Pitäisikö tätä Prisman mekkoa?
Kommentit (84)
En, monestakin syystä.
1: tuo on 95 % polyesteria, eli kokovartalomuovipussi
2: kamala kaapumalli
3: en muutenkaan tykkää mekoista, oma hellepukeutumiseni on pellavapaita (tai ohut puuvillapaita) ja pellavahousut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts, onpa negatiivisia kommentteja...
Siitä huolimatta tunnustan ostaneeni kys mekon tänään, hintakin jäi tosi pieneksi, koska alessa.
Kaipasin jotain muuta kuin mustaa mekkogarderoobiini ja olen aiemmin saanut palautetta kuinka minulle sopii murrettu oranssi, keltainen jne, hiukseni tummanpunaruskeat.
Noh, näillä mennään, vartalosta en osaa sanoa että kelle ei sopisi ja kelle vain sopisi, mutta laskeutui maltillisesti, koska aika "raskas" kangas eikä siis tullut vauvamahaefektiö tms.
Ainiin, tuo väri pohjakankaassa olevissa kuvioissa ei ole vaaleanpunaista vaan tummaa viininpunaista+murrettua marjapuuroa.Ap
mukavaa, että meitä värikkäämminkin pukeutujia on. Suomessa on jotenkin kansantauti, että pukeudutaan harmaaseen, beigeen, mustaan ja kaikkeen mikä on lähellä maantien väriä, mutta juuri siksi väriläiskiä aina tarvitaan.
Näinpä. Todella piristävää että edes näin kesällä näkee aina joillain muillakin värejä! Ja jos saa katseita, niin yksi lysti :) ei vaikuta muhun. Rohkeasti vaan värikkäämpiä hameita ja mekkoja päälle.
- Eri
Polyesteristä valmistettu! En ikinä käyttäisi tuollaista materiaalia.
Ostin vahingossa samanlaisella leikkauksella olevan mekon kun en tajunnut sen ulottovuuksia. Näytin paksuna olevalta enkä meinannut saada tissejä mahtumaan tuohon yläosaan. Kyllä olen läski ja laihdutan. Mutta tulipahan taas koettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomalainen ei uskalla erottua ja pistää päälleen vain tylsää mustaa ja harmaata kesälläkin.. :D
No aika harvoin näkee mustaa tai harmaata kesämekkoa jossei sit ole joku pikkumusta.
no se ei ollut varsinainen pointti. suomalaisten naisten kesäpukeutuminen on kuitenkin huomaamatonta, neutraaleja värejä korkeintaan. mekonkin käyttöä osa arastelee!
Prisman mekoissa on karseat värit: kellertäviä, ruskeita ja outoja punaruskeita, likaisia sävyjä. Olisin ostanut kreppihameen, jos se olisi ollut selkeän puhtaan yksivärinen, esim. petrooli, mutta oli joku punaruskea ripulisekoitus jollain kukan tapaisilla kuvioilla.
Voisin ostaakin ja käyttäisin mekkoa jonkun luonnonvärisen neuletakin tai neuleen kanssa. Väreistä tulee hyvälle tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Vastahan oli juttua että nämä Prisman mekot menevät kuin kuumille kiville joten nämä kommentit ei kyllä ole sit yks yhteen todellisten ostojen kanssa.
Mitkä "nämä" Prisman mekot? Siinä jutussa oli normaaleja, nättejä mekkoja, ei tuollaista hirvitystä. Sekin kertoo jotain, että ne kivat mekot on verkkokaupasta loppu, tuota kammotusta taas on useitakin kokoja saatavilla.
Tuo on jotain jonka voisi kuvitella Annika Saarikon päälle.
Huomasin muuten että prisman sivuilla on vain naisten mekot. Missä on miesten mekot, kysyn vaan? Teen tästä valituksen.
Vierailija kirjoitti:
En. Todella outo väri ja mallikin on ruma.
Toi on Ohisalon tyylinen.
Se turkoosi oli aivn kauhea livenä. Tai, jos tykkää pukeutua ikkunaverhoihin. Ostin kyseisen keltaisen mekon. Rakastan pukeutua ja sisustaa värikkäästi.
Mekosta tulee mummuni ja 1970-luvun lapsuuteni mieleen, tosin mummulla oli mekoissaan isommat kukat ja kuviot :)
Sinapinkeltainen on mielivärini. Tosi kiva malli, A-linjainen, eikä tämä kyllä hiosta yhtään vaan tuntuu puuvillaiselta. 9e!
Miksi EN ostaisi? :)
En. Ei sovi värin eikä mallin puolesta. Jollain pikkutytöllä tuollainen voisi olla ihan sievä mekko.
Vierailija kirjoitti:
Juu en, olen enemmän suoralinjaisen ja tumman värin ystävä.
eli mustat leggingsit, niin kuin kaikilla mammoilla
Mä olen yksi niistä, joille tuollainen malli sopii, itse asiassa mulla varmaan onkin yksi tai kaksi vähän samankaltaista mekkoa, joten kyllä, pitäisin! Myös tuo väri ja kuosi on mieleeni. En vaan lähes koskaan osta vaatteita uutena, joten en varmaan ostaisi, vaikka onkin halpa. Jos tulisi kirpparilla vastaan tai joku kaveri antaisi, voisin hyvin pitää.
En. Koska tekokuitua.
Jos olisi jotain muuta kun polyesteria niin ehkä voisin pitää kotona. Jos saisin ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, kauhea hemulitunika. Mutta! Kävin prismassa aamulla ja näin hienon bohomekon, saatan ehkä ostaa;
https://www.prisma.fi/fi/prisma/naisten-mekko-bk-99-086-dress-olivia-za…Väri oli luonnossa paljon kauniimpi kuin kuvassa, puhtaamman turkoosi.
Ei tuo ap:n ollut hemulimekko, tämä on :D
https://www.prisma.fi/fi/prisma/muumi-naisten-mekko-huiske-570881
Menin sanattomaksi. Kesti minuutin että toivuin järkytyksestä. Todellakin tämä on kaikkien hemulimekkojen äiti!
Itseasiassa minulla on juurikin mustia mekkoja ja hankittuna täksi kesäksi 3kpl. Paitamekko, pussihihainen/liehuvahelmainen, normihihainen liehuvahelmalla ja kapeakin versio aiemmilta vuosilta. Siksi juuri kaipasin jotain väriä ja tuon nyt nappasin heräteostona, toinen värikkäämpi on vihreä jossa valkoista pientä kukkaa.
Ap