Jos puolisosi ilmoittaisi olevansa homo/lesbo, haluaisitko jatkaa liittoa?
Kommentit (13)
En, ellei puolisoni sattuisi olemaan nainen.
T: bi-nainen
Kyllä jatkaisin. Mutta jos tuo ilmoittaisi että on hetero niin ero tulisi.
Mikä idea siinä jatkamisessa olis tuossa tilanteessa? Miksi ihmeessä?
En, koska haluan saada jatkossakin säännöllisesti peniksen vaginaani.
Vaikea kuvitella, että mieheni paljastuisi homoksi. Minulle seksuaalinen vetovoima on olennainen juttu, eikä sellaista vetovoimaa ole homojen kanssa. Eli jos hän paljastuisi homoksi, niin ihmettelisin suuresti, miksi olen hänen kanssaan...
jos hän paljastuisi bi:ksi, niin mikäs siinä. Pettäminen on vasta tuomittavaa. Oli toinen osapuoli nainen tai mies.
Niin, tuskinpa kovin moni haluaisi jatkaa. Hirveä kriisi ja taistelu mielessä jälleen kerran meneillään. En halua erota ja rikkoa lasten perhettä, mutta en ole heterokaan, en edes bi... Vaikka tuo mies on kyllä ihan rakas, mutta kuten ystävät. Voi, mitä tässä tekisi?
Ap
Ai sinä olet lesbo? Miten IHMEESSÄ ole päätynyt miehen kanssa yhteen? Ilmeisesti seksuaalinen vetovoima ei ole se teidän juttunne...
7
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:10"]Kyllä jatkaisin. Mutta jos tuo ilmoittaisi että on hetero niin ero tulisi.
[/quote]
Sama täällä. Tosin vaikeaksi heittäisi myös, jos tuo yhtäkkiä keksisi olevansa homomies.
Ap:lle kuitenkin ihan tosissaan: keskustele jonkun kanssa. Pura tilannetta jonkun kanssa, ehkä ammattiauttajan, ehkä jonkun Setan tukihenkilön. Jos sinun on helppo kirjoittaa, kirjoita siitä, millaista elämää näkisit itsesi mieluiten elämässä. Hulluttele mielessäsi, fantasio, avaudu.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:12"]
Niin, tuskinpa kovin moni haluaisi jatkaa. Hirveä kriisi ja taistelu mielessä jälleen kerran meneillään. En halua erota ja rikkoa lasten perhettä, mutta en ole heterokaan, en edes bi... Vaikka tuo mies on kyllä ihan rakas, mutta kuten ystävät. Voi, mitä tässä tekisi?
Ap
[/quote]
No eihän sulla ole oikein edes vaihtoehtoja. Et voi jatkaa kaapissa. Se sairastuttaa mielen.
En haluaisi jatkaa. Ihan kulissia ja kaveruuttahan se käytännössä olisi. Tuntisin itseni myös huijatuksi, jos mies kesken suhteen tajuaisi olevansa homo, mutta pitäisi yllä kulissia eikä kertoisi minulle.
En jatkaisi jos mieheni kertoisi olevansa homo. Hän voisi olla hyvä kaveri, mutta ei enempää. En haluaisi asua ja elää kaverin kanssa, vaan hän saisi etsiä itselleen sellaisen ihmisen minkä haluaa ja minä samoin. En lukittaisi miestänikään itseeni.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:14"]
Ai sinä olet lesbo? Miten IHMEESSÄ ole päätynyt miehen kanssa yhteen? Ilmeisesti seksuaalinen vetovoima ei ole se teidän juttunne...
7
[/quote]
Yhteen päädyttiin kun pidimme toisistamme ja haluttiin molemmat lapsia. Olen aina tiennyt pitäväni (myös) naisista, mutta jotenkin ajattelin että elämä ja lastensaanti on miehen kanssa helpompaa. Ja halusin uskoa, että pidän myös miehistä, ainakin omastani - niin kuin pidänkin, mutta liian kaverillisella tavalla.
Aina muutaman vuoden välein on tullut kriisi, jolloin asia mietityttää ihan todella, ja huomaan että kaipaan todella paljon jotain muuta, eikä se miesparasta johdu, ihana mies hän on, vaan itsestäni... Välillä on ihan hyvä olla ja toistaiseksi olen päättänyt jäädä avioliittoon, mutta vuosi vuodelta ahdistaa enemmän. Haluaisin kuitenkin että lapsilla on ehjä ja hyvä koti, niin kuin meillä. Seksiä ei ole kauhean usein, mutta mies on siihen tyytynyt... Ajattelen, että se on kompromissi jonka teen... Kuulostaapa kamalalta näin kun sen kirjoittaa.
Ei se erokaan hääviä olisi, lapset reissaisi kotien väliä ja kaikki sumplinnat mahdollisten uusien kumppanien kanssa, ei houkuta. Mieluummin elän kulississa, vaikka en nyt tiedä onko tämä edes sitä muuta kuin minun päässäni, mies on omien sanojensa mukaan ihan tyytyväinen...
Ap
????