Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin rehellinen sanoilla "olen alkanut arvostaa naisessa muutakin kuin kauneutta, nuoruutta ja hoikkaa vartaloa" ja sehän sai tapailunaiseni raivon valtaan. Parempi näytellä vaan pinnallista.

Vierailija
19.06.2021 |

Elämänkoulu

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä opettaa

Vierailija
2/7 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, joilla on tapailunaisia, eivät hengaa meidän mammojen kanssa tätäkin viikonloppua. Mutta vilpittömästi: on ilo nähdä jälleen kerran kaikki palstan vakiotröllit koolla. Ulkona on kesä kauneimmillaan mutta betonikuutioissa näppis laulaa :-DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeeeei, "Olin rehellinen" -hullu palaa linjoille! Tervetuloa <3

Vierailija
4/7 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas:p

Vierailija
5/7 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, joilla on tapailunaisia, eivät hengaa meidän mammojen kanssa tätäkin viikonloppua. Mutta vilpittömästi: on ilo nähdä jälleen kerran kaikki palstan vakiotröllit koolla. Ulkona on kesä kauneimmillaan mutta betonikuutioissa näppis laulaa :-DDD

Miksi mammoilla on aikaa istua täällä, vaikka on mies ja muksutkin?

Vierailija
6/7 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa jo kerroinkin, että nyt aamupäivällä on eräs tehtävä, jonka takia on oltava tietokoneella. Lapsia ei ole, mies pakkaa tulevaa reissua varten omaa osuuttaan, minä pakkasin jo eilen omani.

Emme ajatelleet istua kotona tällaista viikonloppua, ei tällaisia ilmoja ole monena viikonloppuna vuodessa.

Vierailija
7/7 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee kotityöt niin akka ehtii palstailla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän