vituttaa jo valmiiksi.
Kommentit (9)
Näin mä tein viime kesänä...
Oon itsekäs, mutta kyllä oli nautinnollista kun oli kerrankin omaa aikaa, ihan vaan itselle!
Etkä voi olla heidän kanssaan _yhtä_ viikkoa! Ei voi kuin ihmetellä...
nimenomaisesta vitutusaiheesta kirjoittaa. Täällä olemme me ja pidämme yllä suomalaisten äitiliinien moraalia.
Terkuin, AV-mammat
Mitä sitä peittelemään, eivätköhän he ole jo huomanneet, minkälainen äiti olet.
Vierailija:
nimenomaisesta vitutusaiheesta kirjoittaa. Täällä olemme me ja pidämme yllä suomalaisten äitiliinien moraalia.Terkuin, AV-mammat
Ei mahdu mun kalloon, että ensin halutaan lapsia, sitten ei haluta pitää niitä lähellä. Ei ne kauaa vanhempien seuraa halua. Kyllä ne siitä kaikkoaa - valitettavasti.
eihän lapset sitä tiedä onko äiti töissä vai ei. mita helkutin säälimistä lapset tässä tapauksessa kaipaa???
voi jumpe, että teidän sädekehät taas kiiltelee, WAU!!!
-4, joka edelleen tunnustaa kaipaavansa välillä omaakin aikaa, EIKÄ SITÄ HÄPEÄ MYÖNTÄÄ!
että vietän kaiken vapaa-aikani mieluiten lasteni kanssa.
Kai te sädekehä äidit olette lapsianne välillä esim. mummolaan, jos haluatte omaa aikaa/ parisuhde aikaa/ siivous aikaa. . Ja sitten kun ap tulee kuukauden päästä valittamaan, että on ihan tööt ja ei enää yhtään jaksa niin neuvotte kuinka pitää OSATA VÄLILLÄ RENTOUTUAKIN?
siis mulla on ensi viikolla viikon loma, koko kesänä on ollu joitain päiviä sielä täällä lomaa, jotka olen viettänyt lasten kanssa.
nyt sit päiväkodissa kyselivät että aiotteko viettää lomaa ens viikon. en voi vastata että minä pidän lomaa mut lapset tulee tarhaan. olen täysin hermoraunio jo viiden päivän jälkeen, saati sitten viikko! pakko kai uhrata oma loma ja viettää " laatuaikaa" lasten kanssa. mulla oli suunnitelmissa järjestellä kaappeja, siivota, pestä ikkunoita, mattoja jne. taitaa jäädä...
mitä voisin sanoa päiväkodille? argh..