Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarkoittaakohan tää, että olen löysä :(

Vierailija
12.06.2014 |

Miehellä on aika kookas kalu (19cm). Mulla kaksi synnytystä (10v sitten). Olen kiinnittänyt huomiota, että pannessaan mies ei lyki kaluaan kovin syvälle, käyttää vain muutaman sentin syvyydessä (huvittaa nää kuvailut :). Alkuun tuntuu aina tosi tiukalta, vaikka olisin kuin kostea jopa vähän sattuu. Loppua kohden ei enää satu ja viimeiset vedot lykkii pohjaan asti. En loukkaantumisen pelossa uskalla kysyä mieheltä, että olenko löysä kun tuollattiin paneskelee :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:35"]

emätin laajenee KAIKILLA kiihottumisen myötä, olitpa synnyttänyt tai et. eli aluksi voi olla,ettei penis mene kovin syvälle, mutta kun kiihotut enemmän, mahtuu emättimeesi enemmän tavaraa.

[/quote]

Totta, ja jos sieltä on joskus mukula tai  useampi ulos puskettu niin laajeneepi vielä hiukkasen enemmän ja maaahtuu sitä tavaraa..  LOL.

[/quote]

Tuota odotankin tapahtuvaksi. Olen aina ollut tiukka liiaksikin, kun aina saa lämmitellä pitkään ja varoa seksin aikana. 2kk synnytyksestä kokeilimme yhdyntää ja valehtelematta ekat (hyvin epäeroottiset) sanani olivat "ei se ookkaan löystynyt!". Varominen siis jatkukoon...

Vierailija
22/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:36"]No ei ollut tarkoitus mitään leuhkia. Tapaan jolla mies kaluaan käyttää riittäisi 4cm penis. Tuon kokoisen kun täräyttää pohjaan niin kyllä välillä tekee kipeetä. Parhaat orgasmit olen saanut 13-16 mittaluokkaa olevilta ;) ap

[/quote]

Oot maannu sadan kanssa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mies ei heti alussa työnnä pohjaan, jos emätin on liian kuiva. Eli ei tarpeeksi esileikkiä tai jostain syystä muuten kuivat limakalvot. Ja se tietenkin sattuu mieheen.

Eli emätin ei välttämättä ole tiukka vaan kuiva, ja sen kostuessa yhdynnän aikana pystyy mies lykkimään pohjaankin saakka.

Vierailija
24/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla liian vähäiset esileikit.

Vierailija
25/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet useimmiten runkkaavat käsin vetelemällä esinahkaa kovaan tahtiin eestaas sormien välissä. Eli miehesi käyttää sua runkkaukseen.

Vierailija
26/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 13:46"]

Miehet useimmiten runkkaavat käsin vetelemällä esinahkaa kovaan tahtiin eestaas sormien välissä. Eli miehesi käyttää sua runkkaukseen.

[/quote]

Niinhän kaikki miehet tekevät naisilleen, mitä uutta tuossa nyt oli ? Hyvä pillu toisinaan jopa voittaa oman käden ellei se pillu kovin tympeässä muijassa kiinni ole.

Vierailija
27/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:30"]

Onpa tämän palstan mammoilla aina isokaluisia miehiä.

[/quote]

Heh, en edes tiennyt, että miehelläni on iso, ennen tätä palstaa.

Mies on ensimmäiseni eikä ole vertailukohdetta. Olen yli 40v, en ole kiinnostunut aikuisviihteestä tms. Joten vasta tätä palstaa lukiessani olen tajunnut, että mieheni kalu on iso. ;D

Sorry, meni vähän offtopic.

Vierailija
28/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi ihmiset paneskelee ja hankkii lapsia, jos ei voi edes tollaisesta jutella oman miehen kaa.....

Vierailija
29/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:14"]Mä en ymmärrä, miksi ihmiset paneskelee ja hankkii lapsia, jos ei voi edes tollaisesta jutella oman miehen kaa.....

[/quote]

No en mä ainakaan halua saattaa miestä kiusalliseen tilanteeseen kysymällä olenko löysä. Hyvin on kelvannut oli lörtsy tahi ei. ap

Vierailija
30/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en anna miehen heti tyrkätä kokonaan, koska se muuten sattuu.

Ekat työnnöt mennään rauhassa ja loppua kohti tahti kovenee ja työnnöt syvenee.

Ja joskus kovan menon jälkeen vatsaan koskee aivan pirusti.

Vierailija
31/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nopea laukeaminen on ongelma (usein miehetkin pitävät sitä ongelmana) niin hommatkaa penisrenkaita. Vaikka sellainen setti, jossa on erikokoisia ja käytätte niitä sitten yksikseen tai kaikkia yhtäaikaa. 

Vierailija
32/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään synnyttänyttä en ole tavannut kuka olisi tiukkudeltaan  lähelläkään synnyttämättömiä. Huono tapa naida tuo porteilla nylkyttäminen silti.

Vierailija
33/34 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:00"]

Yhtään synnyttänyttä en ole tavannut kuka olisi tiukkudeltaan  lähelläkään synnyttämättömiä. Huono tapa naida tuo porteilla nylkyttäminen silti.

[/quote]

Ja meidänkö pitäisi uskoa tämä laajaan otokseen perustuva väitteesi? Emätin on joustava elin, se palautuu synnytyksen jälkeen, ellei kyseessä ole harvinaisen raju repeämä, mikä vaatii kirurgista toimenpidettä.

Ja Ylilaudan teinikulleille tiedoksi, että lähes jokaikinen teistäkin tulee panemaan synnyttänyttä naista, joten se siitä.

Vierailija
34/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:30"]Onpa tämän palstan mammoilla aina isokaluisia miehiä.

[/quote]

No jos miehellä on kovinkin pieni, niin ehkei mammat niillä viitsi täällä edes leijua? :)