Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä pikkuseikat voivat nostaa miehen tasoa?

Vierailija
19.06.2021 |

Oletetaan ettei nyt puhuta rahasta tai ulkonäöstä.

Tanssitaito. Lavoilla on miehiä niin vähän, että saavat helposti sievän ja nuoren seuralaisen.

Kommentit (1086)

Vierailija
201/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus, tanssitaito ja tanssihalu, kielitaito, ja se että tulee toimeen lasten kanssa ja keksii oikeasti itse tekemistä heidän kanssaan.

Vierailija
202/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Herrasmiesmäinen käytös ja hyvät käytöstavat."

Hmmh. Miksi Hercule Poirot sitten pysyi koko ikänsä poikamiehenä?

Kovin tarkkaan et ole Poirottejasi katsonut tai lukenut, sen sydän oli särkynyt ja morsianehdokkaita oli ollut useampikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, täällä kyllä huomaa että naiset eivät oikeasti tiedä mikä heihin vetoaa. Kliseitä kliseiden perään. Nämä lukemalla ja toteuttamalla joku reppanamies jälleen illalla itkee itsensä uneen. Yksin.

Omat vinkkini edullisiksi keinoiksi:

-Sosiaalisuuden opettelu, kaveripiirin hankinta

-Arvostettuun asemaan nousu kaveripiirissä

-Salilla käynti ja lihasmassan kasvattaminen

-Kevyt öyhötys, fyysisyyden opettelu. Leikkimieliset painimatsit, joukkue- ja kontaktilajit

-Pieni pilke silmäkulmassa itsensä ja muiden haastaminen kaikkeen hauskaan ja hölmöön

-Terassilla hengailu kaveriporukassa, alkoholin käyttö kohtuudella

Siinä edullisia keinoja oman tason nostoon. Loppu sujuukin kuin itsestään, luonto se tikanpojan puuhun ajaa.

Apua. Mäkkinaapurissa asuu tällaisia junttieinareita. Sulle ehkä tulee yllätyksenä, mutta suurin osa nuoristakin naisista välttelee miehiä, jotka ovat jääneet 15-vuotiaan tasolle. Lisää listalle vielä mönkkärillä ja vesiskootterilla ajelu, todennäköisesti kännissä ja läpällä. 

Ihmettelen myös näitä muita vastauksia. Onko hyvä käytös muka pikkuasia? Tai hyvä hygienia?

Minä keksin muutaman pikkuasian, joka aidosti nostaa tasoa. Sellainen on esimerkiksi oikeanlainen musiikki tietyn genren sisällä ja oikeanlainen ymmärrys politiikasta oikean puoluekannan kera. Suuri erottava asia olisi väärä musiikkimaku ja väärän puolueen kannattaminen, koska ne kertoisivat jo ihan erilaisista arvoista.

Anna kun arvaan, oikea puoluekanta on vihreys/vasemmistolaisuus? En tiedä suvaitsemattomampaa porukkaa kuin nämä. Suhtaudun muutenkin epäileväisesti ihmisiin jotka suhtautuvat politiikkaan liian vakavasti ja näkevät toista mielipidettä edustavat vihollisinaan, eivätkä kykene edes keskustelemaan eriävistä mielipiteistä suuttumatta.

Myös oikea musiikki tietyn genren sisällä? Et kuulosta kovinkaan helpolta ihmiseltä.

soh. Tahallista väärinymmärrystä? Ainakin minä ymmärsin niin että yhteinen musiikkimaku tai poliittinen kanta saattaa yhdistää ihmisiä siinä missä joku muukin asia. Itse asiassa kerran yksi mies pyysi treffeille ja säälistä suostuin, kävi ilmi että molemmat tykättiin tietystä bändistä . Mutta ainakin jonkin aikaa meni levyjä kuunnellessa ja kyllä siinä peittokin kohoili muutamaan otteeseen ennenkuin kyllästyin ukon muihin ominaisuuksiin.

Samoin olen tavannut miehen joka jakoi poliittiset mielipiteeni (ei btw viherpunikki) ja olis siitäkin saattanut jotain tulla ellen olis ollut toisen kanssa silloin. Meinaan vaan että kyllä ne yhteiset asiat yhdistää.

Tulee mieleen vielä yks tyyppi jolla on samanrotuisia koiria kun mulla, sekin yhdistää. Aion tod tutustua tähän paremmin jos nykyinen suhde loppuu / menee tauolle.

Vierailija
204/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on hyvännäköinen seuralainen, niin muutkin naiset alkavat kiinnostua. Tämä koskee tietenkin vain sitä tilaisuutta, jossa olette samanaikaisesti. Seuralainenhan voi olla vaikka työkaveri tai sukulainen, jonka annat ymmärtää olevan juuri sinun parisi.

Ja ihan tosissasi olet? Että juonimalla noin saat tasosi ylemmäs :O

Ei liene kovin kestävä ratkaisu, mutta ei ihan perätönkään. Nainen noteeraa sen, kuinka arvokkaana muut miestä pitävät.

Yhdellä kuivalla tyypillä meidän töissä on nätti vaimo joka sinänsä viittaisi siihen että miehellä on jotain tarjottavaa...a näin hänet kerran ravintolassa vaimon ja toisen nätin naisen kanssa. Varmaan se oli sukulainen tai jotain, mutta mielikuva muuten hillitystä työtoverista muuttui täysin. En voinut olla kuvittelmatta häntä ja kahta naista ...

Tarkoitat siis, että nainen katsoo miehistä mallia miten suhtautua johonkin mieheen. Enpä ole ennen moiseen ajatukseen törmännyt. 

Miehelle itselleen varmasti asema kaveripiirissä on merkityksellinen, mutta suurin osa ei enää aikuisena vilkuile sivuille, vaan tekee omaa juttuaan. En käsitä mihin se voi perustua, että katsoisin miesten suhtautumisesta mallia siihen miten arvotan jotain miestä. Ovathan tuollaiset nokkimisjärjestykset muutenkin enemmän nuoriso-osastoa. 

Jälleen törmään ajatukseen "vapaan poikaporukan" ideasta, jollaisia ei omaan tuttavapiiriini kuulu. Miellän sen aivan toisenlaisiin sosiaalisiin ympyröihin kuin omani, sillä useimmiten tavataan pariskuntina tai muutamat miehet keskenään, mutta sekin on aika vähäistä kiireisyyden takia. 

Vieras ajatussikermä tämäkin omasta näkökulmastani.

Vierailija
205/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, täällä kyllä huomaa että naiset eivät oikeasti tiedä mikä heihin vetoaa. Kliseitä kliseiden perään. Nämä lukemalla ja toteuttamalla joku reppanamies jälleen illalla itkee itsensä uneen. Yksin.

-Kevyt öyhötys, fyysisyyden opettelu. Leikkimieliset painimatsit, joukkue- ja kontaktilajit

-Pieni pilke silmäkulmassa itsensä ja muiden haastaminen kaikkeen hauskaan ja hölmöön

Siinä edullisia keinoja oman tason nostoon. Loppu sujuukin kuin itsestään, luonto se tikanpojan puuhun ajaa.

Apua. Mäkkinaapurissa asuu tällaisia junttieinareita. Sulle ehkä tulee yllätyksenä, mutta suurin osa nuoristakin naisista välttelee miehiä, jotka ovat jääneet 15-vuotiaan tasolle. Lisää listalle vielä mönkkärillä ja vesiskootterilla ajelu, todennäköisesti kännissä ja läpällä. 

Ihmettelen myös näitä muita vastauksia. Onko hyvä käytös muka pikkuasia? Tai hyvä hygienia?

Minä keksin muutaman pikkuasian, joka aidosti nostaa tasoa. Sellainen on esimerkiksi oikeanlainen musiikki tietyn genren sisällä ja oikeanlainen ymmärrys politiikasta oikean puoluekannan kera. Suuri erottava asia olisi väärä musiikkimaku ja väärän puolueen kannattaminen, koska ne kertoisivat jo ihan erilaisista arvoista.

Väärä musiikkimaku? Oletko 15-vuotias?

Ei kun sweet sixteen tyköistuvassa farkkuasussa aina kun kuuntelen tiettyä musiikkia. Musiikilla on valtava merkitys muistoissakin. Siinä yksi syistä miksi en voisi ottaa kovin eri-ikäistä kumppania tai aivan eri taustoista tulevaa. Kyllä hän väsyisi omaan musiikkimakuuni aika pian ja soittamiseeni myös.

Vierailija
206/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, oikea puoluekanta on vihreys/vasemmistolaisuus? En tiedä suvaitsemattomampaa porukkaa kuin nämä. Suhtaudun muutenkin epäileväisesti ihmisiin jotka suhtautuvat politiikkaan liian vakavasti ja näkevät toista mielipidettä edustavat vihollisinaan, eivätkä kykene edes keskustelemaan eriävistä mielipiteistä suuttumatta.

Myös oikea musiikki tietyn genren sisällä? Et kuulosta kovinkaan helpolta ihmiseltä.

soh. Tahallista väärinymmärrystä? Ainakin minä ymmärsin niin että yhteinen musiikkimaku tai poliittinen kanta saattaa yhdistää ihmisiä siinä missä joku muukin asia. Itse asiassa kerran yksi mies pyysi treffeille ja säälistä suostuin, kävi ilmi että molemmat tykättiin tietystä bändistä . Mutta ainakin jonkin aikaa meni levyjä kuunnellessa ja kyllä siinä peittokin kohoili muutamaan otteeseen ennenkuin kyllästyin ukon muihin ominaisuuksiin.

Samoin olen tavannut miehen joka jakoi poliittiset mielipiteeni (ei btw viherpunikki) ja olis siitäkin saattanut jotain tulla ellen olis ollut toisen kanssa silloin. Meinaan vaan että kyllä ne yhteiset asiat yhdistää.

Tulee mieleen vielä yks tyyppi jolla on samanrotuisia koiria kun mulla, sekin yhdistää. Aion tod tutustua tähän paremmin jos nykyinen suhde loppuu / menee tauolle.

Luulen että tämä leikkimielisenä kokemani ketju otetaan vastaan vaatimuslistana miehille. Joku kommentti arveli, että yritetään auttaa ap:ta, mutta eiväthän nämä luetellut asiat ole kuin sinetti päätöksen päälle. Ennen sitä täytyy olla positiivinen ensivaikutelma. Toisaalta vaikkapa se, että huomataan miehen jättävän kädet pesemättä vessasta tultuaan voi olla deal breaker naisesta riippuen. Pikkuasioilla on merkitystä, kuten aiemmin kirjoitin, ellei sitten tavoitteena ole jokin fwb - tosin hyvä hygienia on siinä vielä tärkeämpi, olettaisin.

Yhteiset asiat yhdistää, kyllä. Poliittisesti hölmö ja tietämätön ihminen ei myöskään viihtyisi kanssani, en siis tarkoita puoluekantaa (esimerkiksi vasemmistoliiton kannattajissa on paljon todellisia intellektuelleja), vaan enemmän kykyä keskustella yhteiskunnallisista asioista. Parisuhteessa voisi kuitenkin olla vaikeaa, jos toinen on ihan vastakkaiselta laidalta poliittista kenttää. Vaikka sinänsä arvostan esimerkiksi vasemmistoliiton monia kantoja ja argumentointia. Demarit ja vihreät taas ovat melko sekalainen porukka. Tietynlainen johdonmukaisuus, perehtyneisyys ovat perusteina sille, että keskustelu onnistuu. Sellainen ei onnistu oikein persunkaan kanssa, kun he elävät vaihtoehtoisten faktojen maailmassa hyvin pitkälti.

Vierailija
207/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä disko tanssija ja geeliä hiuksissa.

Vierailija
208/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteessa on syytä olla tiettyjä yhteisiä asioita. Minulla oli esim. suhde naisen kanssa, joka oli aika uskonnollinen. Itse olen hyvin epäuskonnollinen, joten tämä asia hankasi usein välejämme. Valitetavasti suhtauduin vielä aika epäkypsästi hänen tietyihin uskontoon pohjautuviin ominaisuuksiin, toin ärtymykseni turhan kärjekkäästi esiin.

Samankaltainen musiikkimaku voi olla yllättävänkin tärkeä parisuhteen onnistumiselle. Itse kuuntelen oikeastaan vain klassisen musiikin genreen kuuluvaa, tyttöystäväni vain rock-genreen kuuluvaa. Kyllä siinä kävi niin, että toisen kuuntelema ja soittama musiikki alkoi ärsyttää. Kummaltakin puuttui kyky ja halu perehtyä toisen suosikki musiikkiin. Se koettiin vain häiritsevänä mölynä ja johti aina siihen, ette toinen pyysi toista sulkemaan koko soittopelin. Eipä käyty koskaan yhdessä konserteissa.

Vierailija
209/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen diplomaattisuus ja rauhallisuus. Ei ole moksiskaan, jos joku toinen uros vähän provosoi ja haastaa.

Vierailija
210/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali hyvä harrastus miehelle. Ei tarvitse olla mikään bodari mutta saa edes vähän leveyttä kaljapullohartijoihin ja ryhti paranee 👍

tylsin harrastus mitä on. Miinus, etenkin jos paasaa tavoitteistaan ja kuluttaa aikaa peilin edessä itseään ihaillen.Saliheebot piiiiiitkä miinus

Vierailija
211/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoa? Tasosta tulee mieleen Hesarin ilmoituksista pongattu ”Tasokas nainen tarjoaa päiväkahvit herrasmiehille”

Vierailija
212/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaus, kirjoitustaito (esim. yhdyssanoista ei tarvitse huomauttaa kuin alakouluikäiselle), ymmärtää monentasoista kieltä ja puhetta, huomioi muita ihmisiä sosiaalisissa tilanteissa (ei siis jurota itsekseen sivussa, vaikka olisi kuinka introvertti), pukeutuu asiallisiin vaatteisiin (ei mitään huppareita tms. aikuisella miehellä, teinit on erikseen), asiallinen suhtautuminen päihteisiin.

Vierailija
213/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35joo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitää olla joku kunnon harrastus. Ei mikään katon telkkaria ja otan pari bissee... Niin. Kunnon harrastus.

Oikeasti asia on juuri päinvastoin. Te eukot tulette niin saakelin mustasukkaiseksi, jos miehen huomio välillä kiinnittyy muuhunkin kuin teihin itseenne. Mulla on parikin harrastusta, joihin suhtaudun kunnianhimoisesti, ja useamman kerran deittailu on loppunut naisen kiukutteluun, kun en ole neidin palveluksessa aina heti paikalla kun hän vain sormia napsauttaa. 

M38

Asia tuntuu olevan juurikin näin! Sohvalla voidaan telkkarin ääressä löhötä monta tuntia joka ilta, mutta 6-8h viikossa liikuntaan ärsyttää jo ja enemmästä menee rähinäksi.

Olen nainen, jolla on liikunta- ja taideharratuksia 2,5-4h/arki-ilta. Lisäksi toisinaan opiskelemassa viikonloppukursseilla. En todellakaan ole paikalla länkyttämässä miehen lenkkeilyistä. Ehkä näissä täytyy löytää se kaltaisensa kumppani? Harrastukset, joissa ihminen tutustuu itseensä ja voi ilmaista itseään, oppii käsittelemään epäonnistumisia ja purkaa ongelmiaan, ovat erinomaisia.

Mutta se on varma, että moukkamaista naisten nimittelyä eukoiksi en siedä kertaakaan enkä v-sanan käyttöä.

Vierailija
214/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

raha, status, julkisuus. siinä ne ainoat 

Kappas, Beata Papp tuli mukaan!

Vierailija
215/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet eli kaikki alta 35v ovat surkeita reppanoita. Sellaisia , kun karhun olut mainoksessa tai sitten  tatuoituja narsisteja jotka kuvittelevat olevansa kovaa poikaa, kun toinen käsi on maalattu. Tosi paikan tullen vain materialla koreileva nyhverö. Laittavat partaansa ja hiuksiaan enemmän kuin  nainen ja roikkuvat naisille tarkoitetuilla Vauva-sivuilla.

Vierailija
216/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaus, kirjoitustaito (esim. yhdyssanoista ei tarvitse huomauttaa kuin alakouluikäiselle), ymmärtää monentasoista kieltä ja puhetta, huomioi muita ihmisiä sosiaalisissa tilanteissa (ei siis jurota itsekseen sivussa, vaikka olisi kuinka introvertti), pukeutuu asiallisiin vaatteisiin (ei mitään huppareita tms. aikuisella miehellä, teinit on erikseen), asiallinen suhtautuminen päihteisiin.

Rahamiehillä on nykyään hupparit, kato vaikka vesterpakkaa ja elastista.

Vierailija
217/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samankaltainen musiikkimaku voi olla yllättävänkin tärkeä parisuhteen onnistumiselle. Itse kuuntelen oikeastaan vain klassisen musiikin genreen kuuluvaa, tyttöystäväni vain rock-genreen kuuluvaa. Kyllä siinä kävi niin, että toisen kuuntelema ja soittama musiikki alkoi ärsyttää. Kummaltakin puuttui kyky ja halu perehtyä toisen suosikki musiikkiin. Se koettiin vain häiritsevänä mölynä ja johti aina siihen, ette toinen pyysi toista sulkemaan koko soittopelin. Eipä käyty koskaan yhdessä konserteissa.

Toisaalta, minulla ja miesystävälläni oli vain erilaiset musiikkimaut kohdatessa. Minä olen ysärityttö ja tykkään fiilistellä ysärimusaa, sitten edm, rap (kyllä, myös mainstream suomi"räppi", jos niin haluaa sanoa), disko, pop, house, blues... Mies taas kuuntelee vain kasariheviä. Ja molemmat kuuntelee musiikkia paljon. Sitten vaan alettiin soittaa toisillemme lempibiisejämme ja pikkuhiljaa molemmat omaksuneet toistemme genreistä myös, eli hyvin kävi, ainakin itselle, moni lapsuudesta tuttu kasarihitti on nyt mun soittolistalla. Ja mieskin kuuntelee sujuvasti myös Vestaa, Pyhimystä ym. jopa ilman minua.

Vierailija
218/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarttuu kotitöihin sekä kodin pieniin kunnostushommiin tms. oma-aloitteisesti ja hoitaa ne huolella tekemättä asiasta numeroa. Toki kodin lisäksi huolehtii henkilökohtaisesta hygieniastaan myös. Näillä pääsee jo pitkälle. Ylipäänsä ahkeralla ja toimeen tarttuvalla luonteella paikkaa paljon, jos ei esim. satu olemaan järin supliikki tai luonnostaan hyvännäköinen - tämmöisiä reippaita miehiä oikeasti harvemmin tapaa sinkuissa.

Tämä on varmaan minun ongelmani, olen hidastahtinen haaveilija. En yksinkertaisesti huomaa että milloin pitäisi sinkoilla jonnekin, jos ei ole jotain päivänselvää tekemistä.

Vierailija
219/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonne 15 v:lle hyvä neuvo elämään: Jos kysytään, mitkä pikkuseikat nostavat miehen tasoa, niin ovatko silloin asiantuntijat kyseisessä aiheessa naisia vai miehiä?

Oikea vastaus on naiset. Suosittelen sinuakin lukemaan tätä ketjua ajatuksen kanssa, niin voit joskus päästä juttelemaan naisille ilman, että he ottavat juoksuaskelia kolmen sekunnin keskustelun jälkeen.

Oikea vastaus on että molemmilta puolilta löytyy vinkkejä. Olet varmaan kuullut sanonnan, että jos haluat napata kanan niin neuvoa kannattaa kysyä ketulta eikä kanoilta itseltään.

Vierailija
220/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteessa on syytä olla tiettyjä yhteisiä asioita. Minulla oli esim. suhde naisen kanssa, joka oli aika uskonnollinen. Itse olen hyvin epäuskonnollinen, joten tämä asia hankasi usein välejämme. Valitetavasti suhtauduin vielä aika epäkypsästi hänen tietyihin uskontoon pohjautuviin ominaisuuksiin, toin ärtymykseni turhan kärjekkäästi esiin.

Uskonnollisuus on nykyisin tosi harvinaista. Itse olen törmännyt joissain ympyröissä tosi mukaviin uskovaisiin, mutta sitten jossain vaiheessa on usein kuitenkin ilmennyt jotain omituista kuten se, että homojen syrjiminen on heistä ihan ok. Hihhuliporukkaa en tunne enkä välitä tunteakaan, nämä olivat maltillisia. Yksi parhaista ystävistä on uskonnollinen ja ammattikin liittyy uskontoon, joten totta kai uskovaisiakin on monenlaisia, osa tosi hienoja tyyppejä, joiden vakaumus näkyy käyttäytymisessä hyvällä tavalla.

Lasken samaan kastiin kaikenmaailman kristalli-ihmiset ja muut vastaavat hörhöilijät. Meillä tuskin olisi paljon yhteistä muidenkaan asioiden suhteen, heitä ei myöskään kuulu ystäväpiiriin. Ei myöskään muslimeja tai muita maailman valtauskonnon edustajia. Tai ainakaan eivät tuo uskonnollisuuttaan esille. Eniten uskonnoista minua kiinnostaa juutalaisuus, mutta kiinnostus on akateemista, ei spirituaalista. En tiedä siitä paljon, mutta olen viime aikoina tutustunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä