Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö tätä Prisman mekkoa?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi, en pidä väristä enkä kuosista ja luultavasti materiaali ei ole kovin miellyttävää koska 95 % polyesteria. Malli ihan jees, mutta sopii paremmin syksyyn.

Vierailija
22/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse käytä mekkoja enkä noin värikkäitä vaatteita. Mutta ihan kiva olisi jonkun muun päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noin värikäs tyyppi

Vierailija
24/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, kauhea hemulitunika. Mutta! Kävin prismassa aamulla ja näin hienon bohomekon, saatan ehkä ostaa;

https://www.prisma.fi/fi/prisma/naisten-mekko-bk-99-086-dress-olivia-za…

Väri oli luonnossa paljon kauniimpi kuin kuvassa, puhtaamman turkoosi.

Tämä on sitä mitä kutsun Unelmien Talo & Koti -tyyliksi. Lehdessä esitellään romanttisia puutaloja ja niiden keski-ikäiset emännät ovat aina pukeutuneet tähän tyyliin kuviin.

Vierailija
25/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just edullinen mekko kesäkäyttöön. Tuolla voi hoita kaikki kesävierailut sukulaisten luona.

Yhden kesän mekko, mutta on niin edullinen ettei siltä voi enempää odottakaan.

Vierailija
26/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tykkää väristä ja rintavalle pahin mahdollinen malli.

Vierailija
27/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirteä väri mutta malli on vähän outo, ilmeisesti tuo on mammamekko tai ns. isoille tytöille suunniteltu. Minulle sopii paremmin istuvat mallit joissa vyötärösauma alkaa normaalista kohdasta, ei noin ylhäältä.

Vierailija
28/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, kauhea hemulitunika. Mutta! Kävin prismassa aamulla ja näin hienon bohomekon, saatan ehkä ostaa;

Ei tuo ap:n ollut hemulimekko, tämä on :D

https://www.prisma.fi/fi/prisma/muumi-naisten-mekko-huiske-570881

Vierailija
29/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisin, jos se näyttää päällä ok:lta. Minulla on pitkät sääret ja kädet, joten yleensä noissa valmismekoissa mitoitus saa näyttämään siltä, että vaatteet on kutistuneet pahasti pesussa.

Vierailija
30/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Kyllä pitäisin. Olen hoikka mummu.

Vierailija
31/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, onpa negatiivisia kommentteja...

Siitä huolimatta tunnustan ostaneeni kys mekon tänään, hintakin jäi tosi pieneksi, koska alessa.

Kaipasin jotain muuta kuin mustaa mekkogarderoobiini ja olen aiemmin saanut palautetta kuinka minulle sopii murrettu oranssi, keltainen jne, hiukseni tummanpunaruskeat.

Noh, näillä mennään, vartalosta en osaa sanoa että kelle ei sopisi ja kelle vain sopisi, mutta laskeutui maltillisesti, koska aika "raskas" kangas eikä siis tullut vauvamahaefektiö tms.

Ainiin, tuo väri pohjakankaassa olevissa kuvioissa ei ole vaaleanpunaista vaan tummaa viininpunaista+murrettua marjapuuroa.

Ap

Vierailija
32/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen ei uskalla erottua ja pistää päälleen vain tylsää mustaa ja harmaata kesälläkin.. :D

Vierailija
33/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lyhyelle ei sovi mitkään pohjemittaiset mekot. Hoikalle ja pitkälle tuo vois mennä. 

Vierailija
34/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auts, onpa negatiivisia kommentteja...

Siitä huolimatta tunnustan ostaneeni kys mekon tänään, hintakin jäi tosi pieneksi, koska alessa.

Kaipasin jotain muuta kuin mustaa mekkogarderoobiini ja olen aiemmin saanut palautetta kuinka minulle sopii murrettu oranssi, keltainen jne, hiukseni tummanpunaruskeat.

Noh, näillä mennään, vartalosta en osaa sanoa että kelle ei sopisi ja kelle vain sopisi, mutta laskeutui maltillisesti, koska aika "raskas" kangas eikä siis tullut vauvamahaefektiö tms.

Ainiin, tuo väri pohjakankaassa olevissa kuvioissa ei ole vaaleanpunaista vaan tummaa viininpunaista+murrettua marjapuuroa.

Ap

mukavaa, että meitä värikkäämminkin pukeutujia on. Suomessa on jotenkin kansantauti, että pukeudutaan harmaaseen, beigeen, mustaan ja kaikkeen mikä on lähellä maantien väriä, mutta juuri siksi väriläiskiä aina tarvitaan.

Vierailija
35/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri on hyvä mutta tuo pääntie/yläosa on jotennin tätimäinen... kiva ettei oo avonainen, eivät sovi mulle.

Vierailija
36/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan oli juttua että nämä Prisman mekot menevät kuin kuumille kiville joten nämä kommentit ei kyllä ole sit yks yhteen todellisten ostojen kanssa.

Vierailija
37/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ap:n ollut hemulimekko, tämä on :D

https://www.prisma.fi/fi/prisma/muumi-naisten-mekko-huiske-570881

Tuohan on säkki johon on ommeltu hihat, kangaskin yksi värioksennus :D Aloittajan linkkaama mekko on suorastaan valioyksilö tähän halattiin verrattuna.

Vierailija
38/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalainen ei uskalla erottua ja pistää päälleen vain tylsää mustaa ja harmaata kesälläkin.. :D

No aika harvoin näkee mustaa tai harmaata kesämekkoa jossei sit ole joku pikkumusta. 

Vierailija
39/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuollaisena pitäisi, mutta jos tosi halvalla saisi voisin ostaa ja tehdä siitä hameen. Eli sopivasta kohtaa poikki, yläosa roskiin ja alaosaan vyötärölle kuminauha. Mustan teepaidan tai topin kanssa voisi olla ihan kiva.

Vierailija
40/84 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sopisi, mut jonkun kropalle varmasti tosi kiva :) näkisin jonkun tummapiirteisen päällä tuon, saattaa siis hyvin olla just hyvä sulle ap!