Ihana miesystävä, ulkonäkö, käyttäytyminen, talous jne. Kaikki toimii, PAITSI makkarihommat
On aivan surkea, laukeaa minuutissa, ei osaa oikeastaan mitään. On ollut aiemmin naimisissa eli on vissiin harjoitellut. Miten ottaa asia puheeksi? Ollaan seurusteltu 6kk.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Ja toisaalta on mahdollista että teille aukee upea seksielämä yhdessä. Keskustelu kannattaa, kokeile.
Kyllä se taitaa niin olla, että tietyn naisen tai miehen kanssa voi olla vain tietynlaista seksiä. Toki pientä variaatiota, mutta se luonne ja dynamiikka. Saati sitten jos on sellainen asia että nainen huomaa välittömästi että mies ei käyttäydy luonteeltaan ja käytökseltään makuuhuoneessa naiselle tyydyttävällä tavalla.
Tässä tapauksessa miehen on syytä vetäytyä hetkeksi vuorille niin sanoakseni. Täytyy jotenkin paneutua omaan olemukseen ja kehittyä itse sellaiseksi joka hallitsee makuuhuoneen. Se vaatii tosin sitä, että kehittyy itse joksikin toiseksi kuin mitä on...
Kai se jollain voi olla noinkin, että ei tuu muutosta. Oma kokemus on se, että dynamiikka ja tunnelma voi muuttua todella voimakkaasti ajan ja keskustelun kanssa. Ja omalla kohdalla en kehittynyt sellaiseksi mitä en oo, vaan tutustuin enemmän itseeni ja pääsin eroon vanhoista ja haitallisista ajatusmalleista. Niin ja toki suhde kehittyy, luottamus syvenee yms niin seksikin muuttuu siinä samalla.
Minä en taas ole nähnyt järkeä siinä, että jäädään toiveikkaana odottamaan seksielämän paranemista. On kuitenkin nähty riittävän paljon ihmisiä joiden kanssa se toimii alusta asti. Ja minusta tuntuisi toisen harhaanjohtamiselta ja tunteilla leikkimiseltä jatkaa suhdetta vaikka tiedossa olisi potentiaalisesti suhteen kaatava ongelma. Minusta suhteessa ei pitäisi vielä alkuvaiheessa näkyä niin isoja vikoja ettei niiden kanssa voi elää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ollut aina aika nopea. Niinpä hänestä on tullut hyvin taitava suustaan ja käsistään, ja hyvin kärsivällinen. Saan niin paljon ja usein kuin haluan. Suosittelen.
Jos ei suostu opetteleen huuli- käsi-ja leluhommiin, niin sitten vaihtoon.
Kaikki naiset ei tykkää noista jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Ja omalla kohdalla en kehittynyt sellaiseksi mitä en oo, vaan tutustuin enemmän itseeni ja pääsin eroon vanhoista ja haitallisista ajatusmalleista.
Minun on hyvin vaikea ymmärtää, miten tuollainen voi parantaa seksiä? Kun se tilanne ja tunnelma ei kyllä taida liittyä mihinkään vanhoihin tai uusiin ajatusmalleihin. Ellei kyse ole sellaisesta, että seksi oli jo alunperin erittäin hyvää ja päätit kokeilla sitä missä joku japanilainen nainen sitoo sinut jollain ihme naruilla, huumaa sinut ja heräät jostain oudosta paikasta porkkana perseessä ja pidät sitä kokemusta hyvänä. Muussa tapauksessa, väitän edelleen että seksissä ja tunnelman luomisessa toimintaa ohjaa ja vie mies.
sa et vaan oikein itse osaa siella kakkaisissa poksyissas.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ollut aina aika nopea. Niinpä hänestä on tullut hyvin taitava suustaan ja käsistään, ja hyvin kärsivällinen. Saan niin paljon ja usein kuin haluan. Suosittelen.
Jos ei suostu opetteleen huuli- käsi-ja leluhommiin, niin sitten vaihtoon.
Ei noista viimeksi mainituista ole mulle riittävästi iloa. Saan orgasmin vain yhdynnässä siten, että olen itse päällä. Jos miehellä ei seiso kunnolla, on se mahdotonta. Asiasta puhuminen vain pahensi ongelmaa. Siksi päätin hankkia nuoremman rakastajan.
Kannattaa laueta viisi kertaa aamulla, niin ei ole vehje niin herkkänä petihommissa.
Parhaimmillaan vetelin 10-11 kertaa päivässä itse ennen sänkyhommia jotta jäi kolme neljä illaksi säästöön.