Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun lapset lähtee isälle iskee ahdistus

Vierailija
24.04.2023 |

Tämä on ihan karseeta kuraa.
En minä ikinä olisi lapsista halunnut eroon. En ikinä.
Ehkä tämä helpottaa joskus.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helpottaa sitten kun lapset muuttavat omilleen. Mietipä sitä, miltä tuntui sunnuntaina alkuillasta isästä, jonka lapset oli vain joka toinen viikonloppu paikalla ja niistäkin viikonlopuista ex-puoliso nipisteli milloin milläkin syyllä osia tai joskus kokonaan. 

Vierailija
2/16 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan kivalle.

Ei tunnu minustakaan kivalle, kun yksi lapsista käy pari yötä pariin viikkoon pyörähtämässä.

Isä lahjoo ostamalla ja antamalla luvan kaikkeen mitä haluaa. Kotiintuloajat on mitä on jne. Eipä nuori tänne sitten tule missä rajoista pidetään kiinni.

No, kohta se on ongelmissa.

Ihan paskaa. Ei olis ikinä pitänyt tehdä lapsia. Sattuu liikaa. Tosi paljon.

Isä on vielä aina aiemmin ollut tosi itsekäs ja ilkeä paskiainen. Nyt kaikki se unohdettu kun on kuukauden leikkinyt hyvää isää ja ostaa vaatteita, käyttää ulkona syömässä jne. Millään mitä minä olen tehnyt lasten eteen ei ole ollut mitään väliä. Ei läsnäololla eikä osallistumisella, ei kuskauksilla, ei millään!!!!!! Mut voi ostaa ulos lasten mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
4/16 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä riski että isästä tulee huoltaja, menetät elatusmaksut. Karseeta ajatellakkin.

Vierailija
5/16 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä saa yhtään mitään elatusmaksuja enkä tukia enkä mitään.

En halua rahaa. Haluan lapset mun elämään kuten ovat olleet tähänkin asti.

Haluan, että niillä hyvät välit isäänsä. Ja haluan että välit paranee. Mutta nyt ne ostetaan. Ja mielistellään lupaamalla asioita jotka vaarantaa nuoren kasvun, esim. Aivan liian myöhäinen kotiintuloaika.

Kauanko tämä hyvä, reilu isä vaihe kestää? Miehellä joka ei ole koskaan kestänyt arkea.

Tai, ehkä se ainoa huono asia olinkin oikeasti minä. Ja nyt kaikki on paljon paremmin ilman minua, ja jaksaa oikeasti olla hyvä isä. Oli vain minun takia aiemmin aina niin kireä.

Vierailija
6/16 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
7/16 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain kivaa ihan yksin mene elokuviin, näe ystäviä, käy ravintolassa, nauti elämästä, ei ole tervettä elää vaan lastensa kautta.

Vierailija
8/16 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on kuitenkin isä, ehkä olisi parempi jos annat lapset kokonaan hänelle?

Vierailija
9/16 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin isä jaksaa kauaa huolehtia, jos ei aikaisemminkaan ole isänä läsnä ollut.

Omalla kohdallani exästä tuli lähihuoltaja, mutta eipä tuo jaksanut huolehtia lapsista. Puolen vuoden kuluttua jo alkoi puhumaan, että lapset muuttaisi luokseni. Niin sitten muuttivatkin, ja isää ei juuri näy. Minulle hyvä, lapsille ei.

Vierailija
10/16 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin etä-äiti monta vuotta. Tiedän ahdistuksen. Toinen oli jo muuttanut omilleen. Nykyään molemmat jo täysi-ikäisiä. On ollut pakko oppia elämään erossa. Joskus kyllä tavataan. Tsemppiä.

Vierailija
11/16 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella väärin. Ei äidin pitäisi joutua eroon lapsista. On älytöntä tuo väkinäinen viikko-viikko systeemi tai mikä lie. Monet isätkin voivat olla renttuja ja joku vieras uusi nainen siellä leikkii äitipuolta. On normaalia että lapset saavat olla äidin kanssa normaalisti. Se on lapsilta pois, koko lapsuudesta. Se on äidiltä pois. Isä voisi asua lähempänä ja näkee lapsia.

Vierailija
12/16 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko isä suojeleva vai ei. Äitikin suojelee lapsia ja se ei toteudu kun lapset ovat poissa.

13/16 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä osaa nauttia omasta ajastasi?

Vierailija
14/16 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on tärkeää tutustua isäänsä. Samalla he alkavat vähitellen itsenäistymään turvallisesti ja sinä saat omaa aikaa.

On aikakin lasten päästä välillä muualle jos ahdistut siitä, että lapset eivät ole enää "napanuoran" päässä sinusta.

Vierailija
15/16 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalle puolelle isälle-sanaa tulee pilkku?

Vierailija
16/16 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se isä aikanaan kyllästyy. Omista lapsista toinen kävi isän luona vuoden kunnes jäi täysin minun luokseni (koska isä ei jaksanut olla kiinnostunut nuoren elämästä eikä osallistunut). Toinen on minun luona nykyään 2/3 ajasta entisten vuoroviikkojen sijaan koska isällään on niin paljon muuta puuhaa ettei kerkeä lapsensa kanssa elämään arkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän