Eristyksissä :((
Puolisoni tekee erittäin pitkää päivää työmailla ja olen todella yksinäinen. Hoidan lapset, ruoat, pyykit, kodin.. hän tulee kotiin, syö, katsoo tvtä ja menee nukkumaan ja taas aamulla lähtee. On erittäin väsynyt kokoajan työn vuoksi ja minä erittäin yksinäinen. On kokoajan ikävä sitä henkilöä johon aikoinaan ihastuin ja rakastuin, joka huomioi ja osoitti kiinnostusta.
Nyt täytyisi vain löytää voimia jostain perheenpyörittämiseen.. Kaiken lisäksi asumme kaukana minun sukulaisistani ja ystävistäni.
Tuntuu kuin koko elämä pyörisi miehen elämän ympärillä.
Auttakaa!
Kommentit (6)
Et ole eristyksissä. Mene ulos, tutustu uusiin ihmisiin. Heidän ei tarvitse olla saman ikäisiä kuin sinä, kuten ystäväsi. Naapurin mummo voi myös olla yksinäinen. Seurakunnassa on kerhoja jne. Ei sinun miehesi voi olla ainoa ystäväsi, se on hänelle kohtuuton taakka.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:14"]
Mene sinäkin töihin, niin saatte kaksi elättäjää, eikä kenenkään tarvitse tehdä liikaa töitä.
[/quote
Kuvitteletko että ap:n mies lakkaisi siitä syystä tekemästä pitkää päivää? Mun mieheni tekee minusta riippumatta pitkää päivää, koska on työssä jossa työtunteja ei kysytä. Hän ei halua ko. työstä luopua ja jos luopuisi, joutuisimme muuttamaan satojen kilometrien päähän, koska täällä ei käytännössä hänen koulutukseensa ja työkokemukseensa sopivia hommia ole.
Onko miehen pakko tehdä pitkää päivää?
Vaikka tapaisin uusia ihmisiä, ei se poista silti ikävän tunnetta kumppania kohtaan.
aloittaja
Mene sinäkin töihin, niin saatte kaksi elättäjää, eikä kenenkään tarvitse tehdä liikaa töitä.