Olen 40 ja minua luullaan 25-30-vuotiaaksi
Vastoin yleistä käsitystä, tämä ei ole minusta ollenkaan imartelevaa, vaan kiusallista ja hämmennystä aiheuttavaa enkä halua mitään ylimääräistä huomiota itseeni.
Älkää siis kyselkö kenenkään ikää, kiitos.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja,mikä huomionhakuhuo*a.
Nimenomaan EN halua mitään huomiota.
Ap
No niin, otahan ne sulle määrätyt lääkkeet ja lopeta sekoilusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saa kysyä. Parempi kai se on kysyä oikea ikä kuin luulla jotain?
Onko sillä mitään merkitystä? Itse en ainakaan kysele kenenkään ikää, koska en tee sillä tiedolla yhtään mitään.
Ap
Oho! Hirvee vinkuna ja sitten ei ole mitään väliä? Koeta päättää vai oliko tarkoitus vaan huomion haku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 ketään ei kiinnosta oikeassa elämässä, eikä palstalla sun ikäsi tai muutkaan asiasi.
Kuitenkin kummallisen usein sitä kysellään ja jopa työpaikalla juoruillaan.
Ap
Siis mistä juoruillaan? Siitä minkä ikäinen olet? Kai ne siellä tietää että olet 40.
Hieman kuulostaa, että ainakin osa ongelmasta on omassa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saa kysyä. Parempi kai se on kysyä oikea ikä kuin luulla jotain?
Onko sillä mitään merkitystä? Itse en ainakaan kysele kenenkään ikää, koska en tee sillä tiedolla yhtään mitään.
Ap
Jos oikeasti tämä kaikki olisi sinulle ihan samantekevää, ja ohittaisit tämän olankohautuksella, etkä tekisi avausta asiasta av:lla.
Miksi teeskentelet? Olet oikeasti tosi otettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaistun ap! ihan super ärsyttävää ja vaivaannuttavaa joka kerta. Olen yli 30v. ja viimeksi sain kuulla, että "ei siitä taida kauan olla, kun olet ollut peruskoulussa?". Kun esikoiseni oli vauva, minua luultiin teiniäidiksi. En vaan tosiaankaan haluaisi enää yhtään kommenttia siitä, minkäikäiseltä näytän, olin sitten koiralenkillä, lasten kanssa, baarissa tai työpaikalla.
Aika korjaa sullakin ongelman 45-vuotiaaksi mennessä!
Yhtäkään hehkuttajaa ei enää ole sen jälkeen, kun mittarissa on se maagiset 45. Oletteko huomanneet?
Niin suuri ero se on, kun kymmenessä vuodessa kollageenit romahtaa ja elastaanisäihkeet rysähtää ja iho valahtaa ja se on muuten totta!
Johonkin katoaa ne kolmivitoset hehkuttajat kymmenessä vuodessa!
Koskee myös julkkiksia.Lisäksi julkkikset ovat hirveän näköisiä ja ikäistään vanhemman näköisiä kun jokin lehti niitä kuvaa! Eivät pääse silottamaan ihoaan filtterein eivätkä youtubaamaan filtterin läpi 😂
Tämä! On koettu ja nähty. Niin se nuorekkuus vihdoin meni.
Kävin luokkakokouksessa 40-vuotiaana. Kaikki naiset siellä olivat nuoren näköisiä, osa ei ollut juuri muuttunut 25-vuotiaasta. Miehet olivat vanhentuneet enemmän.
Nykyään 40-vuotias on nuoren näköinen, joten ei tuossa ole kovin suurta ihmetystä. Joku vanhempi henkilö saattaa hämmästellä, kun ihmiset vanhenivat ennen nopeammin. Mutta että työpaikallakin juoruillaan? Enpä usko.
Multa kysytään myös välillä papereita. Olen 35. Ihmisen ikää on välillä vaikea arvioida kun ihan 20-vuotiaasta yleensä näkee, että se on tosi nuori ja 40-vuotiaasta, että se on 30 ylle tai alle jonkun verran. Nykyään ei enää edes ole mitään vanhemman väen tyylejä vaan kaikki pukeutuvat farkkuihin, huppareihin, neuleisiin, lenkkareihin yms. perusvaatteisiin.
Osa ihmisistä on muutenkin niin kulahtaneen näköisiä jo nuorina (pieniä lapsia, sairauksia, stressiä, päihteitä) ja puolet väestöstä ylipainoisia niin mikä ihme se on jos terve 40v menee jopa 25v ikäisestä.
Kaikkein helpoin tapa pysyä nuorekkaana on treenata säännöllisesti, syödä hyvin, juoda vettä riittävästi ja käyttää +50 SK aurinkorasvaa vuoden ympäri.
Mulla ainakin vielä naurattaa, kun kysytään välillä kysytään esim. julkisissa kulkuneuvoissa, että olenko täyttänyt 16, vaikka ikää on jo yli kaksi kertaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Multa kysytään myös välillä papereita. Olen 35. Ihmisen ikää on välillä vaikea arvioida kun ihan 20-vuotiaasta yleensä näkee, että se on tosi nuori ja 40-vuotiaasta, että se on 30 ylle tai alle jonkun verran. Nykyään ei enää edes ole mitään vanhemman väen tyylejä vaan kaikki pukeutuvat farkkuihin, huppareihin, neuleisiin, lenkkareihin yms. perusvaatteisiin.
Osa ihmisistä on muutenkin niin kulahtaneen näköisiä jo nuorina (pieniä lapsia, sairauksia, stressiä, päihteitä) ja puolet väestöstä ylipainoisia niin mikä ihme se on jos terve 40v menee jopa 25v ikäisestä.
Kaikkein helpoin tapa pysyä nuorekkaana on treenata säännöllisesti, syödä hyvin, juoda vettä riittävästi ja käyttää +50 SK aurinkorasvaa vuoden ympäri.
Kyllä ylipainoisen kasvot voivat olla hyvinkin nuorekkaat, koska iho on silloin pinkeämpi eikä rypisty niin nopeasti. Laiha ihminen rypistyy yleensä nuorempana. Tupakka on se, joka oikeasti vanhentaa.
Tuo aurinkorasva on kyllä outoa Suomessa, täällä on muutama viikko vuodessa jolloin oikeasti tarvitsee sitä. Eikös joku tutkimus näyttänyt, että parasta on Nivean halvat perusvoiteet?
Hei ap, tiedän tunteen! Kiusallista!
Olen 50v. ja paperit pyydetään usein, kun olettavat alle 18-vuotiaaksi.
Huumorilla vaan....🤣
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin vielä naurattaa, kun kysytään välillä kysytään esim. julkisissa kulkuneuvoissa, että olenko täyttänyt 16, vaikka ikää on jo yli kaksi kertaa sen.
Sama täällä.
T. Nainen 50v.
Tuosta syystä ei kannata pukeutua kuin nuoriso. Se vasta onkin kiusallista, jos muut saavat pukeutumisen ja käyttäytymisen takia vaikutelman ikäänsä nuoremmasta naisesta, ja sitten huomaavat totuuden katsoessaan tarkemmin.
Minä käytän tyttömäisiä asuja, mutta ihan housu bisness-lookissa on luultu alle 18v. ikäiseksi.
En käytä silti mitään nuorison minihameita, mutta tyttömäisiä hameita kylläkin.
T. Nainen 50v.
Eiks se oo parempi että kysyy kuin että olettaa?
Vierailija kirjoitti:
Kävin luokkakokouksessa 40-vuotiaana. Kaikki naiset siellä olivat nuoren näköisiä, osa ei ollut juuri muuttunut 25-vuotiaasta. Miehet olivat vanhentuneet enemmän.
Nykyään 40-vuotias on nuoren näköinen, joten ei tuossa ole kovin suurta ihmetystä. Joku vanhempi henkilö saattaa hämmästellä, kun ihmiset vanhenivat ennen nopeammin. Mutta että työpaikallakin juoruillaan? Enpä usko.
Jos ne luokkakokouksen naiset olisi oikeasti 25-vuotiaiden rinnalla, saattaisit kyllä huomata jonkinlaista eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 ketään ei kiinnosta oikeassa elämässä, eikä palstalla sun ikäsi tai muutkaan asiasi.
Kuitenkin kummallisen usein sitä kysellään ja jopa työpaikalla juoruillaan.
Ap
Siis mistä juoruillaan? Siitä minkä ikäinen olet? Kai ne siellä tietää että olet 40.
Hieman kuulostaa, että ainakin osa ongelmasta on omassa päässäsi.
"Luulin, että oot paljon nuorempi, mutta Pirkko sanoi, että ootkin jo nelkyt."
Ap
En käytä maskia 24/7 eikä löydy mitään mainitsemiasi asioita tai muitakaan ryppyjä.
"Tätä tapahtuu ihan oikeassa elämässä ja tilanteissa ja ihmisiltä, joilla ei ole mitään tarvetta "imarrella". Somessa ei julkaise itsestäni kuvia ollenkaan ja jos jonkun selfien joskus itsestäni otan, niin siinä ei ole kaunistustoimintoa eikä filttereitä."
Ap