Olen 40 ja minua luullaan 25-30-vuotiaaksi
Vastoin yleistä käsitystä, tämä ei ole minusta ollenkaan imartelevaa, vaan kiusallista ja hämmennystä aiheuttavaa enkä halua mitään ylimääräistä huomiota itseeni.
Älkää siis kyselkö kenenkään ikää, kiitos.
Kommentit (86)
0/5 ketään ei kiinnosta oikeassa elämässä, eikä palstalla sun ikäsi tai muutkaan asiasi.
Multa kysyttiin papereita kun olin 28-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
0/5 ketään ei kiinnosta oikeassa elämässä, eikä palstalla sun ikäsi tai muutkaan asiasi.
Kuitenkin kummallisen usein sitä kysellään ja jopa työpaikalla juoruillaan.
Ap
Haluavat imarrella. Oikeasti näytät ihan ikäiseltäsi. Tai vaihtoehtoisesti jätä silotustyökalu vähemmälle somessa.
Ihme kommentteja. Tiedän kyllä, mistä ap puhuu. Olen 155cm, omaan terveelliset elämäntavat ja hyvät geenit. En hirveästi meikkaa tai muutenkaan tälläydy ts. en ole jumahtanut johonkin vanhanaikaiseen tyyliin.
Miksi ei saa kysyä. Parempi kai se on kysyä oikea ikä kuin luulla jotain?
Olen 63v, pidän farkkupukua. Minua luullaan rippikoululaiseksi kun olen niin nuorekkaan näköinen
Mä näytän vanhemmalta kuin olen. Mua on luultu teinistä asti n.35-vuotiaaksi.
Nykyään olen 30 ja yhä saman näköinen kun 16-vuotiaana. Ehkä näytän 35-vuotiaalta myös 50-vuotiaana? :D Toivossa on hyvä elää...
N30
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saa kysyä. Parempi kai se on kysyä oikea ikä kuin luulla jotain?
Onko sillä mitään merkitystä? Itse en ainakaan kysele kenenkään ikää, koska en tee sillä tiedolla yhtään mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuka kyselee? Joku ohikulkija, naapuri, kaverit, äiti? Työpaikallasi juorutaan, että onpa nuorekas alta viisikymppinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuka kyselee? Joku ohikulkija, naapuri, kaverit, äiti? Työpaikallasi juorutaan, että onpa nuorekas alta viisikymppinen...
Esim. työkaverit, opiskelukaverit, kavereiden kaverit, kiinteistövälittäjä, lasten kaverit, alkon myyjät..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Multa kysyttiin papereita kun olin 28-vuotias.
Minulta kysytään edelleen, olen 30v ja kaupassa kulkee mukana kolme omaa lasta.
Ok