Korkeakoulujen varasijat kevät 2021
Hei! Ajattelin luoda ketjun varasijoilla oleville, niin voidaan yhdessä jännätä tuloksia. 🙈 Ois kiva nähdä miltä varasijoilta ihmiset pääsee opiskelemaan.
Itse olen varasijalla 19. (lapin amk, tradenomi), saas nähdä miten käy. Muut oppilaitokset ei oo vielä julkaisseet pääsykoetuloksia.
Kommentit (962)
Vierailija kirjoitti:
Miks hait lappiin????
Miksi ei? 🙂
Onko varasijatäyttö voinut päättyä jo joistain kohteista? Valintakoetuloksia ei näy mutta kaikista paitsi yhdestä hakutoiveesta lähtenyt todistusvalinnan pisteet ja varasija pois näkyviltä ja nyt lukee että kesken?🤯
Vierailija kirjoitti:
Onko varasijatäyttö voinut päättyä jo joistain kohteista? Valintakoetuloksia ei näy mutta kaikista paitsi yhdestä hakutoiveesta lähtenyt todistusvalinnan pisteet ja varasija pois näkyviltä ja nyt lukee että kesken?🤯
Jos olit siis varasijalla todistuksella niin on voinut päättyä jos todistuksella sisään valitut ovat vastaan ottaneet paikat ja kiintiö täyttynyt
miksi keskustelu alkoholin haitoista on kiellettyä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Miks hait lappiin????
Verkko-opinnot suurin syy - ja tietty pienempi tilastollinen keskiarvo kuin esim. Laureaan tai LABiin.
Valintakoepisteet 61.57 ja ekassa hakukohteessa varasijalla 19 :( alin hyväksytty täl hetkel 66.8
Onko kellään tapahtunut vielä muutoksia pääsykoejonossa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tapahtunut vielä muutoksia pääsykoejonossa?
Ei oo liikkunut. Toivottavasti huomenna tapahtuis jotain!
Paljonko teillä on parhaimmillaan varasijat liikkuneet? Mulla paras sijoitus pääsykoejonossa on 51.->13.
Toivoa siis todella voi olla, mikäli linja ei oo tosi haluttu ja uniikki.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teillä on parhaimmillaan varasijat liikkuneet? Mulla paras sijoitus pääsykoejonossa on 51.->13.
Vau! Mikä linja/koulu 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau! Mikä linja/koulu 🤩
Turun AMK, International Business Online (tradenomi). Todennäköisesti jotkut ovat voineet saada paikan esim. suomenkielisistä toteutuksista, tai muista kohteista, mutta tää oli kyllä tosi jännä, miten noi varasijat vaan laski. :-D
Miten oikiksen varasijat on liikkuneet?
Paikka Rovaniemelle todistusvalinnassa on, mutta varasijalla muualle 16.
Pitää varmaan vielä rauhassa odotella, vaikka en usko, että noin paljoa nousisi?!
Onko kokemusta aikaisemmilta vuosilta, miten Turun AMK:n fysioterapeuttikoulutuksen varasijat ovat liikkuneet?
Tästä ketjusta ei oo mitään iloa, jos ei kerrota mikä koulu, mikä ala ja alimmat pisteet, joilla on saanut paikan.
Seinäjoki amk sairaanhoitaja, varasija 14 Jaahas, liekö mahkuja? Saloon varasija 26
Muita?
Kuopiossa ois paikka, mutta vielä tänä vuonna en ole sinne lähdössä…