Miksi niin monelle vessaharjan käyttö on niin vaikeaa?
Julkisissa tiloissa näkee rantuja. En halua edes tietää miten nämä ihmiset siivoavat tai paremminkin jättävät siivoamatta kotiensa vessat. Vessaetiketti on hukassa monella. Eiköhän olisi aika parantaa tapoja?! Terveisin just loparit ottanut siivooja
Kommentit (33)
Äh... miten julkisten tilojen vessaharjojen hygieenisyys varmistetaan?
Niihin en suostu koskemaan vaikka kotona huolehdin vauhtiraidat veke.
kirjoitti:
Hei, sä saat palkkaa sun työstäs. Tai siis sait. Vessojen siivous oli sun työtäs, ei mun.
Et ilmeisesti osaa siivota etkä myöskään kunnioita siivoojia.
Sulla on kyllä ihan parhaat kysymykset. Joudutko paljonkin miettimään näitä?
kirjoitti:
Hei, sä saat palkkaa sun työstäs. Tai siis sait. Vessojen siivous oli sun työtäs, ei mun.
Voisisi sentään hyvät tavat olla. Jos itse paskoo paikkoja niin hyvä ne on itse korjata/siivota.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Äh... miten julkisten tilojen vessaharjojen hygieenisyys varmistetaan?
Niihin en suostu koskemaan vaikka kotona huolehdin vauhtiraidat veke.
Varmaan peset kädet wc:ssä asioinnin jälkeen? Vai kasteletko vaan sormenpäät nopeasti vedellä? Jos toimit jälkimmäisellä tavalla niin siinä tapauksessa ei kannata koskea wc-harjaan.
Minusta paperi on jotenkin hellävaraisempi.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Et ilmeisesti osaa siivota etkä myöskään kunnioita siivoojia.
Päinvastoin! Osaan siivota ja kunnioitan siivoojia. Hienoa työtä tekevät palkkansa eteen ja annan työrauhan
Miksi siivoojia tarvittaisiin, jos jokainen siivoaisi sotkunsa?
Sama näkyy siinä, mihin kuntoon ihmiset jättävät esim. talonyhtiöiden saunat. Kiva mennä kylpemään, kun vastassa on edellisen saunojan karvatupot...
Siivoojat taitavat olla ainoa ammattiryhmä, joka ulisee siitä, että muiden pitäisi tehdä heidän hommiaan.
Vierailija kirjoitti:
Imuroimaan, pesemään lattioita ja ikkunoita, perusteellisempaan vessan siivoamiseen jne. Se että on siivoajia ei oikeuta heittämään roskia ympäri lattioita tai jättämään paskaa pönttöön tai kusta pöntön reunoille tai parhaassa tapauksessa levittämään niitä ympäri seiniä.
Ikinä ei ole tullut mieleenkään harjata julkisten tilojen pönttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojat taitavat olla ainoa ammattiryhmä, joka ulisee siitä, että muiden pitäisi tehdä heidän hommiaan.
Ulisee? Lähde itse siivoamaan huonolla palkalla ja kauhealla kiireellä ja samalla odotetaan täydellisyyttä. Kyllä siinä into ja hymy hyytyy. Siivoojaa kaivataan vain jos on likaa mutta muuta kiitosta ei heru.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole tullut mieleenkään harjata julkisten tilojen pönttöjä.
Omat jätökset kuuluu siivota. Ethän jätä roskiakaan siivoamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imuroimaan, pesemään lattioita ja ikkunoita, perusteellisempaan vessan siivoamiseen jne. Se että on siivoajia ei oikeuta heittämään roskia ympäri lattioita tai jättämään paskaa pönttöön tai kusta pöntön reunoille tai parhaassa tapauksessa levittämään niitä ympäri seiniä.
Juurikin tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulisee? Lähde itse siivoamaan huonolla palkalla ja kauhealla kiireellä ja samalla odotetaan täydellisyyttä. Kyllä siinä into ja hymy hyytyy. Siivoojaa kaivataan vain jos on likaa mutta muuta kiitosta ei heru.
En lähde, koska valitsin itselleni toisen alan. Minä teen omat hommani ja siivooja jynssää ralliraidat pöntöstä. Kyllä tuon verran pitää olla ammattiylpeyttä.
Ihan oon ihmetellyt kun kavereillakin on paskarannut kotipöntössään. Ällöttää käydä sellaisissa vessoissa. Jättipä kälykin kerran lapsensa paskarannut meidän vessaan. Hittoako meidän täytyy toisten paskoja siivota?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oon ihmetellyt kun kavereillakin on paskarannut kotipöntössään. Ällöttää käydä sellaisissa vessoissa. Jättipä kälykin kerran lapsensa paskarannut meidän vessaan. Hittoako meidän täytyy toisten paskoja siivota?
Mitä ällöttävää siinä on? Eihän perse edes osu paskajälkiin.
Siivojia ei koskaan ole kunnioitettu ja kunnioitus on pelkkää sanahelinää.