oikeassa. Minulla oli huono epäilys myös toisen sukulaiseni avioliitosta, mutta hyvin niillä (kai) yhä menee. Itse en olisi ikinä ottanut sellaisia riskejä mitä tuo sukulainen, mutta hän oli ilmeisesti joko hyvä päättelemään tai arvasi oikein ja riskinotto kannatti.

Itse siis olen sellainen, että näen helposti uhkia. Joskus se on kannattanut, joskus varmaan vienyt mahdollisuuden, joka olisikin ollut ihan hyvä.

Ja tuokin että aavistin oikein - avioliitto päättyy joka tapauksessa 50% todennäköisyydellä eroon, joten tässäkin myös kolikkoa heittämällä voi osua helposti oikeaan.

Vierailija
5/5 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä naisista.  Ero voi tulla miehellekin täytenä yllätyksenä.

Erohan tulee juuri miehille aina yllätyksenä vaikka nainen olisi katsonut silmiin ja sanonut että otan eron.