Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex ministeri Jari Lindström alkaa ragkoa yli 50 v työttömyyttä

Vierailija
03.05.2024 |

Tää hallitus on ihan pihalla. Tästäkin on oikeaa tutkimustietoa saatavilla ja sitä ei halut käyttää.

Kokoomus on rahan ahneita tomppeleita täynnä. Niitä ei pidä äänestää koskaan eikä missään vaaleissa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen hallitus käytti Jarin asiantuntijuutta pakkohakuja suunnitellessaan. Ja ihan loistavasti penkin alle Jarin ministerikausikin meni.

Vierailija
2/12 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon selvitystä tarvita. Työnantajat ovat ikärasisteja eivätkä palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se laborantti Jari?

Vierailija
4/12 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu sama kuin Jarin omalla kohdalla eli veronmaksajien tarjoama hyväpalkkainen suojatyöpaikka jossa ei tarvi osata mitään. 

Vierailija
5/12 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se laborantti Jari?

On se on just se. Oli työttömänä ministeri pestin jälkeen ei kyennyt itsekkään ratkaisemaan omaa työttömyyttään.

Vierailija
6/12 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu taas.

Vierailija
7/12 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne vasurit sitten tuolle ongelmalle teki neljässä vuodessa? Ei mitään.

Ja mitä ne vasurit ehdottaa nyt ongelman ratkaisuksi? Ihan hiljaista on, kumma kyllä siellä vasemmalla laidalla. Toki ministerteitä ja puolueita nuo haukkuu aamusta iltaan mutta ilmeisesti vasemmistomme osaaminen loppuu tuohon kun muuta ei kuulu.

Ja en minä tuohon ratkaisua tiedä mutta sen tiedän ettei se näytä ratkeavan sillä että haukutaan jokainen joka miettii asiaa. 

Vierailija
8/12 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että lopetetaan kaikilta 50+ työttömiltä kaikki tuet, ellet mene 9€/  päivä , jonnekin vanhustenhoitoon raatamaan. Vähät siitä, jos sinulla on iäkäs omainen kotona hoidettavana. Menet hoitamaan vieraita vanhuksia orjapalkalla ja joku vieras tulee kotiisi  orjapalkalla  nakkaamaan lääkkeet omaisellesi.  Lindström vihaa työttömiä, kuten Satonenkin.

Vierailija
9/12 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikataan asunnot, palvelut, tuet ja kaikki pois. Poliisi voi käydä kerran viikossa pamputtamassa jos muuten ei suostu työllistymään.

Vierailija
10/12 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava Lindsröm sai unelmapestin. Pääsee taas kyykyttämään työttömiä. Onneton tunari, joka ei itse pystynyt työllistymään, otettiin ratkomaan asioita. Voi hyvä luoja, tätä hallitusta .

Vierailija
11/12 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä, että lopetetaan kaikilta 50+ työttömiltä kaikki tuet, ellet mene 9€/  päivä , jonnekin vanhustenhoitoon raatamaan. Vähät siitä, jos sinulla on iäkäs omainen kotona hoidettavana. Menet hoitamaan vieraita vanhuksia orjapalkalla ja joku vieras tulee kotiisi  orjapalkalla  nakkaamaan lääkkeet omaisellesi.  Lindström vihaa työttömiä, kuten Satonenkin.

Minä olen aika nopeasti itse hoidon tarpeessa, jos minut laitetaan muita ihmisiä hoitamaan.

Vierailija
12/12 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa "pelottavalta". Yleensä se ratkominen on tapahtunut orjapajalla ja sossujen kuulusteluilla, saarnoilla? Ja kummallisilla terveystarkastuksilla. Ehkä on syytä ottaa rauhallisesti. Yleensä olisi järkevää saada riittävä raha ja turva kaikille, joka toimii ponnealustana eteenpäin ja yksityisyys. Ihmiset ovat yksityishenkilöitä, ei joku lauma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi