Voiko L-kokoinen nainen pukeutua mekkoon?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kadulla huudellut teille pyöreämmille naisille? Tai katsonut pilkallisesti esim. kaupassa?
Ap
Kuule, L-kokoinen ei herätä mitään erityistä huomiota kokonsa takia.
En ple kuullut kenenkään pilkkaavan ketään kaupassa tms.
Kyllä yöksi sänkyyn. Muuten pussihousut ja henkselit
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että mulle huudellaan kadulla.
Ap
Jos et ole provo, sinulla on ongelmia itsetunnon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi. Valitse sellainen mekko, joka sopii sun vartalotyypille. (Kommenttini siis tarkoittaa, että jos valitset mekon, joka sopii sulle, kivempi olla kun tietää, että se näyttää kivalta.)
Tuo on mahdotonta jos/kun on mallia rintava/harteikas omena.. Kietaisumekot ei toimi, a-linjaiset ei toimi eikä edes maksimekot toimi vaan kaikissa näyttää todellistakin massiivisemmalta ja jotenkin omituisen maskuliiniselta ja "irstaaltakin". Naisena on ikävää näyttää lähinnä mieheltä joka on pukeutunut polttareidensa takia vitsinä mekkoon..
I feel our pain, minulla on hartiat kuin ladon ovi, isot rinnat, omenavartalo, olen tosi lyhyt ja siksi lyhyet jalatkin. Tämä Zizzin mekko on yksi niitä harvoja jotka näyttää siedettävältä päällä ja on lisäksi supermukava pitää. Ostin niitä itselleni läjän kun taivas tietää milloin seuraavan kerran joku mekko sopii.
https://www.zizzi.fi/mekot/arkimekot/lyhythihainen-puuvillamekko-oran-J…
Jos sääret ovat paksut, ei kannata ottaa helmanpituutta, joka loppuu säären leveimpään kohtaan vaan mielummin ylemmäs tai maksimekko, jos se ei muodostu teltaksi (isorintaiset ja harteikkaat).
Ikäväkseni olen nyt kokoa 48. Ihokin alkaa iän myötä veltostua. Olen ollut viikon joka päivä mekossa ihmisten ilmoilla ja nyt bikineissä pihalla (rannalle en kehtaisi mennä).
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kadulla huudellut teille pyöreämmille naisille? Tai katsonut pilkallisesti esim. kaupassa?
Ap
Ei ole huudellut. En ole noteerannut että olisi nehatiivisia katseita.
Mekkohan on paras, shortseja sen sijaan kannattaa harkita 2 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
En tajua, että jos hän voi pukeutua mekkoon, josta tykkää, miksi ap ei voisi.
https://1.bp.blogspot.com/--CAAOE4KVC4/YJu2ye-fgJI/AAAAAAAAaQ0/4aRDVJz1…
Ja hän on kuitenkin kokoa XXXL
Pipsalla on se hyvä puoli että hän on mallia päärynä. Pipsa näyttää paremmalta mekossa kuin minä yllä kirjoittava leveähartenen omena, vaikka painan puolet siitä mitä Pipsa. Ja tämä on tosi, uskokaa tai älkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotonaan saa toki kukin pukeutua ihan juuri kuten tykkää.
Mites julkisesti?
Ai kamala, hupsis, en tullut edes ajatelleeksi, että L-kokoiset naiset liikkuisivat usein julkisilla paikoilla, mutta onhan näitä.
Olen omille tyttärilleni opettanut, että jos kadulla tulee vastaan huomattavasti äitiä kookkaampia naisia, näiden kanssa ei tulisi asioida; todennäköisesti heillä on ongelmia elämänhallintansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi. Valitse sellainen mekko, joka sopii sun vartalotyypille. (Kommenttini siis tarkoittaa, että jos valitset mekon, joka sopii sulle, kivempi olla kun tietää, että se näyttää kivalta.)
Tuo on mahdotonta jos/kun on mallia rintava/harteikas omena.. Kietaisumekot ei toimi, a-linjaiset ei toimi eikä edes maksimekot toimi vaan kaikissa näyttää todellistakin massiivisemmalta ja jotenkin omituisen maskuliiniselta ja "irstaaltakin". Naisena on ikävää näyttää lähinnä mieheltä joka on pukeutunut polttareidensa takia vitsinä mekkoon..
I feel our pain, minulla on hartiat kuin ladon ovi, isot rinnat, omenavartalo, olen tosi lyhyt ja siksi lyhyet jalatkin. Tämä Zizzin mekko on yksi niitä harvoja jotka näyttää siedettävältä päällä ja on lisäksi supermukava pitää. Ostin niitä itselleni läjän kun taivas tietää milloin seuraavan kerran joku mekko sopii.
Olen just tuota rintava omena-mallia, ja toi linkin mekko tosiaan näyttäisi malliltaan sellaiselta mikä usein toimii. Itse tosin putoan kooltani sellaiseen väliin että noi zizzin yms vaatteet on liian väljiä pienimmässäkin koossa, mutta muiden ketjuliikkeiden vaatteet taas eivät istu niiden tissien takia. Jos rinnuksista istuu hyvin, on vaate muualta liian iso.
Eri
Bikineitä ei voi käyttää, jos on keisarileikkausarpi. Pystyyn leikattu sektioarpi saa vatsan näyttämään pussivatsalta.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kehtaat! Että mulla 115-kilosella naisella käy sääliksi heitä, jotka näissä 30 asteen keleissä pukeutuvat neuletakkeihin ja nimenomaan yleensä ylipainoset, koska häpeävät kroppiaan. Ja ei tarvitse erikseen kertoa, että joillain on kylmä lääkityksen yms terveysongelmien takia, koska eihän nyt herranjestas jokaisella näistä voi olla se syynä. Yllättävän paljon nimittäin tänäänkin näkyi näitä 30-40v naisia, joilla neuletakit, hupparit tai takit päällä ja mittari näytti tasan +30c.
Toisilla voi olla vauva kotona ja tulee rintatulehdus jos ei ole neuletakkia, kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Bikineitä ei voi käyttää, jos on keisarileikkausarpi. Pystyyn leikattu sektioarpi saa vatsan näyttämään pussivatsalta.
Uimahallissa näkee noita pussivatsoja, vaikka nainen on hoikka.
Jos jotain myydään kaupassa, niin se todennäköisesti on tarkoitettu pidettäväksi. Toki kannattaa miettiä missä pitää, jos naamiaiskaupasta on ostanut. Mutta minä pidän niitäkin julkisesti, kunhan ei ihan mahdottoman paljon näy läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et ole provo, sinulla on ongelmia itsetunnon kanssa.
Ei ole provo. Minua on koulussa kiusattu painosta. Ja aikuisiällä kerran pari tyttöä huusi kadulla perääni, kun pyöräilin. Ja silloin en edes ollut mekossa, vaan talvivaatteissa, ja huusivat mikä läski.
Ap
Ei kannata ajatella asiaa liikaa. Ei pukeutuminen ole niin vakava asia. Laitat päälle sitä mistä tykkäät, ja jos se helma nyt ei osu just oikeeseen kohtaan sun pohjetta (gasp!) niin mitä sitten? Ei mitään väliä. Positiivisella asenteella nautttimaan auringosta, se on se juttu joka pukee parhaiten ihan kaikenkokoisia ihmisiä.
Mekko, joka on hyvännäköinen pukee kaikkia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen läskentää kenet tahansa. Ompulle, rintavalle ja /tai harteikkaalle pitää olla mahdollisimman istuva mekko, joka minimoi kangasmäärän
https://nosh.fi/product/5173/vehka-neulosmekko-lh-syva-pinkki
Ap