Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehenne tekevät seksialoitteen?:)

Vierailija
11.06.2014 |

Meillä vaihtelee ainakin tosi paljon. Joka päivä on kyllä tisseissä ja persiissä kiinni ja ehdottelee, mutta harvemmin sytyn suoraan kysymisestä. Välillä jaksetaan kahteen kolmeen kertaan päivässä, välillä menee viikkokin huomaamatta. :) ei aina vaan jaksa, mieskään. Mutta keskivertona ehkä 4 kertaa viikossa, asutaan siis yhdessä.

Ja apua, mä oon vasta 19 ja mies 25! Haha.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen lähes joka ilta aloitteen joten mies ei koskaan pääse siihen hommaan, vaan joskus harvoin jos lapsi on vaikka mummilassa ja ollaan kahdelleen kotona, saattaa tehdä aloitteen päiväpanoon. Tekee myös aina silloin kun olen vihainen. Hän tietää etten voi vastustaa vaikka kuinka murjotan sängyssä selkä häneen päin :D Siihen ei paljoa tarvita että olen jo hengessä mukana

Vierailija
2/12 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mainitsit ikänne? Aloitus olisi ollut asiallinen jos olisit jättänyt ne kirjoittamatta ja olisit saanut fiksuja vastauksia, nyt aika varmasti ihmiset alkaa vaan spekuloimaan ikiänne. Vaikka ei se musta mitenkään kummallinen ole, selkeesti silti halusit provosoida

T: #1 ja myöskin 19v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä kiinnostaa toisten seksielämä? Epävarmuus siitä, että olenko nyt kuitenkaan tarpeeksi aktiivinen? Lopettakaa jo. Seksi ei ole niin ihmeellinen asia kuitenkaan. Luonnollinen, eikä niitä kertoja tarvitse laskea.

Vierailija
4/12 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:32"]Miksi mainitsit ikänne? Aloitus olisi ollut asiallinen jos olisit jättänyt ne kirjoittamatta ja olisit saanut fiksuja vastauksia, nyt aika varmasti ihmiset alkaa vaan spekuloimaan ikiänne. Vaikka ei se musta mitenkään kummallinen ole, selkeesti silti halusit provosoida

[/quote]

No lähinnä tarkotin että hehheh näin nuoria eikä silti seksi jaksa kiinnostaa/ei kerkeä tai jaksa, että mites sitten kun on lapsia yms... Miks sulla on noin kova hinku luulla että provosoin, eihän tässä sunkaan mielestä ole niin miks mun mielestä olis? Hassua. Aattelin nyt vaan kertoa ihan huvin vuoksi, usko pois.

Vierailija
5/12 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka kerta aloite tulee mieheltä ja 6-7 päivänä viikossa jotain tehdäänkin :) Vaikka minä kyllä itse saatan kiehnätä hipstereissä poikaystävän lähellä tai kiinni hänessä, mutta varsinainen aloite tulee yleensä häneltä. Meidän iät, minä 17-v ja tuo toinen 19-vee :)

Vierailija
6/12 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta ollaan yhdessä kyhnätty, seksiä nykyisin pari-kolme kertaa viikossa ja mies lähes aina aloitteen tekijä.

Vierailija
7/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-> krt vkossa, yhdessä 5 vuotta.

Vierailija
8/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari kuussa ja ikää 50+. Viimeisin oli tosi yllätys mieheltä. Olin sanonut, että mun vastuulle jääny aloitukset, joten päättipä yllättää ja heräsin siihen, kun olimme jo temmeltämässä! Hieno kokemus!

Vierailija
9/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:32"]Miksi mainitsit ikänne? Aloitus olisi ollut asiallinen jos olisit jättänyt ne kirjoittamatta ja olisit saanut fiksuja vastauksia, nyt aika varmasti ihmiset alkaa vaan spekuloimaan ikiänne. Vaikka ei se musta mitenkään kummallinen ole, selkeesti silti halusit provosoida

[/quote]

No lähinnä tarkotin että hehheh näin nuoria eikä silti seksi jaksa kiinnostaa/ei kerkeä tai jaksa, että mites sitten kun on lapsia yms... Miks sulla on noin kova hinku luulla että provosoin, eihän tässä sunkaan mielestä ole niin miks mun mielestä olis? Hassua. Aattelin nyt vaan kertoa ihan huvin vuoksi, usko pois.

[/quote] Täällähän on ollut jatkuvasti niitä aloituksia että "Apua, 19 vee tyttäreni seurustelee 26 vuotiaan MIEHEN kanssa, voi ei", niin ajattelin, että viitattiinko tolla ikien mainitsemisella noihin hassuihin aloituksiin. :D

Vierailija
10/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran kuussa :( Ennen sai sentään lähes joka viikko, nyt menee välillä kuukautisten väli ettei saa ollenkaan, eli yli kuukausikin menee... Kun olisikin mies joka haluaisi seksiä edes sen kerran viikossa,

Vierailija
11/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:26"]Meillä vaihtelee ainakin tosi paljon. Joka päivä on kyllä tisseissä ja persiissä kiinni ja ehdottelee, mutta harvemmin sytyn suoraan kysymisestä. Välillä jaksetaan kahteen kolmeen kertaan päivässä, välillä menee viikkokin huomaamatta. :) ei aina vaan jaksa, mieskään. Mutta keskivertona ehkä 4 kertaa viikossa, asutaan siis yhdessä.

Ja apua, mä oon vasta 19 ja mies 25! Haha.

[/quote]

Joo-o, meillä täsmälleen samat iät, en tiedä tosin kuinka se tähän liittyy. Ite saan olla ehdottelemassa aina, mies ei tee melkein ikinä suoria ehdotuksia mutta ehkä kerran kuussa hyväilee mua muna pystyssä siihen malliin että haluaisi alkaa hommiin.

Vierailija
12/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdottelee joka päivä, silloinkin kun menkat. Itse kun ehdotan niin aina miehen mielestä väärä aika. Seksiä 4-6 kertaa viikossa tai kuussa. Riippuu aina vähän. Ja jos iät haluatte välttämättä tietää niin 20 itse ja mies 19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän