Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarkoittaakohan tää, että olen löysä :(

Vierailija
12.06.2014 |

Miehellä on aika kookas kalu (19cm). Mulla kaksi synnytystä (10v sitten). Olen kiinnittänyt huomiota, että pannessaan mies ei lyki kaluaan kovin syvälle, käyttää vain muutaman sentin syvyydessä (huvittaa nää kuvailut :). Alkuun tuntuu aina tosi tiukalta, vaikka olisin kuin kostea jopa vähän sattuu. Loppua kohden ei enää satu ja viimeiset vedot lykkii pohjaan asti. En loukkaantumisen pelossa uskalla kysyä mieheltä, että olenko löysä kun tuollattiin paneskelee :)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon lapseton 17-vuotias, ja oma poikaystävä tekee tuota samaa. Kuulemma se tuntuu hänestä ittestä parhaalta, vaikka tykkää myös työnnellä pitkin vedoin :) Minä taas tykkään enemmän just näistä pitkistä, et poikaystävä työntelee seksin aikana pitkin vedoin ja vasta ihan lopussa alkaa tehdä, en tiedä millä tuota nyt kutsuisi ( :D ), tuota lyhyillä vedoilla ja sillä mennään loppuun asti :) Etten usko sen olevan kiinni sun tiukkuudesta, jos miehes vaan tykkää siitä enemmän.

Vierailija
2/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laukeaisi heti jos alusta asti vetelisi pitkiä. Haluaa nauttia kanssani kauemmin. Olet sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:25"]

Minä oon lapseton 17-vuotias, ja oma poikaystävä tekee tuota samaa. Kuulemma se tuntuu hänestä ittestä parhaalta, vaikka tykkää myös työnnellä pitkin vedoin :) Minä taas tykkään enemmän just näistä pitkistä, et poikaystävä työntelee seksin aikana pitkin vedoin ja vasta ihan lopussa alkaa tehdä, en tiedä millä tuota nyt kutsuisi ( :D ), tuota lyhyillä vedoilla ja sillä mennään loppuun asti :) Etten usko sen olevan kiinni sun tiukkuudesta, jos miehes vaan tykkää siitä enemmän.

[/quote]

Kiitos kommentistasi :) 

Joo mun mies on kans sanonut tykkäävänsä tehdä noin, mutta olen vaan ajatellut ettei raaski sanoa että löysä olen... Pitkät vedot on mullekin enemmän mieleen :D ap

Vierailija
4/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarkoita mitään löysyyttä. 

Vierailija
5/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:29"]

Joo mun mies on kans sanonut tykkäävänsä tehdä noin, mutta olen vaan ajatellut ettei raaski sanoa että löysä olen... Pitkät vedot on mullekin enemmän mieleen :D ap

[/quote]

Jos itse tykkäät pidemmistä liikkeistä... et kai sinä köytetty siihen sänkyyn ole? Ei muuta kun lahnailu sikseen ja peppu pyörimään.

Vierailija
6/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:34"]

[/quote]

Jos itse tykkäät pidemmistä liikkeistä... et kai sinä köytetty siihen sänkyyn ole? Ei muuta kun lahnailu sikseen ja peppu pyörimään.

[/quote]

Eipä auta kun mies pakittaa sitä mukaa ;) 

Mutta en valita, 8v ja kokoajan opitaan uusia kikkoja. ap

Vierailija
7/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen lyhyt lykkiminen on vain miehen itsekästä oman nautinnon hakemista. Ottaa emättimen suuaukko heti nopeammin kiinni. Sama tyyli vedellä, kuin runkkaisi...

Vierailija
8/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:36"]

[/quote]

[/quote]

Litistä se ittes ja patjan väliin, siinähän yrittää peruuttaa :D

Vierailija
9/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:36"]

[/quote]

[/quote]

Litistä se ittes ja patjan väliin, siinähän yrittää peruuttaa :D

[/quote]

Muuten hyvä idis, mutta tuossa tilanteessa mies laukeaa heti. ap

Vierailija
10/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:21"]

Muuten hyvä idis, mutta tuossa tilanteessa mies laukeaa heti. ap

[/quote]

Menee ihan offtopiciksi, mutta et todellakaan taida olla löysä... ;)

Uusintakierros ekan laukeamisen jälkeen. Mitä minulla "minuuttimunista" on kokemusta, niin he kyllä innostuvat melko nopsaan uudelleen ja sitten kestoa kyllä löytyy.

Vierailija
11/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarkoita mitään löysyyttä. 

[/quote]

Kaikki synnyttäneet ovat löysiä joten tarkoittaa.

Vierailija
12/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tämän palstan mammoilla aina isokaluisia miehiä.

Vierailija
13/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:36"]

[/quote]

Ei varmasti pakita. Ei mies sitä liikettä ajattelemalla tee, vaan tuntemuksensa mukaan. Yritä edes, kun vain pääset rytmiin, molemmille tuntuu paremmalta, jos olet mukana.

Vierailija
14/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet leuhkii autoilla, mammat miehen kullilla?

Vierailija
15/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:30"]

[/quote]

Yleensä myös hyvätuloisia ja hyvinkoulutettuja.

Vierailija
16/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

emätin laajenee KAIKILLA kiihottumisen myötä, olitpa synnyttänyt tai et. eli aluksi voi olla,ettei penis mene kovin syvälle, mutta kun kiihotut enemmän, mahtuu emättimeesi enemmän tavaraa.

Vierailija
17/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:13"]

Tuollainen lyhyt lykkiminen on vain miehen itsekästä oman nautinnon hakemista. Ottaa emättimen suuaukko heti nopeammin kiinni. Sama tyyli vedellä, kuin runkkaisi...

[/quote]

Yleensä noin toimitaan lahnojen kanssa paneskellessa, .. niin mistäs muuten tiesit :D ?

Vierailija
18/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut tarkoitus mitään leuhkia. Tapaan jolla mies kaluaan käyttää riittäisi 4cm penis. Tuon kokoisen kun täräyttää pohjaan niin kyllä välillä tekee kipeetä. Parhaat orgasmit olen saanut 13-16 mittaluokkaa olevilta ;) ap

Vierailija
19/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:30"]

[/quote]

No eipä tuo 19 cm mikään harvinainen ole. :) Munkin miehellä saman kokoinen, eipä sen sanominen leuhkimista ole vaan fakta. 

Pienempikin riittäisi, mutta en valitakaan. 

Vierailija
20/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:35"]

emätin laajenee KAIKILLA kiihottumisen myötä, olitpa synnyttänyt tai et. eli aluksi voi olla,ettei penis mene kovin syvälle, mutta kun kiihotut enemmän, mahtuu emättimeesi enemmän tavaraa.

[/quote]

Totta, ja jos sieltä on joskus mukula tai  useampi ulos puskettu niin laajeneepi vielä hiukkasen enemmän ja maaahtuu sitä tavaraa..  LOL.