Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 40 ja minua luullaan 25-30-vuotiaaksi

Vierailija
19.06.2021 |

Vastoin yleistä käsitystä, tämä ei ole minusta ollenkaan imartelevaa, vaan kiusallista ja hämmennystä aiheuttavaa enkä halua mitään ylimääräistä huomiota itseeni.

Älkää siis kyselkö kenenkään ikää, kiitos.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän tyttömäisiä asuja, mutta ihan housu bisness-lookissa on luultu alle 18v. ikäiseksi.

En käytä silti mitään nuorison minihameita, mutta tyttömäisiä hameita kylläkin.

T. Nainen 50v.

Juu. Yökerhossa valomerkin jälkeen. Niin aina

Vierailija
82/86 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin luullaan paljon nuoremmaksi kuin olen, mutta mitä sitten? Ei se pilaa elämääni enkä rasita sillä itseäni pahoittelemalla mieltäni. Nykyään ihmiset ovat kuin kämmenelle sulavia lumihiutaleita. Normaalia elämää ei kestetä ilman mielenterveydellisiä ongelmia. Ja provohan tuokin aloitus oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin luullaan paljon nuoremmaksi kuin olen, mutta mitä sitten? Ei se pilaa elämääni enkä rasita sillä itseäni pahoittelemalla mieltäni. Nykyään ihmiset ovat kuin kämmenelle sulavia lumihiutaleita. Normaalia elämää ei kestetä ilman mielenterveydellisiä ongelmia. Ja provohan tuokin aloitus oli.

Ei ollut provo. Ihmisten äimistely on kiusallista, liittyi se sitten mihin tahansa aiheeseen. "EI VOI OLLA TOTTA!!! ETKÖ IKINÄ OO KÄYNY LAIVALLA?!!? PIRJO, TUUS TÄNNE! VOITKO USKOA, ETTÄ MIRKKU EI OLE KOSKAAN KÄYNYT LAIVALLA??!!" Tuollaiset tilanteet on äärimmäisen kiusallisia.

Ap

Vierailija
84/86 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24 ja minua luullaan usein 7-vuotiaaksi, se on todella kiusallista

Mä oon kohta 25 ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Meillä se kulkee suvussa. Jatkuvasti uusissa työpaikoissa kysellään että olenko ekassa työpaikassa ja monesti pidetään todella epäpätevänä. Koen että enemmän harmia on siitä että näyttää nuorelta kuin hyötyä.

Vierailija
85/86 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 24 ja minua luullaan usein 7-vuotiaaksi, se on todella kiusallista

Mä oon kohta 25 ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Meillä se kulkee suvussa. Jatkuvasti uusissa työpaikoissa kysellään että olenko ekassa työpaikassa ja monesti pidetään todella epäpätevänä. Koen että enemmän harmia on siitä että näyttää nuorelta kuin hyötyä.

Nimenomaan. En ole keksinyt vielä yhtään asiaa, jossa siitä olisi hyötyä. Ehkä silloin, kun mokailee jotain esim. töissä, niin ei pidetä niin pahana? Jos olis tosi kaunis, niin varmaan olis enemmän hyötyä. Itse näytän pelkästään vaan nuorelta enkä ole kaunis.

Ap

Vierailija
86/86 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen 41. Minulta kysytään myös "vaivihkaa", että oletko kauankin ollut täällä töissä (naisvaltainen ala ja harjoittelijat kysyy esim.)... Tai sitten kaupan kassa kysyy papereita. Tai "ei sulla vielä lapsia ole?"..

Näihin sitten vastaan, että joo, olen mä ollut täällä jo 20 v töissä.. ja reaktio on huvittava jos luullaan vaikka 30-vuotiaaksi... olisin silloin mennyt 10 vuotiaana töihin. :D