Apua, olinkohan vain siittäjä?
Mua ahdistaa melkoisesti. Mulla oli yhden yön juttu -86 syntyneen naisen kanssa, itse olen häntä 11 vuotta nuorempi. Olemme molemmat sinkkuja, joten ei siinä sinänsä mitään väärää tapahtunut. Seksikin oli tosi hyvää ja kiihkeää, naisen kroppa oli tosi hyvässä kunnossa ja alapääkin jopa sheivattu karvattomaksi. Vedimme vielä pitkät aamusessiotkin tuossa, joiden aikana tulin yhteensä 3 kertaa. Sovimme sitten ettemme pidä yhtyettä tämän jälkeen.
Ongelma on se, että suostuin naimaan paljaalla, kun hän sitä nimenomaan pyysi. Aamullakin hän toivoi etten käytä kortsua, ja lupasi huolehtia jälkiehkäisystä.
Voisikohan tässä olla kuitenkin jotain taka-ajatuksia taustalla? En olisi muuten huolissani, mutta kun kyseinen nainen on 35 ja lapseton, on alkanut vähän pelottaa että jos hän halusikin tulla raskaaksi. Kuinka helposti tuon ikäinen nainen voi tulla kerrasta raskaaksi? Eikös todennäköisyyksien pitäisi kuitenkin olla tosi pienet?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Valmistaudu maksamaan tuosta hyvästä panosta 200 euroa kuukaudessa 18 vuoden ajan, alkaen keväästä 2022. Kela ulosmittaa ne rahat sinulta jos et maksa.
Tämä. Ja ihan saatanan oikein tuollaiselle idilootille!
Varmaan halusi vaan kunnon seksiä nuoremman miehen kanssa ja on ihan ymmärrettävää, kun vanhemalta mieheltä on enää turhaa odottaa tuollaisia suorituksia...
Ja totta on, että hiertävän kumin kanssa ei tunnu kivalta pitkään - parasta on olla ilman mitään ja tuntea jotain, vaikka riskinsä siinä on mut niinhän on aina kun aloittaa suhteen uuden kumppanin kanssakin.
35 on jo heikko ikä lastentekoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettava tosiasia on, että miehen päätösvalta tähän asiaan päättyy, kun painaa menemään ilman kumia. Kuvailemasi tilanne on mahdollinen. En keksi yhtään syytä, miksi nainen haluaisi hommailla ilman kumia yhden illan tuttavan kanssa, paitsi biologinen kello. Miksi suostuit? Eikö sp-taudit pelota?
Se tasa-arvoinen aborttilaki. Myös miehen vaatimuksesta pitäisi voida tehdä abortti.
Ennen on turha puhua miesten ja naisten tasa-arvosta.
Tavallaan ymmärrän tämän epätasa-arvoisuuden tässä, mutta jos joku toinen saisi päättää puolestani kehostani, olisi myös se huutava vääryys.
Nielkää naiset, nielkää. Ei enää enempää lapsia tähän pahaan maailmaan=(
Vierailija kirjoitti:
Mutta oli ihana panna paljaalla!
Olen vuositasolla ollut kymmenien naisten kanssa vuodesta toiseen toiseen. Koskaan ei ole ollut kumeja matkassa. Joskus harvoin homma on tyssännyt siihen ja joskus nainen on tarjonnut kumia.
Varmaan alle viisi prosenttia naisista vaatii kumin käyttöä. Onhan se silloin myös naisen vastuuttomuutta.
Ei sitä läheskään joka kerta naisetkaan kysy joten siinäkään asiassa ei ole pelkästään miehen vastuuttomuudesta kysymys.
Itse pidän paljasta seksiä niin paljon parempana että otan riskin. Pahempiakin riskejä elämässä otetaan mutta ne ei ole niin hauskoja ottaa. Elämä maistuu ja joskus harvoin tuntuukin.
Saattoi olla ajoittanut tapahtuman juuri ovulaation tienoille, jolloin raskauden mahdollisuudet voivat olla merkittävät. No, ehkä ensi kerralla muistat kumin.
Olisit tyytyväinen kun sait pillua paljaalla. Silloin kannattaisi katua jos et olisi pannut vaan olisit niin kuin tämän ketjun hysteerikot, jotka kiljuvat jostain helvetin seksitaudeista ja lapsenruokoista. Nuo tyypit eivät varmaan uskalla edes katua ylittää, kun pelkäävät auton alle jäämistä. Riskinotto kuuluu elämään ja tekee siitä nautittavaa, paitsi jos on munaton nössö tai nainen. Kyllä tosimies nussii naarasta paljaalla ja laskee rojut ränniin ja nauttii elämästä.
hähähä.. viher vasemmisto.. hähä..
Saattoipa olla siittomielellä nainen liikkeellä, mutta ainakin tuo "ei pidetä yhteyttä" viittaa siihen, että mahdollisen lapsen pitää ja kasvattaa itse eikä elarivaateitakaan tulisi. Ehkä 19 v päästä joku tulee kolkuttelemaan ovelle tai sitten ei. Toki nainen voi mielensä muuttaakin ja halutakin lapselle isän, ehkä elareiden vuoksi tai vielä parempi, lapsen itsensä ja isän oikeuksien vuoksi. Eihän se nyt mikään katastrofi olisi sekään. Lasta kuitenkin harva loppujen lopuksi aktiivisesti katuu, vaikka vahinko olisikin. Ja on sinullakin oikeutesi tulla tunnustetuksi isäksi, jos niin haluat. Todennäköisyys raskaudelle lienee kuitenkin alle 10 %.
kallista pilua sitten päätit panna. huutista
Vierailija kirjoitti:
kallista pilua sitten päätit panna. huutista
Eihän toi ollut maksullinen, joten ilmasta oli.
Ah. Monta kertaa kiihkeästi paneminen viittaisi myös siihen, että naisella tod.näk. ovulaatio meneillään. Ap:sta tulee isä! Voihan se olla että sieltä tulee jopa kaksoset. Moni myöhemmällä iällä raskautunut saa kaksoset, varsinkin jos taustalla mitään hoitoja. Ihanaa 🎉🤰👨👦👦
Mies päätti panna paljaalla. Jokainen aikuinen tietää, mikä riski siinä on.
Sitten kun se lapsi kasvaa miehessä, hän saa päättää abortista.