Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on ollut toinen nainen, jos eroamme aikoo hän hakea yksinhuoltajuutta

Vierailija
11.06.2014 |

Miehelläni on ollut toinen nainen. Juttu on hänen omien sanojensa mukaan ohi eikä se kuulemma merkinnyt hänelle mitään. Minulle tällainen "merkityksetönkin" toinen nainen on ihan riittävän hyvä syy eroon. En yksinkertaisesti voi enää luottaa mieheeni ja mitä on suhde ilman luottamusta? Ei mitään. Mieheni ei kuitenkaan halua erota ja hän sanoi että jos eroamme, aikoo hän hakea lasten yksinhuoltajuutta. Mikä on täysin järjetöntä sillä eihän hän nyt voi lastemme kautta alkaa kostamaan minulle eroamme, joka kaiken kukkuraksi on suurilta osin hänen oma syynsä. Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? Olen yrittänyt puhua miehelleni järkeä mutta se ei tunnu tehoavan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hän kylä todellakaan sitä yksinhuoltajuutta saa jos olet ihan suht normaali ihminen jolla on elämänhallinta pääosin kunnossa... Joten anna hänen  hakea sitä, ei saa kyllä.

Vierailija
2/11 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hakee yksinhuoltajuutta, ei tarkoita sitä, että saa sellaisen. Käsittääkseni nykyään yksinhuoltajuus myönnetään vain, jos toinen todetaan oikeasti kyvyttömäksi huolehtimaan lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 10:41"]

No ei hän kylä todellakaan sitä yksinhuoltajuutta saa jos olet ihan suht normaali ihminen jolla on elämänhallinta pääosin kunnossa... Joten anna hänen  hakea sitä, ei saa kyllä.

[/quote] Elämänhallintani on kyllä ihan kunnossa ja tiedän mieheni olevan "heikoilla hangilla" jos hän oikeasti menee yksinhuoltajuutta hekamaan mutta en yksinkertaisesti jaksaisi lähteä koko prosessiin edes, koska tiedän että se on vain miehen tapa yrittää kostaa minulle.

Vierailija
4/11 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kautta yrittää alistaa sinut tahtoonsa. Odottele rauhassa ja varaa vaikka joku kiva risteily tyttöporukalla ;)

Vierailija
5/11 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 10:48"]

[/quote] Elämänhallintani on kyllä ihan kunnossa ja tiedän mieheni olevan "heikoilla hangilla" jos hän oikeasti menee yksinhuoltajuutta hekamaan mutta en yksinkertaisesti jaksaisi lähteä koko prosessiin edes, koska tiedän että se on vain miehen tapa yrittää kostaa minulle.

[/quote]

Käräjillä tavataan ja monta kertaa.., terv. mies.

Vierailija
6/11 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli siis mielummin olet miehen kanssa, jota itse et pysty enää kunnioittamaan, ja joka selkeästi väheksyy ja mahdollisesti jopa halveksii sinua, koska sinussa ei ole naista seistä sanojesi takana? 

Kyllä asia nyt on niin, että ellei mies pysty mitenkään myöntämään ja myös ymmärtämään sinulle aiheuttamaansa mielipahaa, vaan sivuttaa jutun tällä tavalla, sinun on jo lasten takia lähdettävä suhteesta. Vaikka he eivät miehen pettämisestä nyt tietäisi, he aistivat välisenne tunnelman. Joten avioerohakemus vetämään. Voi nimittäin käydä niinkin, että mies tässä vaiheessa herää huomaamaan toimintansa seuraukset.

Vierailija
7/11 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa, sitä et tule katumaan

Vierailija
8/11 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 10:57"]

[/quote]

Eli siis mielummin olet miehen kanssa, jota itse et pysty enää kunnioittamaan, ja joka selkeästi väheksyy ja mahdollisesti jopa halveksii sinua, koska sinussa ei ole naista seistä sanojesi takana? 

Kyllä asia nyt on niin, että ellei mies pysty mitenkään myöntämään ja myös ymmärtämään sinulle aiheuttamaansa mielipahaa, vaan sivuttaa jutun tällä tavalla, sinun on jo lasten takia lähdettävä suhteesta. Vaikka he eivät miehen pettämisestä nyt tietäisi, he aistivat välisenne tunnelman. Joten avioerohakemus vetämään. Voi nimittäin käydä niinkin, että mies tässä vaiheessa herää huomaamaan toimintansa seuraukset.

[/quote] Aion todellakin erota miehestä, se on ihan selvää. Pointti oli se etten halua alkaa tappelemaan lasten huoltajuudesta.

Vierailija
9/11 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinyt järkevästi. Huoltajuus on jo teillä molemmilla eikä? Miten miehesi silloin voisi saada sinulta huoltajuuden pois? Perinteisiä erotilanteessa kiritystä ja uhkailua.

Vierailija
10/11 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos et halua selvittää tuota huoltajuutta, niin voit antaa sen hänelle, sitten ei varmasti tarvitse tapella.

Herää nyt pahvi, sä teet, mitä sun täytyy tehdä, halusit tai et.

Vierailija
11/11 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada jollain tavalla kirjallisena (vaikka tekstarina tai meiliin) tuo, että yksinhuoltajuuden hakeminen on hänen keinonsa yrittää kiristää. Sillä todisteella voit vesittää hänen aikeensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi