Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIes on menossa kolleegan mökille kahden naispuolisen kolleegan kanssa!

Vierailija
19.06.2021 |

Olivat jo aikoja sitten muka sopineet, että tapaavat tänä viikonloppuna ekaa kertaa livenä 15 kuukauden jälkeen. Mies oli kuulemma kertonut mulle, mutta en kyllä muista. Yksi niistä naisista on kuulemma raskaana ja ajaa kotiin, mutta mies ei muka viitsi tulla sen mukana pois vaan jää yöksi sinne mökille! Antaisitteko luvan tällaiseen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko golitsipuku mukana?

Vierailija
2/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvan?? Miksi tarvii luvan? Lapsiko on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mieheni ap ole ikinä tuollaista edes ehdottanut.

Vierailija
4/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kolleegan kanssa lähdetään, niin se on evoluttion paikka.

Vierailija
5/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mles edes ehdottaisi moista.

Vierailija
6/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisn lukkosepän

Vierailija
7/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole sinisilmäinen. Juu,olisi keskustelun paikka meillä.

Vierailija
8/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä juotiin, siellä nussittiin. Aamulla oli tyhjät pussit niin.

Vierailija
9/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva tulee pois kun toiminta alkaa, hän ei enää tartte munaa kun on jo saanut

Vierailija
10/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää kyllä tämä ei jotenkin oikeen olisi itselleni ookoo, vaikka työmatkojakin tulee varmasti ihmisille vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Joskus harvoin olen ollut itsekin naispuoleisen kollegan kanssa yötä hotellissa työmatkoilla (molemmilla omat huoneet), mutta niinäkin kertoina on kyllä ilta/yö mennyt pitkälti kotiin soitellessa kun silloin on kerrankin aikaa siihen. 

Vierailija
11/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luvan?? Miksi tarvii luvan? Lapsiko on?

Ei, vaan on parisuhteessa. Joidenkin parisihteisiin kuuluu, myös toiselta osapuolelta kysyminen. Joidenkin parisuhteisiin kuuluu toisen menojen rajoittaminen, toisiin taas täysi vapaus. Ja kaikki on ihan ok, jos se molemmille sopii, ja ollaan tilanteeseen tyytyväisiä. Minä en puutu, tai hauku toisten suhteita, enkä halua omaanikaan mollattavan vääränlaiseksi. Vaikka meillä tarvitaan lupa. Yli 20v. Kuitenkin onnellisena menty. Ja ap:n provoon: En antaisi lupaa.

Vierailija
12/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Luotatko mieheesi? "Päästätkö" hänet pikkujouluihin?

Meillä molemmilla työt missä on työmatkoja ja illanistujaisia ja koulutusristeilyjä, eikä kyllä ole tullut mieleenkään kieltää/että mies kieltäisi osallistumasta.

Aika pitkälti sama juttuhan tuo on kuitenkin?

Ja mieheen (ja naiseen) pätee ihan sama kuin teineihin. - jos on pettääkseen niin kyllä hän sitten paikan ja ajan löytää.

Päästäisin siis 🤷

Vierailija
13/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luotan mieheeni. Niin kauan kunnes tulisi esiin jotain miksi en enää luottaisi.

Vierailija
14/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jo edesmennyt avomieheni oli aikanaan viikon vaelluksella Lapissa samassa teltassa kolmen tai neljän naisen kanssa. Ison lainateltan harjoittelupystytyksessä olin apuna ja mukavaa reissua toivottelin koko porukalle. Ei ollut mulle mikään ongelma ennen kuin...

Hänen kaverinsa soitti muutaman viikon päästä ja kyseli avomiestäni mukaan Lappiin viikon kalastusreissulle, kun tuon työkamu oli perunut osaltaan reissun. Avokkini oli töissä, mutta minä lomalla, joten minä kerroin voivani lähteä mukaan, ettei kundin tarvinnut yksin lähteä (vaimonsa jäi kotiin hoitamaan perheen lapsia).

Tuohon asti ei ollut mitään muuta sanomista, kuin tuon vaimon ja avokkini harmitukset siitä, etteivät voineet lähteä mukaan. Mutta kun anoppini kuuli asiasta, siitä tuli sanomista. Kuulin moneen otteeseen, kuinka sopimattomasti olin käyttäytynyt. Tuumasin siipalleni, ettei ollut tainnut äidilleen kertoa oman Lapin reissunsa kokoonpanoa. Ei ollut ja kielsi minuakin kertomasta. En kertonut, koska tiesin, mikä loputon paheksunta siitä olisi seurannut eli otin suht tyynesti moitteet vastaan.

Meillä oli keskinäinen luottamus ja avoimuus kunnossa eikä kummallakaan mitään turhia mustasukkaisuustaipumuksia, vaikkei niitä syrjähyppyjä suhde olisikaan kestänyt.

Toista oli ollut aiemmassa suhteessani, jossa exäni oli aiheetta tiuhaan mustis ja alkoi kihlauksen jälkeen pitää mua omaisuutenaan ja kieltää menojani ja määräillä tekemisistäni. Selvisi sittemmin, että kävi itse vieraissa, mikä on mun kokemuksen mukaan yleistä vahvasti aiheetta mustiksille tyypeille. Kihlaus jäi todella lyhyeksi.

Vierailija
15/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa miehelle kondomit laukkuun 👍

Vierailija
16/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lupaa kenenkään tarvitsee omiin menoihinsa kysyä? Pipoa löysemmälle.

Vierailija
17/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ilahtuneena, että olet menossa samaan aikaan mökille miespuolisen tuttusi kanssa ja katso, miten mies reagoi.

Vierailija
18/27 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä mökille parin äijän kanssa.

Vierailija
19/27 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kimppakivaa !

Vierailija
20/27 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että sitä tus sun litinää ja loisketta. Naiset fis taa toisiaan ja mies ruiskii sper maa syntymättömän lapsen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän