Korkeakoulujen varasijat kevät 2021
Hei! Ajattelin luoda ketjun varasijoilla oleville, niin voidaan yhdessä jännätä tuloksia. 🙈 Ois kiva nähdä miltä varasijoilta ihmiset pääsee opiskelemaan.
Itse olen varasijalla 19. (lapin amk, tradenomi), saas nähdä miten käy. Muut oppilaitokset ei oo vielä julkaisseet pääsykoetuloksia.
Kommentit (962)
Onko kellään päivittynyt vielä?
Vierailija kirjoitti:
Monimuodossa pääsee harvemmin varasijalta. Näin kerrottiin kun hamkiin soitin
T. Sh varasija 6.
Mulla tullu toisen hakutoiveen paikka jo 10 sijaa alemmas (sh monimuoto). Hamk ykkösenä mullakin, varasija sinne(kun) niin huono et ei mitään mahista päästä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sh varasija 6.
Mulla tullu toisen hakutoiveen paikka jo 10 sijaa alemmas (sh monimuoto). Hamk ykkösenä mullakin, varasija sinne(kun) niin huono et ei mitään mahista päästä..
Putosko sillon heti alussa? Tuntuu että toivo hiipuu. Yhdellä paikalla kahdes kohteessa tippu vielä perjantaina. Mut vähiin käy🙄
Jännittää :( Nyt on ainakin varmaa, että tulokset tulevat ensi viikolla
Pääsin Helsingin yliopistoon, tokaan vaihtoehtoon. Tyytyväinen kuitenkin😊
Huoh, ei jaksaisi odottaa, monelta varasijat päivittyy...itsellä 15 varasija Oamk:hon.
Pääsin mnaisteriopintoihin Ouluun. En tiedä menenkö. Huvikseni hain :( Ikä jo liki 50 ja millä oikein rahoittaisin opinnot.
Jesh, tänään muuttui varasija siniselle :)
Onko terveydenhoitajaksi vaikea päästä?
Vierailija kirjoitti:
Pääsin mnaisteriopintoihin Ouluun. En tiedä menenkö. Huvikseni hain :( Ikä jo liki 50 ja millä oikein rahoittaisin opinnot.
Jos olet vakkarityössä ja ollut samassa työnantajalla yli vuoden, saat opintovapaata ja aikuiskoulutusrahaa siihen. Se on suunnilleen ansiosidonnaisen verran. Ison osan ajasta voit myös opiskella työn ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko terveydenhoitajaksi vaikea päästä?
Vaikeampaa kuin sairaanhoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sh varasija 6.
Putosko sillon heti alussa? Tuntuu että toivo hiipuu. Yhdellä paikalla kahdes kohteessa tippu vielä perjantaina. Mut vähiin käy🙄
Joo alussa putosi suurin osa.. Niinpä 😩😩 onneks syksyllä on uusi haku 👍
Vierailija kirjoitti:
Ouluun englannin filologiaa 4. Varasija :) tuskin pääsen :/
Päivitystä, olen kolmantena tällä hetkellä mikä yllätti :)
Jee. Lapsi pääsi lukemaan hallintotieteitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär sai terveydenhoitajan tutkintoon paikan ja sairaanhoitajan ja tradenomin.
Ei voi saada kuin yhden - korkeimman oman toiveen, johon pisteet riittävät. Ei saa siis edes tässä vaiheessa enää valita mihin menee, tarjotaan vain sitä yhtä paikkaa.
Ok. Noista tullut ilmoitus. Ei ota vastaan kun tänään sai tietää yliopistopaikasta.
Onko tullu luokanopettaja tiedot? Tai varhaiskasvatus?
Vierailija kirjoitti:
Onko tullu luokanopettaja tiedot? Tai varhaiskasvatus?
On tullut
Ouluun englannin filologiaa 4. Varasija :) tuskin pääsen :/