Mikä on suuritöisin ruoka, mitä olet tehnyt?
Kommentit (31)
Täytekakut, sitten yhden lusikallisen jälkeen on saanut jo tarpeekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran tein itse pizzaa. Ihan hirveä työ.
Tää oli vitsi? olihan? :D
Jos ei ole tehnyt mitään oikeasti suuritöistä, niin pizzakin voi olla tähän oikea vastaus. Sitähän tässä kysyttiin, suuritöisintä mitä on tehnyt. Enpä kehtaa omista tekeleistä alkaa valitsemaan, kun ei mitään tuntikausia vaativia kokkauksia ole.
Karjalanpiirakat. Meneehän noihin aikaa ja keittiötä saa siivota jauhoista ym.
Tein lasagnea, mihin piti paahtaa kasviksia uunissa, tehdä juustokastike kattilassa ja tomaattikastike paistinpannussa. Lopputulos oli kuitenkin vaivan arvoinen.
Dumplings.,muutaman kerran kun tekee ei enää vie aikaa kuin ekalla kerralla
Pastaa itse alusta loppuun, ilman pastakonetta, eli kaulimella. Sitten vielä kastike päälle.
Ajallisesti bagelit ja graavilohi, koska lohen suolaus ja bageleita nostatetaan eri vaiheessa, keitetään ja sitten vielä paistetaan uunissa.
On sen arvoista, mieheni on Pohjois-Amerikan itärannikolta ja tulee noista niiiiin iloiseksi. Loput pakastimeen valmiiksi puolitettuina ja iloa riittää pariksi viikoksi. Tehdään max kerran vuodessa.
Jotkut muut ruoat varmasti on ollut enemmän aktiivista vaivaa, mutta en kyllä koin usein jaksa sellaisia miljoonan askeleen reseptejä, joten en muista mikä olis.
Ajallisesti työläimmät , vaikka sinällään helppo valmistaa on olleet tilliliha ja kanaviillokki ( nimenomaan kananlihasta, ei broilerista).
Kumpikaan ei ole mitään pikaruokaa, mutta molemmat on kyllä sen odotuksen väärti.
Dumplingsit ja karjalapiirakat on nopeita, kun tekee vaan pienen annokset. Jostain syystä jotkut tekee aina ison erän.
Työläitä musta on riistaruuat ja moniaineksiset keitot, joissa ainesten lisääminen pitää tehdä just oikean aikaan
Benediktiiniläismunat: leivoin muffinit, tein hollandaisen ja uppomunat. Kinkulle riittää onneksi vain paistaminen. Nämä kaikki pitäisi vielä saada ajoitettua niin, että valmistuvat yhtä aikaa, yhden hengen voimin kerrostalokeittiössä. Pidän itse siitä, että munatkin ovat vielä lämpimiä.
Hyväähän se on.