Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko L-kokoinen nainen pukeutua mekkoon?

Vierailija
20.06.2021 |

Mietin että kehtaanko.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että mulle huudellaan kadulla. 

Ap

Jos et ole provo, sinulla on ongelmia itsetunnon kanssa.

Ei ole provo. Minua on koulussa kiusattu painosta. Ja aikuisiällä kerran pari tyttöä huusi kadulla perääni, kun pyöräilin. Ja silloin en edes ollut mekossa, vaan talvivaatteissa, ja huusivat mikä läski. 

Ap

Sitten ymmärrät, että ongelma on itsetunnossasi, joka on kiusaamisesta kolhiutunut.

Pukeudut nyt niin kuin mielesi tekee!

Kolhiintunut itsetunto ei parane sillä, että "lakkaat ny vain olemasta epävarma ja alat mennä ulos sellaisissa vaatteissa kuin haluat". Mulle on joka päivä taistelua lähteä edes kämpästä ulos ihmisten ilmoille, kun on huonoja kokemuksia ihan aikuisiältäkin.

Kerrankin olin mielestäni niin nättinä liikenteessä, satuin ohikulkiessani vilkaisemaan ravintolapöytää jossa neljä miestä ateroi. Kuului kommentti, "kato, toi ruma nainen töllää sua". Epä tehnyt mieli käyttää sitä mekkoa enää.

Milläs kolhiintunut itsetunto paranee? Tyhmien miesten kehuilla? Miksi tuntemattomien miesten jutuista pitäisi välittää?

Sun hyvän itsetunnon ei pitäisi rakentua siitä onnistutko näyttämään pantavalta tuollaisten mielestä. Näytä keskimmäistä sormea ja hymyile nätisti. Niiden itsetunto ei siitä huonone mutta omasi saattaa parantua.

Ei ole kyse tuntemattomien miesten jutuista lainkaan, ne ovat vain kirsikkana kakun päällä yksittäisenä esimerkkinä siitä, mitä elämä joillekin on. Kun itsetunto on murskattu jo lapsena/teininä, kukaan ei ole hyväksynyt sellaisena kuin olet, et ole koskaan saanut kokea romanttista rakkauta tai kiinnostusta vastakkaiselta sukupuolelta - kun ollessasi kauneimmillasikin, komentti on "hei ruma"...

Siihen ei auta mikään positiivinen tsemppaus ja aurinkoiset ajatukset. Kyllä, menen edelleen ulos mekossa, eli siinä mielessä nämä 25 vuoden aikana tapahtuneet kokemukset eivät ole musertaneet minua ihan lopullisesta. Mutta vain he jotka eivät ole kokeneet tätä systemaattista torjuntaa, kiusaamista ja halveksuntaa vain ulkonäön takia... Vain he voivat ehdottaa positiivista mieltä ja keskisormen näyttöä huutelijoille.

Tiedän miltä tuo tuntuu, voi kun voisin jotenkin helpottaa oloasi. Haleja!

Vierailija
82/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi. Valitse sellainen mekko, joka sopii sun vartalotyypille. (Kommenttini siis tarkoittaa, että jos valitset mekon, joka sopii sulle, kivempi olla kun tietää, että se näyttää kivalta.)

Tuo on mahdotonta jos/kun on mallia rintava/harteikas omena.. Kietaisumekot ei toimi, a-linjaiset ei toimi eikä edes maksimekot toimi vaan kaikissa näyttää todellistakin massiivisemmalta ja jotenkin omituisen maskuliiniselta ja "irstaaltakin". Naisena on ikävää näyttää lähinnä mieheltä joka on pukeutunut polttareidensa takia vitsinä mekkoon..

I feel our pain, minulla on hartiat kuin ladon ovi, isot rinnat, omenavartalo, olen tosi lyhyt ja siksi lyhyet jalatkin. Tämä Zizzin mekko on yksi niitä harvoja jotka näyttää siedettävältä päällä ja on lisäksi supermukava pitää. Ostin niitä itselleni läjän kun taivas tietää milloin seuraavan kerran joku mekko sopii.

https://www.zizzi.fi/mekot/arkimekot/lyhythihainen-puuvillamekko-oran-J…

Tuommoinen läskentää kenet tahansa. Ompulle, rintavalle ja /tai harteikkaalle pitää olla mahdollisimman istuva mekko, joka minimoi kangasmäärän

https://nosh.fi/product/5173/vehka-neulosmekko-lh-syva-pinkki

Voi luoja. No tuo on kyllä varmasti oikein pukeva tuolle mallin mitoissa olevalle, mutta kuvittele tuohon vyötärölle kaksi muhkuraista leveää vararengasta jotka sojottaa suoraan eteenpäin niin kuin olis raskaana. En ikinä voisi laittaa tuota mekkoa kun bmi on 29. V-aukkoinen vaate on periaatteessa kyllä must, mutta se ei riitä jos muut parametrit ei ole kunnossa. T. Tuo Zizzin mekon linkannut. Zizzillä olen kokoa S ja se on mulle himpun verran liian suuri, 42-44 kai. Muuten yleensä menee 40-42.

No, ei tuo kyllä missään mallinmitoissa ollut, ellei mekko ole sitten niin telttamainen, että suurentaa ihmistä huomattavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän yläosana kokoa L. Olen 163cm ja painan 60kg.

Miksi en voisi käyttää mekkoa?

Vierailija
84/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi. Valitse sellainen mekko, joka sopii sun vartalotyypille. (Kommenttini siis tarkoittaa, että jos valitset mekon, joka sopii sulle, kivempi olla kun tietää, että se näyttää kivalta.)

Tuo on mahdotonta jos/kun on mallia rintava/harteikas omena.. Kietaisumekot ei toimi, a-linjaiset ei toimi eikä edes maksimekot toimi vaan kaikissa näyttää todellistakin massiivisemmalta ja jotenkin omituisen maskuliiniselta ja "irstaaltakin". Naisena on ikävää näyttää lähinnä mieheltä joka on pukeutunut polttareidensa takia vitsinä mekkoon..

I feel our pain, minulla on hartiat kuin ladon ovi, isot rinnat, omenavartalo, olen tosi lyhyt ja siksi lyhyet jalatkin. Tämä Zizzin mekko on yksi niitä harvoja jotka näyttää siedettävältä päällä ja on lisäksi supermukava pitää. Ostin niitä itselleni läjän kun taivas tietää milloin seuraavan kerran joku mekko sopii.

Tuommoinen läskentää kenet tahansa. Ompulle, rintavalle ja /tai harteikkaalle pitää olla mahdollisimman istuva mekko, joka minimoi kangasmäärän

Voi luoja. No tuo on kyllä varmasti oikein pukeva tuolle mallin mitoissa olevalle, mutta kuvittele tuohon vyötärölle kaksi muhkuraista leveää vararengasta jotka sojottaa suoraan eteenpäin niin kuin olis raskaana. En ikinä voisi laittaa tuota mekkoa kun bmi on 29. V-aukkoinen vaate on periaatteessa kyllä must, mutta se ei riitä jos muut parametrit ei ole kunnossa. T. Tuo Zizzin mekon linkannut. Zizzillä olen kokoa S ja se on mulle himpun verran liian suuri, 42-44 kai. Muuten yleensä menee 40-42.

No, ei tuo kyllä missään mallinmitoissa ollut, ellei mekko ole sitten niin telttamainen, että suurentaa ihmistä huomattavasti.

Malli joka ei ole mallin mitoissa. Selvä.

Vierailija
85/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi! Itse en oikeastaan muita käytäkään, kuin mekkoja ja hameita - ihan talvellakin. Olen kokoa M/L. Kaikista parhaiten minulle sopii liehuvahelmaiset kesämekot kietaisumallina tai sitten niin, että vyötäröllä on kiristysmahdollisuus. Pahimmat kohdat vartalossani on reidet ja mekoilla menee hyvin piiloon.

Vierailija
86/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malli joka ei ole mallin mitoissa. Selvä.

Jos on mallinmitoissa, niin näen vähän erilaisen kropan, kuin tuollaisen terveen pehmeältä näyttävän normaalin naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme