Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko ilman herkkuja, lopputulos?

Vierailija
11.06.2014 |

Pyöreät 0,0kg. Että kyllä taas kannatti...perkele...

Painoa on 111,8kg eli luulisi olevan JOTAIN karistettavaakin. Suunnilleen 60kg ylimääräistä tällä pituudella.

Täällä kun aina melskataan että herkut jättämällä laihtuu...no, minä en laihtunut. Ja viime päivinä vatsa ollut sekaisin eli edes sen myötä olisi pitänyt näkyä muutaman kilon ero!

Mitä olen syönyt? Tavallista kotiruokaa, osa annoksista pienempiä. Olen valinnut liharuokien tilalle kasvisversion jne. Esim. eilen lounaaksi uunilohta 120g (punnitsin), viisi PIENTÄ uuttaperunaa ja nokare voita + runsaasti tilliä sekä kasviksia (tomaattia, kurkkua jne.) ilman kastiketta. Päivälliseksi lastenkulhollinen itsetehtyä jauhelihakeittoa (vähän jauhelihaa, sekin paistia, PALJON juureksia), ei edes leipää tms. kaveriksi.

Maitotuotteita en juuri käytä, en myöskään syö leipää. Skippaan usein aamiaisen, mutta syön lounaan silti salaattilautaselta. Mitäköhän tehdään seuraavaksi..??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys minulla on kyllä, syön neuroleptia mutta sen ei pitäisi vaikuttaa aineenvaihduntaan näin rajusti.

Liikun lähinnä kävelemällä, 5km 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
2/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossako sä odotat tuloksia? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viikossa ihmeitä tapahdu.

Äläkä jätä rasvaa syömättä, käytä normaalirasvaista ruokaa.

Vierailija
4/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai nyt viikossa pitäisi JOTAIN tapahtua, jos ennen on syönyt valtavasti kaikkea makeaa..?

Vierailija
5/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonhallinta edellyttää kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä. Joskus paino jumittaa ja lähtee putoamaan vasta myöhemmin. Viikossa ei välttämättä saa tuloksia, kuukaudessa varmasti saisi.

Vierailija
6/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö runsaasti munia, lihaa, kalaa, kanaa, kasviksia, voita, kookosöljyä. Sokerit ja huonot hiilarit, kuten peruna pois. Kiinnitä huomiota raaka-aineiden lastuun. Juo vettä. Tsemppiä!

Vierailija
7/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime viikon herkuitta, eli ei sitä normaalia limua (paljon), mehua, karkkia, pullaa, mättöruokaa ja paljon, vaan normaaleja ruoka-annoksia, juomana vesi, ruisleipää jne. Liikuin myös hieman normaalia enemmän ja tulos -4,5 kg! Lähtöpaino oli siis 75 kg helatorstaina ja tippasen pälle viikon päästä lauantaina se oli n. 70 kg ja kun olen jatkanut samalla tapaa, on paino nyt keskiviikkona 69 kg. Liikuntaa on tullut hieman enemmän nyt.

En takuulla jatka pullan syöntiä ja limun vetämistä enää tästä eteenpäin, sen päätin. Nuo ylikilot ovat tulleet talven aikana vain ja ainoastaan limpparin juomisesta ja möllöttämisestä kotona iltaisin ja tiedän, että saan pidettyä painoni suhteellisen helposti alle 70 kilossa. En sinuna lopettaisi urakkaa tähän, et saa itseäsi muuten aikoihin aloittamaan taas sitä.

Vierailija
8/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä!

Minulla 5 kuukautta vain vähän herkkuja, - 5 kg.

Vierailija
9/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ap:llä on itsessänsä yli puolet liikaa?

miten tohon jamaa voi itsensä saattaa?

Vierailija
10/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ap voi mitään viikosta päätellä. Viikon painonpudotusken kun voi alleen peittää ihan kehon nestemäärän vaihtelu. Sehän vaihtelee jopa pari kiloa monien asioiden mukaan, esim. hormonikierto, helteet, suolaisen syönti, hiilarin syönti jne.

Vierailija
11/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laihduttamassa yksin ilman esim. ravintoterapeutin apua? Sinulla kun on ylipainoa niin runsaasti, että jo lievän ylipainon rajoille palaaminen on vuoden-parin projekti. Korkeimmillaan 8 kiloa noin kolmessa kuukaudessa pudottaneena voin sanoa, että minusta ei olisi ikinä noin pitkään projektiin ilman ulkopuolista keskustelu- ja ruokakonsultaatioapua. Tuossa kun pitää oikeasti miettiä tarkkaan esimerkiksi välietapit ja se, kuinka aivan varmasti tielle tulevista takapakeista selvitään. 

Vierailija
12/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmekään, että et laihdu, kun viikossa jo odotat tuloksia. Ja jos sinulla on noin järkyttävän paljon ylipainoa, niin sehän kertoo siitä, että herkkuja syömällä olet lihonnut koko ajan ja herkut jättämällä syöt varmaan ylläpitokaloreiden verran eli et liho etkä laihdu. Sinun pitää alkaa vähintään puolen vuoden dieetille nyt alkuun ja laskea tarkkaan jokainen kalori ja punnita ruokasi. Muista laskea myös juomista tulevat kalorit!

Vierailija
13/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 11:58"]siis ap:llä on itsessänsä yli puolet liikaa?

miten tohon jamaa voi itsensä saattaa?

[/quote

Ikää sulla on???

Vierailija
14/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin eroa ruokavalioosi. Olen normaalipainoinen 57kg/162cm. En liiku, mutta arkeni on touhukasta.

1.Syön aamupalan (kaurapuuro, ruisleipä, tuoremehu ja kahvi) joka aamu

2. Syön normaalin lounaan ja iltaruuan, mutta viittä perunaa en ottaisi. Isoja otan yhden, pieniä kolme. 

3. Herkkuja syön aina kun siihen tulee tilaisuus. Esim.palan pullaa, muutaman karkin, rivin suklaata tai pienen (esim.valion eskimon tai normituutin) lähes joka päivä.

Vierailija
15/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi että miten painoni on mahdollista. Vaikea masennus, syömishäiriö ja huono itsetunto oli aikoinaan tehokas yhdistelmä. Kesti vuosia päästä eroon ahmimisesta.

15, huomasitko että puhuin uusista perunoista? Viisi sellaista pientä ei ole mielestäni mitenkään suuri annos.

Aloittaja

Vierailija
16/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nyt ollut nelisen viikkoa lähes kokonaan ilman herkkuja. Sitä ennen söin joka viikko sipsiä ja karkkia melkein joka ilta (ainakin vähän). Paino ei ole juurikaan tippunut, mutta vartalo tuntuu ja näyttää kiinteämmältä. Olen kyllä muutenkin vähentänyt hiilareita, että muutos voi johtua tästäkin. Ihossakin olen huomannut eroa: entinen samea iho on nyt paljon hehkeämpi. 

Itse tietenkin odotin, että laihtuisin monta kiloa, koska nuo herkut on suurin miinus ruokavaliossani ja syömisissäni. Mutta hiljaa hyvää tulee. Mitat on siis 167/63 eli kiloja olisi varaa pudottaa.

Vierailija
17/17 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 11:50"]

Syö runsaasti munia, lihaa, kalaa, kanaa, kasviksia, voita, kookosöljyä. Sokerit ja huonot hiilarit, kuten peruna pois. Kiinnitä huomiota raaka-aineiden lastuun. Juo vettä. Tsemppiä!

[/quote]

Itse söisin -  ja syönkin - muuten näin, mutta voita ja kookosöljyä en lähtisi hirveästi vetämään. Hyviä rasvoja saa mm. avokadosta ja pähkinöistäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme