Miehet, oletteko nähneet toisen miehen kalua erektiossa?
Tulipa mieleen kysellä tällaista, että kuinkahan moni mies on nähnyt ”livenä” toisen miehen seisovan kullin? Tänään uimastadionin suihkussa oli mies, jolla seisoi ihan kunnolla. En ole koskaan aikaisemmin nähnyt kenenkään miehen erektiota, ja siksi ehkä kiinnitin niin huomiota (olen 37v eli en mikään teini).
Miten muilla? Oletteko nähneet toisella seisokkia? Ja onko teillä seisonut toisten nähden (itsellä ei)? Heteromiehille kysymys lähinnä suunnattu ; )
Kiinnostaisi myös tietää, millaisissa tilanteissa, joku tuttu vai ihan vieras, onko kyseessä ollut just yleinen sauna, kimppakiva, jne.
Kommentit (62)
Asuttiin samassa huoneessa broidin kanssa kunnes hän muutti pois. Kyllähän siinä näkyi aamuheijari jos toinenkin ja runkkailua näytti myös. Varmaan outoa, jos asuu teininä samassa huoneessa, eikä koskaan näe huonekaverin stondista. Joillekin kiusallisempia kuin toisille, me ei jaksettu liikaa piilotella. Se oli aika arkinen juttu, ei aiheuttanut mitään kummoista reaktiota.
Meille tuli vaihto-oppilas ja isoveli (silloin 16-17) asui sen vuoden huoneessamme (pikkusisko ja minä 9v ja 11v). Iltaisin se runkkaili ihan avoimesti. Alussa hihiteltiin sille, kuinka iso sillä oli ja kun se heräsi aamulla aina kulli pystyssä ja vatkasi sitä joka ilta.
Isoveli seurusteli aikoinaan koulun kauneimman tytön kanssa ja näin miten he pussailivat ja hiplailivat toisiaan kaiken aikaa. Hormonihuuruiselle varhaisteinille kaikki tuo oli valtavan kiihottavaa. Tyttö makasi veljen sängyssä jalat levällään ja siro käsi kurottautui hieromaan veljen pystyssä seisovaa kalua. Samalla hän sai veljen sormista kosteudesta kiiltelevään pimppiinsä. Miten paljon tyttö olikaan koukistanut jalkojaan ja miten hurjan levällään hän piti niitä. Jotenkin se näky siinä veljen sängyllä on pinttynyt päähäni. Itse yhdyntää en koskaan nähnyt, koska ovi nykäistiin kiinni veljen toimesta kyrbä siinä samalla pystyssä heiluen ja iskien mulle silmää, joten tyydytin sitten itseni kuuntelemalla ääniä ja kuvittelemalla mitä oven toisella puolella tapahtui. Vanhemmat olivat usein yhtä aikaa töissä, eikä meillä ollut muita lapsia kuin me veljekset, joten näitä kiimaisia hetkiä ilokseni riitti.
En, enkä haluaisi. Olisi ällöttävää.
Jos vaikka esim. teiniveljekset asuu samassa taloudessa, toihan on ihan luonnollista että näkee kaikenlaista. Aamustondiksia ja muita. Poikien elämää.
Likkakaverit mukana viikon verran pienessä möksässä. Joka päivä saunomista nakuina ja uimista järvessä. Nyt alkaa poikain pallit olla täynnä. Saunassa pukkaa seisokkia ja jutut alkaa kiertää seksiaiheisiin. Juhannussaunassa tyttöjen toimesta pestiin meidät kundit. Jokaisella täys seisokki. Meni siihen, ettei kukaan häpeillyt.
Arviolta reippaasti yli 15 cm, ison banaanin paksuinen, tuollaisen näin kerran mökkibileissä rantasaunalla. Se oli jonkun puolitutun tytön poikaystävä tai hoito ja näin kun olivat pesemässä toisiaan suihkussa niin että kalu oli jo puolijäykkänä nousemassa pystyyn. Siinä oli tosi kuuma tunnelma ja eihän tota unohda koskaan.
Teinisälli paikallisessa uimalassa ihan jäätävässä seisokissa ison melansa kanssa. Yritin katella muualle mutta eihän tuota voinut olla huomaamatta. Ei ole tapana tuijotella mutta nyt jäi kyllä silmät jumiin. En ollut ainoa joka katteli pitempään. Kaveri hiihteli menemään muina jätkinä siinä vaan meistä pervopapoista viis.
Intissä oli alokasaikana yläpetissä kaveri jonka takia koko tupa meinasi myöhästyä harva se aamu aamu kun se ei vaan päässyt alas peiton alta.
Kun sähisin vieressä että nyt helvetti alas sieltä se selitti vaan surkeana että hän ei voi tulla ja kyseli miten ihmeessä saan aamuseisokin laskemaan kun hänellä se ei hellitä runkkaamatta. Siihen aikaan ei ollut alokasaikana yhtään sellaista paikkaa että vapaahetkeä että pussit olisi voinut tyhjentää ja itselläkin oli vaikeuksia kun ei kahteen viikkoon voinut runkata kertaakaan. Maksimiaika runkkaamatta 11-12v iän jälkeen kun oli ollut luokkaa kaksi päivää.
Olin sitten näkösuojana että tämä kehtasi laskeutua minun takanani lattialle ja oli kyllä sellainen HK:n sininen että ei tosiaankaan olisi tarvinnut hävetä. Tupa olisi lähinnä ollut kateudesta vihreänä.
Kiskoi jötkäleen vyön alle napaan kiinni ja jätti peltipaidan vähän roikkumaan päälle. Kai se veltostui viimeistään kun hölkättiin pakkasessa ruokalaan aamiaiselle.
Kyllä on tullut nähtyä useastikin. Tyttären poikaystävällä kun olemme käyneet hänen kanssaan saunomassa kahdestaan. Näistä saunailloista tai niiden sisällöstä tarkemmin ei tyttö tiedä mitään, vaan on vaan tyytyväinen kun isänsä tulee poikaystävän kanssa toimeen. Pidämme tämän ns. miesten juttuna josta ei tarvitse naisväelle puhua.
Vierailija kirjoitti:
Intissä oli alokasaikana yläpetissä kaveri jonka takia koko tupa meinasi myöhästyä harva se aamu aamu kun se ei vaan päässyt alas peiton alta.
Kun sähisin vieressä että nyt helvetti alas sieltä se selitti vaan surkeana että hän ei voi tulla ja kyseli miten ihmeessä saan aamuseisokin laskemaan kun hänellä se ei hellitä runkkaamatta. Siihen aikaan ei ollut alokasaikana yhtään sellaista paikkaa että vapaahetkeä että pussit olisi voinut tyhjentää ja itselläkin oli vaikeuksia kun ei kahteen viikkoon voinut runkata kertaakaan. Maksimiaika runkkaamatta 11-12v iän jälkeen kun oli ollut luokkaa kaksi päivää.
Olin sitten näkösuojana että tämä kehtasi laskeutua minun takanani lattialle ja oli kyllä sellainen HK:n sininen että ei tosiaankaan olisi tarvinnut hävetä. Tupa olisi lähinnä ollut kateudesta vihreänä.
Kiskoi jötkäleen vyön alle napaan kiinni ja jätti peltipaidan vähän roikkumaan päälle. Kai se
Tai siis nosti leuan alle.
Miksi rajaat kysymyksen vain miehille, eivät naiset näe seisovia sen enempää, olettaen että kysyjä tarkoittaa ihan normaalia arkielämää, ei seksin harrastamista.
Kimppailun merkeissä on tullut useampikin seisonut kulli nähtyä. Pari niistä on ollut isompi kuin itselläni. Huomio kiinnittyy niissä puuhissa naiseen ja naisen reaktioihin, mutta kiihottaahan se kun nainen nauttii osaavasta miehestä tai tuplatyöstettänä kahdesta miehestä. M51
Olin yhdessä silloisen avovaimon kanssa, oltiin töissä saman työpaikan eri osastoilla ja kerran meillä oli jonkun vetäytymisen jälkeen jatkobileet pienemmällä työporukalla. Olohuoneessa istuttiin ja juotiin, kuunneltiin musiikkia ja tytöt taisi tanssiakin. Meillä oli sen mallinen kämppä, että makuuhuoneesta oli ovi eteiseen mutta myös keittiöön ja menin sitten hakemaan lisää viinaa keittiön sivukaapista. Makuuhuoneesta kuului ähinää ja siellä yksi mikrotukihenkilö oli kellistänyt respan tytön ja pani lähetyssaarnaajassa. Ensimmäisen kerran näin joidenkin muiden panevan livenä. Kattelin sitä hetken ja mies irrottautui ja sanoi tytölle että anna mä panen takaapäin ja tällöin näin kullin tanassa. Vedin sit oven kiinni, sanoin sitä ennen että jatkakaa ja he varmaankin jatkoivat. Toki kerroin kaikille paikalla oleville että x ja y ovat panemassa makkarissa ja kun sieltä tulivat niin saivat aplodit.
Aikoinaan ex:n kanssa Kuusamon tropiikin höyrysaunassa ex meni istumaan jonkun teinipojan/nuoren miehen viereen siten että reidet oli vieri vieressä, no eipä mennyt aikaakaan pojalla otti eteen niin kovin ettei stondista pystynyt pitämään hikisten reisien välissä piilossa. Istuin ex :n vieressä ja höyrystä huolimatta ei pojan kivikova stondis jäänyt huomaamatta, varsinkin kun ex tökki kylkeen 😄
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tullut nähtyä useastikin. Tyttären poikaystävällä kun olemme käyneet hänen kanssaan saunomassa kahdestaan. Näistä saunailloista tai niiden sisällöstä tarkemmin ei tyttö tiedä mitään, vaan on vaan tyytyväinen kun isänsä tulee poikaystävän kanssa toimeen. Pidämme tämän ns. miesten juttuna josta ei tarvitse naisväelle puhua.
Niin siis mitä touhuatte näissä saunailloissa?
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli vaihto-oppilas ja isoveli (silloin 16-17) asui sen vuoden huoneessamme (pikkusisko ja minä 9v ja 11v). Iltaisin se runkkaili ihan avoimesti. Alussa hihiteltiin sille, kuinka iso sillä oli ja kun se heräsi aamulla aina kulli pystyssä ja vatkasi sitä joka ilta.
Jäikö pahatkin traumat?
Näittekö kun laukesi myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö pahatkin traumat?
Näittekö kun laukesi myös?
Enemmän vaan huvitti. Paperitukkoja sängyn alusta täynnä ja nähtiin miten se tuli niihin (heitti sit sinne alle).
En ole koskaan livenä päässyt näkemään, mutta olisin kyllä aidosti kiinnostunut näkemään. Pidän kyllä itseäni normaalina heterona, mutta jotain uljasta ja veistoksellista siinä kuvittelisin olevan.
Tuon takia molemmilla oli farkut. Tytön märkyys ei tullut läpi eikä mun teräksenkovaa boneria huomannut niin helposti. Voi niitä aikoja.