Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näet maskittoman kaupassa, niin mitä sanot hänelle?

Vierailija
19.06.2021 |

Itse en sano mitään, vaan annan qanonille erään psykiatrin käyntikortin :)

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentosuukko lähtee, jos se on eri sukupuolta kuin ite oon. Luulisin että todennäkösemmin maskiton ei ole saastuttanut itseään piikkiprostkuhötsillä, vaikk työikäisestä väestä (16 - 110-vuotiaat) jo ilmeisestinoin 62 prossaa on piikkiä kokeillut ainakin kerran

Vierailija
22/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saman psykiatrin, jolla itse käyt?

Ei taida olla kovin pätevä, kun ei ole näköjään sullakaan auttanut.

Itse, jos jotain sanoisin, niin varmaan "terve".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tammikuusta lähtien kulkenut ilman maskia, eikä kukaan ole sanonut mitään. Olen kyllä hymyillyt kaikille ja näyttänyt iloiselta että onko tuolla ollut vaikutusta, en tiedä.

Jotkut maskinaamat ovat ottaneet etäisyyttä mutta sehän on hyvä vaan. Itse en ole kenenkään lähelle kaupassa mennyt :)

Vierailija
24/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei voi astman takia käyttää maskia ja jos katseet voisivat tappaa kauppareissulla se olisi kuollut jo ajat sitten.

Ollaan mietitty että pitäiskö laittaa lappu kaulaan ”lääketieteellisistä syistä en voi käyttää maskia ja olen siitä erittäin pahoillani.”

Vierailija
25/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa miettiä. En edes välttämättä huomaa.

Vierailija
26/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas sanon maskillisille, että sinulla on nätti hymy.

Raukat joutuvat paniikkiin ja kopeloivat epäuskoisesti vapisevin sormin maskiaan "onko minulla maskia lainkaan vai onko tämä vain unta?!"

:)

Vierailija
27/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei voi astman takia käyttää maskia ja jos katseet voisivat tappaa kauppareissulla se olisi kuollut jo ajat sitten.

Ollaan mietitty että pitäiskö laittaa lappu kaulaan ”lääketieteellisistä syistä en voi käyttää maskia ja olen siitä erittäin pahoillani.”

En usko. Ei sellaista syytä ole olemassakaan etteikö voisi käyttää jotain kevyttä riepua naaman edessä. t: astmaatikko joka käyttää ffp2 maskia

Vierailija
28/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene kauppaan häiriköinti mielessä. En käytä maskia (miksi käyttäisin?), enkä seuraa muiden ilmeitä; en koe, että "maskittomuus" olisi jotain uhmaamista... sillä en näe maskin käytölle mitään järjellistä syytä.

Vierailija
29/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juttele itseni kanssa.

Vierailija
30/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano mitään, mutta ajattelen että onpahan pimeä tyyppi. Taitaa olla salaliittouskovainen tai vain välinpitämätön itsestään ja toisista.

Vierailija
31/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mun entinen työkaveri oli tuollainen kaiken huomauttelija :( Sai aina hävetä esim. busseissa.

Vierailija
32/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin käyttö on yksityinen, henkilökohtainen asia. Ei kukaan tule kysymään, kaivoitko p3rsettä, nenää, vai rasvaista hiuskuontaloa ennen kuin tulit kauppaan ja koskit hedelmiin, tai klähmit leipäpaketteja - hygienia on jokaisen oma asia.

Vierailija
33/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PATEETTISTA häiriköidä.

Vierailija
34/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene kauppaan häiriköinti mielessä. En käytä maskia (miksi käyttäisin?), enkä seuraa muiden ilmeitä; en koe, että "maskittomuus" olisi jotain uhmaamista... sillä en näe maskin käytölle mitään järjellistä syytä.

Jos kaikki ajattelisivat näin itsekkäästi, meillä olisi maskipakko eikä suositus. En minäkään näe mitään syytä lajitella roskia tai maksaa veroja mutta teen sen silti.

Vierailija
35/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen saman psykiatrin, jolla itse käyt?

Ei taida olla kovin pätevä, kun ei ole näköjään sullakaan auttanut.

Itse, jos jotain sanoisin, niin varmaan "terve".

Ja tähän vielä lisäyksenä, että tuo "terve" ihan vaan niin kuin tervehdyksenä. Täälläpäin kun on tapana tervehtiä kaikkia ihmisiä tuolla tavalla, myös kaupan kassalla. Tokihan sen voi käsittää toisen myös terveeksi fyysisesti ja erityisesti psyykkisesti tai toivotukseksi olla jatkossakin terve. Sairaalloinen ja elämää rajoittava sairastumisen pelko ei nimittäin ainakaan ole tervettä.

Vierailija
36/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski ei ole syy purkaa luonnehäiriöitään vieraisiin.

Vierailija
37/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei saa tulla myöskään haukkumaan sinua typerykseksi, jos käytät maskia helteellä, yksin. Eli sama, häiriköidään maskin takia vai sen puutteen takia.

Vierailija
38/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti vaan "Ave Maria".

Vierailija
39/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn oletko tyhmä vai köyhä vaiko molempia?

Vierailija
40/82 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki ajattelisivat näin itsekkäästi, meillä olisi maskipakko eikä suositus. En minäkään näe mitään syytä lajitella roskia tai maksaa veroja mutta teen sen silti.

Jotain vikaa on, jos ei tajua roskien lajittelun ja verojen maksamisen syitä. Ne ovat nimittäin asioita, joilla on oikeastikin konkreettista vaikutusta. Aloita vaikka googlettamalla, eiköhän se ymmärrys siitä pikkuhiljaa ala avautumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä