Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 40 ja minua luullaan 25-30-vuotiaaksi

Vierailija
19.06.2021 |

Vastoin yleistä käsitystä, tämä ei ole minusta ollenkaan imartelevaa, vaan kiusallista ja hämmennystä aiheuttavaa enkä halua mitään ylimääräistä huomiota itseeni.

Älkää siis kyselkö kenenkään ikää, kiitos.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kun laiton Prismassa 2 lottoa kysyttiin minulta ikää. Olen siis 37,enkä näytä nuorelta. Myyjä vaikutti toki nololta ikäni nähtyään. Kuulemma maski hämäsi.

Vierailija
42/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat imarrella. Oikeasti näytät ihan ikäiseltäsi. Tai vaihtoehtoisesti jätä silotustyökalu vähemmälle somessa.

Tätä tapahtuu ihan oikeassa elämässä ja tilanteissa ja ihmisiltä, joilla ei ole mitään tarvetta "imarrella". Somessa ei julkaise itsestäni kuvia ollenkaan ja jos jonkun selfien joskus itsestäni otan, niin siinä ei ole kaunistustoimintoa eikä filttereitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 67v.

Näytän ihan satavuotiaalta.

Vierailija
44/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luultu myös usein nuoremmaksi mitä olen. Luulen että johtuu siitä että seuraan jonkun verran aikaani, en muotia mutta pysyn ajassani. Iho kuitenkin ihan ikäiseni ikäinen. On siis luultu yli 10v nuoremmaksi. Nyt ikää 43

Vierailija
45/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 67v.

Näytän ihan satavuotiaalta.

Tämä lienee yleisempää.

Vierailija
46/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saa kysyä. Parempi kai se on kysyä oikea ikä kuin luulla jotain?

Onko sillä mitään merkitystä? Itse en ainakaan kysele kenenkään ikää, koska en tee sillä tiedolla yhtään mitään.

Ap

AP, näköjään iällä on sulle suurikin merkitys, kun tällaisen  aloituksen teit.

Vierailija
47/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 ketään ei kiinnosta oikeassa elämässä, eikä palstalla sun ikäsi tai muutkaan asiasi.

Kuitenkin kummallisen usein sitä kysellään ja jopa työpaikalla juoruillaan.

Ap

Kuka kyselee? Joku ohikulkija, naapuri, kaverit, äiti? Työpaikallasi juorutaan, että onpa nuorekas alta viisikymppinen...

Esim. työkaverit, opiskelukaverit, kavereiden kaverit, kiinteistövälittäjä, lasten kaverit, alkon myyjät..

Ap

Kavereiden kaverit, lasten kaverit? Taidat olla ainakin jollain tasolla parikyt vee....

Vierailija
48/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa kysyttiin papereita kun olin 28-vuotias.[/quoteOlkaa onelisia näytätte alaikäisenä niin eläkeiässä ei tarvii kasvojen kohotus,silmäpussi leikkaus ja vatsarasvan imu. Näytäkseen 50v.

Vierailija
49/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 ketään ei kiinnosta oikeassa elämässä, eikä palstalla sun ikäsi tai muutkaan asiasi.

Kuitenkin kummallisen usein sitä kysellään ja jopa työpaikalla juoruillaan.

Ap

Kuka kyselee? Joku ohikulkija, naapuri, kaverit, äiti? Työpaikallasi juorutaan, että onpa nuorekas alta viisikymppinen...

Esim. työkaverit, opiskelukaverit, kavereiden kaverit, kiinteistövälittäjä, lasten kaverit, alkon myyjät..

Ap

Kavereiden kaverit, lasten kaverit? Taidat olla ainakin jollain tasolla parikyt vee....

Mikä tässä oli niin ihmeellistä?

Vierailija
50/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24 ja minua luullaan usein 7-vuotiaaksi, se on todella kiusallista

Vierailija
51/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24 ja minua luullaan usein 7-vuotiaaksi, se on todella kiusallista

Olet 120 cm pitkä?

Vierailija
52/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysytään papereita Alkossa. Olen 43.

Ohjeistushan kuuluu että kaikilta noin kolmeenkymppisiin asti näyttäviltä tulee kysyä.

Joten, miksi te noin 37-34-vuotiaat tulette asialla kehumaan?

Näytätte vaan ikäisiltänne!

Mainitsin asiasta korkeintaan kun ikää on mittarissa se 40.

Vierailija
53/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 27-34-vuotiaat; tehän olette noin kolmikymppisiä ja teiltä voidaan kysyäkin uhan ohjeen mukaan menee.

Vierailija
54/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua luultu myös usein nuoremmaksi mitä olen. Luulen että johtuu siitä että seuraan jonkun verran aikaani, en muotia mutta pysyn ajassani. Iho kuitenkin ihan ikäiseni ikäinen. On siis luultu yli 10v nuoremmaksi. Nyt ikää 43

Minkälainen on 43-vuotiaaniho, kerrotko!

Verrattuna esim. 35-vuotiaan ihoon?

Vierailija
55/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja,mikä huomionhakuhuo*a.

Vierailija
56/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä tilanteet on, joissa luullaan tai kysellään?

Itse ole 42v ja pidetään ihan teininä. Töissä tytötellään ja kutsutaan opiskelijaksi. Kaupassa kysytään paperit aina, jos ostan siideriä. Maskia pitää raottaa tutussakin kaupassa. Jossain vaiheessa ärsytti. Nykyisin huvittaa. Mitään muita tilanteita ei ole, jossa ikä olisi tullut puheeksi.

Nämä ovat näitä MASKIAJAN juttuja!

Nyt joka toiselta maskilliselta keski-ikäiseltä kysellään papereita!

Ottaakaapa maski pois, niin loppuu kyselyt 😁

Vierailija
57/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja,mikä huomionhakuhuo*a.

Ei niin pahoja kuitenkaan, kuin sinä ja tyttäresi. Ilmaisia vieläpä.

Vierailija
58/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotaan sitten, kun se todistat jossain ja ilman filttereitä kiitos!

Maskin alla piilossa veltostuneet leukapielet, kaksoileuan alut, nasojuonteet ja ruttuiset huultenympärykset :)

Vierailija
59/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun ap! ihan super ärsyttävää ja vaivaannuttavaa joka kerta. Olen yli 30v. ja viimeksi sain kuulla, että "ei siitä taida kauan olla, kun olet ollut peruskoulussa?". Kun esikoiseni oli vauva, minua luultiin teiniäidiksi. En vaan tosiaankaan haluaisi enää yhtään kommenttia siitä, minkäikäiseltä näytän, olin sitten koiralenkillä, lasten kanssa, baarissa tai työpaikalla.

Vierailija
60/86 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun ap! ihan super ärsyttävää ja vaivaannuttavaa joka kerta. Olen yli 30v. ja viimeksi sain kuulla, että "ei siitä taida kauan olla, kun olet ollut peruskoulussa?". Kun esikoiseni oli vauva, minua luultiin teiniäidiksi. En vaan tosiaankaan haluaisi enää yhtään kommenttia siitä, minkäikäiseltä näytän, olin sitten koiralenkillä, lasten kanssa, baarissa tai työpaikalla.

Aika korjaa sullakin ongelman 45-vuotiaaksi mennessä!

Yhtäkään hehkuttajaa ei enää ole sen jälkeen, kun mittarissa on se maagiset 45. Oletteko huomanneet?

Niin suuri ero se on, kun kymmenessä vuodessa kollageenit romahtaa ja elastaanisäihkeet rysähtää ja iho valahtaa ja se on muuten totta!

Johonkin katoaa ne kolmivitoset hehkuttajat kymmenessä vuodessa!

Koskee myös julkkiksia.

Lisäksi julkkikset ovat hirveän näköisiä ja ikäistään vanhemman näköisiä kun jokin lehti niitä kuvaa! Eivät pääse silottamaan ihoaan filtterein eivätkä youtubaamaan filtterin läpi 😂