Miehet, oletteko nähneet toisen miehen kalua erektiossa?
Tulipa mieleen kysellä tällaista, että kuinkahan moni mies on nähnyt ”livenä” toisen miehen seisovan kullin? Tänään uimastadionin suihkussa oli mies, jolla seisoi ihan kunnolla. En ole koskaan aikaisemmin nähnyt kenenkään miehen erektiota, ja siksi ehkä kiinnitin niin huomiota (olen 37v eli en mikään teini).
Miten muilla? Oletteko nähneet toisella seisokkia? Ja onko teillä seisonut toisten nähden (itsellä ei)? Heteromiehille kysymys lähinnä suunnattu ; )
Kiinnostaisi myös tietää, millaisissa tilanteissa, joku tuttu vai ihan vieras, onko kyseessä ollut just yleinen sauna, kimppakiva, jne.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala-asteella n. 5-6 luokalle useinkin. Kukaan ei pystynyt peittelemään. Liikkatuntien suihkut ja pukkarit oli täynnä erektioita. Meillä ei kiusattu. Ei homoja ainakaan tietääkseni kukaan että hormonit vaan siellä hyrräsivät. Yhen kerran olin jäänyt salille ja yks yläasteikäinen tyttö-poikapari harrasti seksiä pukkarissa kun ovelle saavuin. Jätin heidät rauhaan mut ehdin nähdä sen pojan valtavassa erektiossa ja siemensyöksynkin kun tultiin ulos pimpistä.
Yläaste oli sitten yhtä peittelyä ja seinää vasten seisoskelua. Kiusaamistakin oli.
Parikymppisinä oltiin jätkien kanssa saunomassa mökillä isossa saunassa ja yhtäkkiä sinne tulee lauma tyttöjä. Ne tekee sen tahallaan ja tulee meidän viereen lauteille. Kaikilla!! pojilla rupee seisomaan, koska tytöt nättejä ja osa alasti. Tytöillä oli hauskaa ja sitten uimaan pojat kullit pystyssä ja tytöt mukana. Pari pariskuntaa tuli sillä kertaa esille. Seksiäkin oli kahden parin kesken ei yhtäaikaa eikä toisten nähden mutta huomasin. Likoilla oli peli samassa kaupungissa ja kuulivat meidän suunnitelmista.
Oppilaskunnan hallituksen kesämiitti joskus vuonna kivi ja kirves. Tää siis 2000-luvun alussa. Tytöt tulee samaan saunaan ilman estoja. En tiedä mistä moinen mutta näin tapahtui. Myös ihan kaikki jätkät kovana, toisilla keuli täysillä, toisilla "vaappui" mainitussa puolierektiossa suoraan eteenpäin ojossa. Isokulliset Marko ja Juha näyttää tosi komeilta ja tytöt on ihan ihmeissään tirskuen. Ilmeisesti ko. miehekäs reaktio tuli yllättäen. Miten ees mahdollista, että he ei arvanneet mitä tulee tapahtumaan...
Kivan kuulosia hallituksen kokouksia teillä ollut.... Olispa meidänkin aikana lukiossa ollut tuollaista.
Niin tai olisinpa päässyt hallitukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala-asteella n. 5-6 luokalle useinkin. Kukaan ei pystynyt peittelemään. Liikkatuntien suihkut ja pukkarit oli täynnä erektioita. Meillä ei kiusattu. Ei homoja ainakaan tietääkseni kukaan että hormonit vaan siellä hyrräsivät. Yhen kerran olin jäänyt salille ja yks yläasteikäinen tyttö-poikapari harrasti seksiä pukkarissa kun ovelle saavuin. Jätin heidät rauhaan mut ehdin nähdä sen pojan valtavassa erektiossa ja siemensyöksynkin kun tultiin ulos pimpistä.
Yläaste oli sitten yhtä peittelyä ja seinää vasten seisoskelua. Kiusaamistakin oli.
Parikymppisinä oltiin jätkien kanssa saunomassa mökillä isossa saunassa ja yhtäkkiä sinne tulee lauma tyttöjä. Ne tekee sen tahallaan ja tulee meidän viereen lauteille. Kaikilla!! pojilla rupee seisomaan, koska tytöt nättejä ja osa alasti. Tytöillä oli hauskaa ja sitten uimaan pojat kullit pystyssä ja tytöt mukana. Pari pariskuntaa tuli sillä kertaa esille. Seksiäkin oli kahden parin kesken ei yhtäaikaa eikä toisten nähden mutta huomasin. Likoilla oli peli samassa kaupungissa ja kuulivat meidän suunnitelmista.
Oppilaskunnan hallituksen kesämiitti joskus vuonna kivi ja kirves. Tää siis 2000-luvun alussa. Tytöt tulee samaan saunaan ilman estoja. En tiedä mistä moinen mutta näin tapahtui. Myös ihan kaikki jätkät kovana, toisilla keuli täysillä, toisilla "vaappui" mainitussa puolierektiossa suoraan eteenpäin ojossa. Isokulliset Marko ja Juha näyttää tosi komeilta ja tytöt on ihan ihmeissään tirskuen. Ilmeisesti ko. miehekäs reaktio tuli yllättäen. Miten ees mahdollista, että he ei arvanneet mitä tulee tapahtumaan...
Kivan kuulosia hallituksen kokouksia teillä ollut.... Olispa meidänkin aikana lukiossa ollut tuollaista.
Tai lukioonkaan edes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai lukioonkaan edes
Heh, maaseudulla pääsi silloin joskus ainakin ilman keskiarvorajaa. Kirjoitin kuitenkin äsken "olisinpa" enkä "olisimpa" ihan ilman tekoälyä :D
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli vaihto-oppilas ja isoveli (silloin 16-17) asui sen vuoden huoneessamme (pikkusisko ja minä 9v ja 11v). Iltaisin se runkkaili ihan avoimesti. Alussa hihiteltiin sille, kuinka iso sillä oli ja kun se heräsi aamulla aina kulli pystyssä ja vatkasi sitä joka ilta.
Teidän isoveljenne vain nautti kun sai esiintyä teille pikkusiskoille, etenkin runkatessaan teidän katsellessanne! Se selvästikin kiihotti häntä.
Jos te olisitte olleet vähääkään vanhempia tuolloin isoveljenne olisi yrittänyt nussia teitä. Eikö veljenne koskaan yrittänyt mitään sen suuntaista tai runkkasitteko te häntä tai yhdessä hänen kanssaan?
Olen kyllä nähnyt luokkakaverien pinkeinä seisovia kulleja yläasteiässä. Jotkut tytöt tykkäsivät runkata meille pojille siemensyöksyn sillä se oli niille uutta ja jännää ja vasta keksitty leikki silloin.
Pojalta vain seisoviltaan farkut auki pihalla tai pyörävarastossa tai vaikka välitunnillakin ja jäykkä kulli ulos ja sitten yksi tytöistä runkkasi pojan kullia muiden tyttöjen katsellessa ja hihittäessä posket punaisina ja silmät pyöreinä kunnes pojalla alkoi kulli nytkähdellä ja mällit roiskua pitkin lattiaa. Ei siihen yleensä silloin kauaa kestänytkään.
Sitten sama tai joku toinen tyttö teki saman tempun seuraavalle pojalle jolla pili seisoi jo valmiiksi kuin viimeistä päivää kattoa kohti sojottaen ja tippa kärjessä.
Imemään ne eivät kuitenkaan suostuneet, ainakaan toisten nähden. Sen vuoro tuli sitten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Koulussa myös olen nähnyt kaverilla suihkussa ja kerran tytön käsi hieroi innokkaan poikaystävänsä paljasta kovaa pippeliä pari siinä suudellen samalla kässäluokan takana välitunnilla. 90-lukua.
Näin myös kouluaikoina joskus kuinka poika ja tyttö seisoksivat jossakin nurkassa halaillen ja suudellen ja tyttö runkkasi muka salaa poikakaveriaan, jolta lopulta ruiskahti mällit käytävän lattialle.
Kävi kateeksi kun ei itsellä ollut vielä kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli vaihto-oppilas ja isoveli (silloin 16-17) asui sen vuoden huoneessamme (pikkusisko ja minä 9v ja 11v). Iltaisin se runkkaili ihan avoimesti. Alussa hihiteltiin sille, kuinka iso sillä oli ja kun se heräsi aamulla aina kulli pystyssä ja vatkasi sitä joka ilta.
Se teki tuon tahallaan. Ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän isoveljenne vain nautti kun sai esiintyä teille pikkusiskoille, etenkin runkatessaan teidän katsellessanne! Se selvästikin kiihotti häntä.
Jos te olisitte olleet vähääkään vanhempia tuolloin isoveljenne olisi yrittänyt nussia teitä. Eikö veljenne koskaan yrittänyt mitään sen suuntaista tai runkkasitteko te häntä tai yhdessä hänen kanssaan?
Ai, itse olen kyllä mies. Olin 11 v poika tuolloin, ja sisko oli 2 vuotta nuorempi. Vähän huono, jos 16 v poika yrittää nussia selvästi nuorempia pikkuveljiä ja -siskoja, tuollaisen tyypin ennuste ei liene kovin hyvä. Ja siis ei todellakaan runkattu veljeä. Alussa tuon katsominen vähän jännitti, ja muistan että omakin pili seisoi uutuuden viehätyksestä kun pääsi tuollaista näkemään. Siksi hihiteltiin asialle siskon kanssa. Viitosluokalla seksivalistuksessa oli juuri käsitelty asiaa, joten tiesin mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, itse olen kyllä mies. Olin 11 v poika tuolloin, ja sisko oli 2 vuotta nuorempi. Vähän huono, jos 16 v poika yrittää nussia selvästi nuorempia pikkuveljiä ja -siskoja, tuollaisen tyypin ennuste ei liene kovin hyvä. Ja siis ei todellakaan runkattu veljeä. Alussa tuon katsominen vähän jännitti, ja muistan että omakin pili seisoi uutuuden viehätyksestä kun pääsi tuollaista näkemään. Siksi hihiteltiin asialle siskon kanssa. Viitosluokalla seksivalistuksessa oli juuri käsitelty asiaa, joten tiesin mistä on kyse.
Olitko itse yhtä estoton esiintymisesi suhteen tuolloin tai myöhemmin? Kuulostaa kyllä hyvin rennolta ja vapautuneelta, mutta omien estojeni vuoksi oudoksun silti kuvaamaasi käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt jonkun toisen seisovan kalun ainoastaan joskus varhaisteini-iässä, kun naapurissamme oli pari vuotta nuorempi poika, joka oli varsin estoton ja siinä iässä hillittömän kiimainen. Tämä naapurin poika esitteli seisovaa piliään kaikille naapuruston lapsille näiden sukupuolesta riippumatta aina tilaisuuden tullen.
Mitähän siitäkin tuli?
Varmaan joku homo. Muistan samanlaisen tapauksen omasta lapsuudestani.
Tuolla naapurin pojalla oli varmaankin jokin häiriö ja häntä pidettiin vähän yksinkertaisena. Hän oli ilmeisesti juuri löytänyt uuden jutun ja esitteli seisovaa kulliaan kaikille naapurien kakaroille aina kun mahdollista.
Kerran hän esitti meille yli puolelle tusinalle kakaralle ihan ex tempore malliksi yhdynnän pikkusiskonsa kanssa lähetyssaarnaaja-asennossa kesäillassa keskellä pihanurmikkoa ja laueten paljaaltaan siskonsa pilluun ihan oikeasti, sillä näimme kaikki miten sperma valui pillusta. Meiltä kaikilta muilta ei tuolloin vielä tullut.
Homma vaikutti käyvän tottuneesti molemmilta, olevan mieluinen myös siskolle eikä se kauaa kestänyt mutta jäi mieleen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt jonkun toisen seisovan kalun ainoastaan joskus varhaisteini-iässä, kun naapurissamme oli pari vuotta nuorempi poika, joka oli varsin estoton ja siinä iässä hillittömän kiimainen. Tämä naapurin poika esitteli seisovaa piliään kaikille naapuruston lapsille näiden sukupuolesta riippumatta aina tilaisuuden tullen.
Mitähän siitäkin tuli?
Tuolla naapurin pojalla oli varmaankin jokin häiriö ja häntä pidettiin vähän yksinkertaisena. Hän oli ilmeisesti juuri löytänyt uuden jutun ja esitteli seisovaa kulliaan kaikille naapurien kakaroille aina kun mahdollista.
Kerran hän esitti meille yli puolelle tusinalle kakaralle ihan ex tempore malliksi yhdynnän pikkusiskonsa kanssa lähetyssaarnaaja-asennossa kesäillassa keskellä pihanurmikkoa ja laueten paljaaltaan siskonsa pilluun ihan oikeasti, sillä näimme kaikki miten sperma valui pillusta. Meiltä kaikilta muilta ei tuolloin vielä tullut.
Homma vaikutti käyvän tottuneesti molemmilta, olevan mieluinen myös siskolle eikä se kauaa kestänyt mutta jäi mieleen kyllä.
Eikö tuon performanssin jälkeen kukaan muu pojista pyytänyt saada kokeilla tyttöä myös? Kaikilla varmasti seisoi kuin rautanaula! Runkkasitteko edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko itse yhtä estoton esiintymisesi suhteen tuolloin tai myöhemmin? Kuulostaa kyllä hyvin rennolta ja vapautuneelta, mutta omien estojeni vuoksi oudoksun silti kuvaamaasi käytöstä.
Itse aloitin kunnolla nuo hommat vasta pari vuotta myöhemmin, kun veli oli jo muuttanut pois ja sisko sai veljen huoneen. Oli siis ihan oma huone ja runkkurauha.
Eikä tuo kiinnostanut tai kiihottanut sen alun jälkeen enempää. Se oli vain sellainen asia, jota isommat pojat tekevät. Vertaisin sitä siihen, kun näin hevosten parittelua pellon reunalla. Ihan mielenkiintoista nähdä muutaman kerran, mutta ei sellainen asia, joka jotenkin koskettaa minua.
Veikkaan, että suurimpana syynä oli se, ettei halunnut sotkea petivaatteita. En ole koskaan kysynyt.
Rippileirillä oli 6 poikaa samassa mökissä, ja siellä kyllä runkattiin, mutta peiton alla. Muita kokemuksia ei ole, eikä kyllä ole ekshibitionistisia taipumuksia.
Joku sanoi, että oli jotenkin tahallista. Joo, ei kukaan vahingossa vedä hanskaan. En kuitenkaan koe olevani terapian tarpeessa asian vuoksi. Jos miettii, kuinka ahtaasti ennen on asuttu, ja kuinka monta lasta on tungettu yhteen tupaan, huoneeseen tai aittaan, siinä on varmaan nähty yhtä sun toistakin. Ainakin köyhemmissä perheissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän siitäkin tuli?
Eikö tuon performanssin jälkeen kukaan muu pojista pyytänyt saada kokeilla tyttöä myös? Kaikilla varmasti seisoi kuin rautanaula! Runkkasitteko edes?
Ei, emme runkanneet. Olimme niin tyrmistyneitä esityksestä, että en tiedä kävikö kenelläkään tuo edes mielessä. Joukossa oli sitäpaitsi tyttöjä myös ja kuten sanottu, kaverien kanssa jutellun mukaan kaikki pojat eivät olleet vielä edes kokeneet ensimmäistä siemensyöksyään. Siksi tuo näytös vaikutti meihin niin vahvasti ja jäi mieleemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän siitäkin tuli?
Eikö kukaan teistä tosiaan yrittänyt estää tuota? Katselitte insestiä ja alaikäiseen sekaantumista vierestä vain?!