Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko L-kokoinen nainen pukeutua mekkoon?

Vierailija
20.06.2021 |

Mietin että kehtaanko.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että mulle huudellaan kadulla. 

Ap

Ylipainoisia ihmisiä on niin paljon, että kukaan ei moiseen edes kiinnitä huomiota.

Vierailija
62/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hä? L-koko? Eiks sillon ole ihan normaali?

Ymmärtäisin jotenkin kysymyksen jos kysyisit samaa mutta XXXL-koossa, ja en oikeastaan silloinkaan.

Että m-kokoiset mekkoon vaan kroppaa, mutta siitä muutama kilo ylöspäin niin miettikää tarkkaan mitä puette ja Kysykää ainakin mielipide muilta.

Hei camoon! Nyt nautitaan kesästä, me kaiken kokoiset ihanat naiset! 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi. Valitse sellainen mekko, joka sopii sun vartalotyypille. (Kommenttini siis tarkoittaa, että jos valitset mekon, joka sopii sulle, kivempi olla kun tietää, että se näyttää kivalta.)

Tuo on mahdotonta jos/kun on mallia rintava/harteikas omena.. Kietaisumekot ei toimi, a-linjaiset ei toimi eikä edes maksimekot toimi vaan kaikissa näyttää todellistakin massiivisemmalta ja jotenkin omituisen maskuliiniselta ja "irstaaltakin". Naisena on ikävää näyttää lähinnä mieheltä joka on pukeutunut polttareidensa takia vitsinä mekkoon..

I feel our pain, minulla on hartiat kuin ladon ovi, isot rinnat, omenavartalo, olen tosi lyhyt ja siksi lyhyet jalatkin. Tämä Zizzin mekko on yksi niitä harvoja jotka näyttää siedettävältä päällä ja on lisäksi supermukava pitää. Ostin niitä itselleni läjän kun taivas tietää milloin seuraavan kerran joku mekko sopii.

https://www.zizzi.fi/mekot/arkimekot/lyhythihainen-puuvillamekko-oran-J…

Tuommoinen läskentää kenet tahansa. Ompulle, rintavalle ja /tai harteikkaalle pitää olla mahdollisimman istuva mekko, joka minimoi kangasmäärän

https://nosh.fi/product/5173/vehka-neulosmekko-lh-syva-pinkki

Hah, ei todellakaan imartele rintavaa ja harteikasta tuollainen siipimekko. Yläosa entistä leveämmän näköinen.

Vierailija
64/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tänä kesänä vaan housuja ja pitkiä paitoja, vaikka yleensä olen mekko- ja leninkinaisia. Kotipihalla ja mökillä käytössä shortsit, joiden kanssa ei voi ihmisten ilmoille mennä. En ole jaksanut lähteä kauppoihin katsomaan kesävaatteita, kun tunnen itseni niin lihavaksi ja rumaksi. Ja sitten en kuitenkaan kykene laihduttamaan. En ymmärrä, miten minusta on tullut tällainen.

Vierailija
65/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos et ole provo, sinulla on ongelmia itsetunnon kanssa.

Ei ole provo. Minua on koulussa kiusattu painosta. Ja aikuisiällä kerran pari tyttöä huusi kadulla perääni, kun pyöräilin. Ja silloin en edes ollut mekossa, vaan talvivaatteissa, ja huusivat mikä läski. 

Ap

Sitten ymmärrät, että ongelma on itsetunnossasi, joka on kiusaamisesta kolhiutunut.

Pukeudut nyt niin kuin mielesi tekee!

Vierailija
66/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä voi.

Vierailija
67/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vältät niitä M-mekon muodottomia, sirkuspellevaatteiden kuvioisia kaapuja,  niin saat luvan. Mekko tai hame naisen päällä on aina kauniimpi kuin housut.

Vierailija
68/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXL-kokoisena käytän kyllä mekkoja tai pitkiä hameita, mutta niiden pitää tosiaan olla pitkiä, eli ulottua vähintään puolisääreen. Nilkat on onneksi suhteellisen sirot, mutta piilotan mieluummin selluliittiset ja suonikohjuiset alaraajani muiden katseilta.

Vierailija
69/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen n. M/L, 163/62. 98-75-94. Mulle sopii kesämekoista parhaiten viskoosista tehdyt - kevyt materiaali, ei tarraa ihoon, ei näytä makkaroita, ei hiosta, ei tee paksun näköiseksi (kuten jäykkä puuvilla esim).

Malleista sellainen jossa on itsesäädeltävä kiristysnauha vyötäröllä - ne missä on valmiiksi kuminauha ovat aina liian tiukkoja, mutta itse säätämällä saa juuri oikeanlaisen, kauniin siluetin.

Ja ei kauheasti krumeluureja yläosaan, mieluiten vähän väljä leikkaus hihoihin päin, ettei vaan kiristä käsivarsia ja rintoja, mutta ei myöskään ylimääräistä materiaalia jolloin näyttää vielä Pamelammalta.

Pituus puolireiteen - juuri polven ylle, minulla on hoikat sääret joten tykkään näyttää niitä.

Vierailija
70/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole provo. Minua on koulussa kiusattu painosta. Ja aikuisiällä kerran pari tyttöä huusi kadulla perääni, kun pyöräilin. Ja silloin en edes ollut mekossa, vaan talvivaatteissa, ja huusivat mikä läski. 

Ap

Sitten ymmärrät, että ongelma on itsetunnossasi, joka on kiusaamisesta kolhiutunut.

Kolhiintunut itsetunto ei parane sillä, että "lakkaat ny vain olemasta epävarma ja alat mennä ulos sellaisissa vaatteissa kuin haluat". Mulle on joka päivä taistelua lähteä edes kämpästä ulos ihmisten ilmoille, kun on huonoja kokemuksia ihan aikuisiältäkin.

Kerrankin olin mielestäni niin nättinä liikenteessä, satuin ohikulkiessani vilkaisemaan ravintolapöytää jossa neljä miestä ateroi. Kuului kommentti, "kato, toi ruma nainen töllää sua". Epä tehnyt mieli käyttää sitä mekkoa enää.

Vierailija
71/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näkee, ei niitä pysty peittämään millään.  Edullisimman näköinen voisi olla sellainen vähän pidempihelmainen mekko, jonka helma olisi sellainen hieman epätasainen, liehuva.  Ja kenkiin pitää kiinnittää huomiota, millaiset sopii mekon kanssa.  Crocksit ei käy koskaan.

Jos on paksut sääret, mutta hoikat nilkat, ei ole hätäpäivää.  Mutta paksunilkkaisilla on aina ongelmansa.  Ihan tasapohjainen kenkä ei käy, näyttää norsun jalalta, mutta ei kovin korkea korkokaan. 

Minä en tyrmäisi legginsejäkään.  Itse tykkään käyttää ohuita legginsejä, koska jalkojen iho on rumasti muhkurainen, selluliittia sielläkin, valitettavasti.  Legginsien kanssa sellainen vähintään polveen asti ulottuva mekko tai tunika sopii edes jonkun verran paremmin kuin joku pelkkä mekko ja ne paljaat rumat jalat.

Lyhyt lihava ihminen ei välttämättä näytä kivalta ihan täyspitkässä hameessakaan.  Pystyyn nostetulta säkiltähän siinä näyttää, varsinkin jos on sellainen tasapaksu vyötärö ja pullottava maha.  Ja varsinkin vielä, jos on sitä pehvaa reilusti, niin siinä saat sitten näyttää justiinalta ihan vapaasti.  Kyllä jalkoja saisi edes vähän näkyä, niin näyttää tasapainoisemmalta.  Ja jos jalat on näyttelykelpoiset, niin aina parempi.

Lihava ihminen näyttää justiinalta ihan missä vaatteessa minkä vetää päälleen. Ihan sama onko pitkä vai lyhyt perunasäkki.

Lihava ihminen pukeutukoon siten kuin tykkää, ihan niin kuin muutkin. Pehvan koko ei muutu eikä sitä tarvitse erityisesti yrittää piilottaa, kunhan sen peittona on housut, mekko tai muu.

Vierailija
72/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei se mekko sinusta rumaa tee. Vaikka sulla ois mitä päällä niin idiootit voi silti huudella.

Mutta sori, en tosiaan tiiä mikä lääkitys tuohon "apua, olen ruma/läski/ liian jotain/ liian vähän jotain muuta" auttaa. Psykologi sen sijaan vois neuvia, että kuvittelet ittes sun parhaaksi kaveriksi ja sanot itelles niinkuin se sanoisi sulle: hyvä se on, nyt mennään!

Vierailija
73/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse L-XXL kokoa olevat rumat miehet haukkuvat kaikkia naisia, joiden koko on enemmän kuin S.

Kuitenkin heidän geeneistään ei synny, kuin isoja tasapaksuja naisia. Ehkä he eivät itse pidä itsestää ,,??

Vierailija
74/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei se mekko sinusta rumaa tee. Vaikka sulla ois mitä päällä niin idiootit voi silti huudella.

Mutta sori, en tosiaan tiiä mikä lääkitys tuohon "apua, olen ruma/läski/ liian jotain/ liian vähän jotain muuta" auttaa. Psykologi sen sijaan vois neuvia, että kuvittelet ittes sun parhaaksi kaveriksi ja sanot itelles niinkuin se sanoisi sulle: hyvä se on, nyt mennään!

Ok, huomaan ettei sinulla ole omakohtaista kokemusta, ja se on tietysti hyvä asia. Mutta ei, mikään tsemppipuhe tai itsekehu ei auta.

Vierailija
75/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kolhiintunut itsetunto ei parane sillä, että "lakkaat ny vain olemasta epävarma ja alat mennä ulos sellaisissa vaatteissa kuin haluat". Mulle on joka päivä taistelua lähteä edes kämpästä ulos ihmisten ilmoille, kun on huonoja kokemuksia ihan aikuisiältäkin.

Kerrankin olin mielestäni niin nättinä liikenteessä, satuin ohikulkiessani vilkaisemaan ravintolapöytää jossa neljä miestä ateroi. Kuului kommentti, "kato, toi ruma nainen töllää sua". Epä tehnyt mieli käyttää sitä mekkoa enää.

Milläs kolhiintunut itsetunto paranee? Tyhmien miesten kehuilla? Miksi tuntemattomien miesten jutuista pitäisi välittää?

Sun hyvän itsetunnon ei pitäisi rakentua siitä onnistutko näyttämään pantavalta tuollaisten mielestä. Näytä keskimmäistä sormea ja hymyile nätisti. Niiden itsetunto ei siitä huonone mutta omasi saattaa parantua.

Vierailija
76/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, huomaan ettei sinulla ole omakohtaista kokemusta, ja se on tietysti hyvä asia. Mutta ei, mikään tsemppipuhe tai itsekehu ei auta.

Älä nyt viitsi, hän on ollut teini ja kasvanut siitä ulos niin kuin moni meistä. Ehkä olet idioottimagneetti asenteesi takia? Muuta se asenne, ja joo, mullakin on omakohtaista kokemusta. Kukaan ei ole aikoihin perseillyt kadulla, koska minua ei kiinnosta, ja se näkyy naamasta. Mitä sun naamasta näkyy?

Vierailija
77/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Milläs kolhiintunut itsetunto paranee? Tyhmien miesten kehuilla? Miksi tuntemattomien miesten jutuista pitäisi välittää?

Sun hyvän itsetunnon ei pitäisi rakentua siitä onnistutko näyttämään pantavalta tuollaisten mielestä. Näytä keskimmäistä sormea ja hymyile nätisti. Niiden itsetunto ei siitä huonone mutta omasi saattaa parantua.

Ei ole kyse tuntemattomien miesten jutuista lainkaan, ne ovat vain kirsikkana kakun päällä yksittäisenä esimerkkinä siitä, mitä elämä joillekin on. Kun itsetunto on murskattu jo lapsena/teininä, kukaan ei ole hyväksynyt sellaisena kuin olet, et ole koskaan saanut kokea romanttista rakkauta tai kiinnostusta vastakkaiselta sukupuolelta - kun ollessasi kauneimmillasikin, komentti on "hei ruma"...

Siihen ei auta mikään positiivinen tsemppaus ja aurinkoiset ajatukset. Kyllä, menen edelleen ulos mekossa, eli siinä mielessä nämä 25 vuoden aikana tapahtuneet kokemukset eivät ole musertaneet minua ihan lopullisesta. Mutta vain he jotka eivät ole kokeneet tätä systemaattista torjuntaa, kiusaamista ja halveksuntaa vain ulkonäön takia... Vain he voivat ehdottaa positiivista mieltä ja keskisormen näyttöä huutelijoille.

Vierailija
78/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Mekkoihin voivat pukeutua vain XXS ja XXL -kokoiset. Kaikki muut siltä väliltä käyttäkööt vaikka säkkejä. =D

Vierailija
79/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi, hän on ollut teini ja kasvanut siitä ulos niin kuin moni meistä. Ehkä olet idioottimagneetti asenteesi takia? Muuta se asenne, ja joo, mullakin on omakohtaista kokemusta. Kukaan ei ole aikoihin perseillyt kadulla, koska minua ei kiinnosta, ja se näkyy naamasta. Mitä sun naamasta näkyy?

Mun naamasta näkyi, hei onpa ihana kesäpäivä.

Jollakulla tässä keskustelussa on tosiaan asennevamma, mutta se en ole minä. Lyö vain rauhassa lyötyä, eipä se hetkauta.

Vierailija
80/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi. Valitse sellainen mekko, joka sopii sun vartalotyypille. (Kommenttini siis tarkoittaa, että jos valitset mekon, joka sopii sulle, kivempi olla kun tietää, että se näyttää kivalta.)

Tuo on mahdotonta jos/kun on mallia rintava/harteikas omena.. Kietaisumekot ei toimi, a-linjaiset ei toimi eikä edes maksimekot toimi vaan kaikissa näyttää todellistakin massiivisemmalta ja jotenkin omituisen maskuliiniselta ja "irstaaltakin". Naisena on ikävää näyttää lähinnä mieheltä joka on pukeutunut polttareidensa takia vitsinä mekkoon..

I feel our pain, minulla on hartiat kuin ladon ovi, isot rinnat, omenavartalo, olen tosi lyhyt ja siksi lyhyet jalatkin. Tämä Zizzin mekko on yksi niitä harvoja jotka näyttää siedettävältä päällä ja on lisäksi supermukava pitää. Ostin niitä itselleni läjän kun taivas tietää milloin seuraavan kerran joku mekko sopii.

https://www.zizzi.fi/mekot/arkimekot/lyhythihainen-puuvillamekko-oran-J…

Tuommoinen läskentää kenet tahansa. Ompulle, rintavalle ja /tai harteikkaalle pitää olla mahdollisimman istuva mekko, joka minimoi kangasmäärän

https://nosh.fi/product/5173/vehka-neulosmekko-lh-syva-pinkki

Voi luoja. No tuo on kyllä varmasti oikein pukeva tuolle mallin mitoissa olevalle, mutta kuvittele tuohon vyötärölle kaksi muhkuraista leveää vararengasta jotka sojottaa suoraan eteenpäin niin kuin olis raskaana. En ikinä voisi laittaa tuota mekkoa kun bmi on 29. V-aukkoinen vaate on periaatteessa kyllä must, mutta se ei riitä jos muut parametrit ei ole kunnossa. T. Tuo Zizzin mekon linkannut. Zizzillä olen kokoa S ja se on mulle himpun verran liian suuri, 42-44 kai. Muuten yleensä menee 40-42.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi