Onko miehesi Jyväskylän rallissa?
Jos miehesi on kavereidensa kanssa katsomassa Jyväskylän rallia, kannattaisi ehkä kysyä mitä siellä tehdään. Kaupunkiin on tullut läjäpäin prostituoituja. Miksiköhän? Kaupunkiin on tullut myös ihan tavis naisia hauskanpitoon. Terasseilla on täysi meno päällä. Joidenkin miesten käytös naisia kohtaan on aika ala-arvoista.
Kommentit (41)
Mun mies ei ole mikään huoramarko.
Mies on töissä ja minä olen ralleissa. Hieno päivä ja hauskaa on ollut.
-n45v
Ei vanhana enää jaksa. Itse olin 90-luvulla 00-autona.
Ap, miksi epäilet että mies hakisi ralleista seksiä?
Kuinka tyytyväinen oma miehesi on seksielämäänne?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mun mieheni ei ole kiinnostunut mistään penkkiurheilusta. 😂
On ja en ole mustis, jos nyt jonkun nuoren tyttösen tai maksullisen saa telttaansa roudattua. Oisin voinut mennä mukaan, mutta mieluummin nukun omassa sängyssä, kuin telttapatjalla. Huomaa että palstalla on äärimmäisen mustasukkaisia puolisoita. Se ei ole minulta pois jos nyt kun en ole mukana harrastelee jotain hiprakassa teltassa. Voisihan minullakin olla täällä "seuraa" ja paljon paremmissa puitteissa.
Naiset eivät ymmärrä miehen seksuaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
On ja en ole mustis, jos nyt jonkun nuoren tyttösen tai maksullisen saa telttaansa roudattua. Oisin voinut mennä mukaan, mutta mieluummin nukun omassa sängyssä, kuin telttapatjalla. Huomaa että palstalla on äärimmäisen mustasukkaisia puolisoita. Se ei ole minulta pois jos nyt kun en ole mukana harrastelee jotain hiprakassa teltassa. Voisihan minullakin olla täällä "seuraa" ja paljon paremmissa puitteissa.
Samaa mieltä, varmaan 99% av palstan kirjoittajista ottaisi eron, jos puoliso kävisi pikkujouluissa naimassa ilman tuntdita tai mitään jatko suunnitelmia jotain työkaveriaan.
Oltiin yhdessä katsomassa ralleja. Kumpikaan ei käyttänyt prostituoitujen palveluita eikä kohdellut naisia ala-arvoisesti.
N40
Totta kai mies on nauttimassa rallin kuhinasta.
Ralli on kyllä juntein laji seurata paikan päällä.
jyväskylä kyllä kierretään todella kaukaa suomen saasteisin kaupunki .yrittivät ralli kuppaansa levittää kanta hämeeseenkin EI TODELLA ONNISTUNUT. kutsukaa elokapina paikalle johan turha saastutus loppuu. mikähän on lopulta todellisuus viivan alla jos se lasketaan ilman valheita.
Mulla on miestä varten ralli pako valmiina. Kun tule kotiin, nautin täysin rinnoin rallin kuhinasta.
Vierailija kirjoitti:
jyväskylä kyllä kierretään todella kaukaa suomen saasteisin kaupunki .yrittivät ralli kuppaansa levittää kanta hämeeseenkin EI TODELLA ONNISTUNUT. kutsukaa elokapina paikalle johan turha saastutus loppuu. mikähän on lopulta todellisuus viivan alla jos se lasketaan ilman valheita.
Tuolla se Elokapina käppäili kirkkopuistossa. Ei estänyt millään tavalla rallien ajamista.
Se on hyvä jos maksulliset hoitavat nämä minuutinmunat. Eivät tuhlaa sitten meidän muiden energiaa ja aikaa turhan takia.
jyväskylä luulee että erittäin runsaalla hiilen tuotollaan on haluttu opiskelu kaupunki glopaalisti. ralli pellet ajavat ohi muut kammoksuvat saasteita
Vierailija kirjoitti:
jyväskylä luulee että erittäin runsaalla hiilen tuotollaan on haluttu opiskelu kaupunki glopaalisti. ralli pellet ajavat ohi muut kammoksuvat saasteita
Mita sina hopotta? Mina ei ummarra sinu hoonosoomi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole, voit vaikka saada jotain. Taudin tai satiaiset.
Ei. Mun mieheni ei ole kiinnostunut mistään penkkiurheilusta.