Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perustellaan 35+ naisen epähaluttavuutta lähinnä hedelmällisyydellä?

Vierailija
19.06.2021 |

Kaikki kolme alle 35-vuotiaana tapaamaani miestä eivät oikein mielellään olisi halunneet perhettä ja lapsia, ainakaan nopealla aikataululla, vaan olisi pitänyt tutustua ensin vuosikausia ja suostutella miestä.

Ensimmäinen, 23-vuotiaana tapaamani mies ei halunnut perhettä tai lapsia, vaikka odottelin seitsemän vuotta, yritin miellyttää ja tein kaikkeni, jotta olisin ollut ns. vaimoainesta. Aloin sitten kysellä asian perään, kun täytin 30 ja kävi ilmi, että ei mies sellaisia aikonut kanssani hankkia, vaan haluaisi suhteemme pysyvän ennallaan omalta kannaltani epävarmana tapailusuhteena hamaan maailman tappiin saakka. Lisäksi sama mies petti minua vuosikaudet.

Miksi siis miehet perustelevat sitä, että eivät halua 35+ naista tämän hedelmällisyydellä? Silloin nuorena sille miehelle olisi käynyt ihan hedelmätön nuori nainenkin tai vanhempikin nainen, kun ei hän jälkikasvua kuitenkaan halunnut. Nyt sitten 35+ ikäisenä en kelpaa enää kenellekään. Kyllähän tämä hieman harmittaa.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko osasyy olla sinun miesmakusi?

Itse olen tapaillut nuorempana vaan miehiä, jotka olisivat halunneet lapsia. Monet heistä ei kuitenkaan ole lapsia saaneet vieläkään, vaikka olemme juurikin n. 35-vuotiaita. Eli moni mies myös jää ilman lapsia, vaikka niitä tahtoisi.

Itse olen saanut neljä lasta mieheni kanssa, joka on erittäin lapsirakas. Ensimmäisen saimme 26-vuotiaana ja vikan nyt 35-vuotiaina.

Vierailija
82/88 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon hedelmällisyysasiaan en oikein ottaa kantaa. Mutta ihan yleisesti ottaen sanoisin että jos nainen on hyvännäköinen, niin hän kyllä varmasti kelpaa miehille oli hän sitten 35v, 45v tai 55v.

Jos nainen ei ole hyvännäköinen, niin ok siinä tapauksessa voi olla ettei enää ainakaan 35+ ikäisenä kelpaa miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tapaillut nuorempana vaan miehiä, jotka olisivat halunneet lapsia. Monet heistä ei kuitenkaan ole lapsia saaneet vieläkään, vaikka olemme juurikin n. 35-vuotiaita. Eli moni mies myös jää ilman lapsia, vaikka niitä tahtoisi.

Itse olen saanut neljä lasta mieheni kanssa, joka on erittäin lapsirakas. Ensimmäisen saimme 26-vuotiaana ja vikan nyt 35-vuotiaina.

Tämä. Ap etsii miehiä, jotka kohtelee häntä kuin roskaa. Sitten valittaa, että löytää miehiä, jotka kohtelee häntä kuin roskaa. Ristiriitaista?

Vierailija
84/88 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, koita piristyä, vaikka uskon että se on vaikeaa.

Niinhän sitä sanotaan että rakkaus tapahtuu silloin kun sitä vähiten odottaa. Eli lopeta miesten metsästys ja hanki kiinnostavaa sisältöä elämään, harrastus, kiinnostava työ, aikaa ystävien kanssa, jne. Sosiaalisista piireistä se mieskin löytyy ja ihastuu suhun koska hehkut innostusta ja elämäniloa. Sellaista ei kukaan voi vastustaa. Ota tästä kesästä kaikki ilo irti!

Kiitos sinulle! ❤ Koetan kaivaa energisyyttä ja voimia, vaikka tällä hetkellä on aika haikea olo.

T. Ap

Olet epäkypsä.

Olipa ilkeä kommentti. Miten se auttaa elämässään epäonnistunutta, että häntä nimitellään? Olisiko hänelle vinkkejä, miten muuttua vähemmän epäkypsäksi? Sitä paitsi 35+ on ainakin kypsä fyysisesti.

Ei varmaan kannata jatkossa odottaa, suorittaa, uhriutua ja ties mitä. Parisuhde joka johtaa lastensaantiin ei ole mikään suoritus. Kuulostaa siltä, että se mieskin on hänelle vain suorittamassa jotain tulevan isän osaa. Tämä on ihan sama kuin miehet jotka etsivät maatilalle morsmaikkua Ihan Kenestä Tahansa.

Jokaikinen ihminen haluaa olla yksilö. Sellainen on myös kiinnostavaa. Jos aina sanoo toiselle kaikkeen "kyllä", menee täysin toisen ehdoilla, ei osaa asettaa rajoja puhumattakaan siitä, että pitäisi sellaisista kiinni tai uskalla edes avata suutansa niin eihän sellaista voi ottaa tosissaan! Kuka haluaa tehdä lapatossusta lapsensa vanhemman? En keksi muita kuin luonnehäiriöisen.

Ap syyttelee tässä miehiä kaikesta. Kuitenkin jostain ihme syystä on olemassa rumia, lihavia ja vanhoja naisia joille riittää miehiä, monelle itseään nuorempia ja yh-äidin lasten isäpuoliksi vielä. Monella naisella on pitkiä parisuhteita jotka johtavat avioliittoon ja lapsiin eivätkä ne pääty siihen, että nainen täyttää 35.

Nämä ap:n puheet vastaavat ihan sitä k i l T t I s -retoriikkaa jossa "kaikki naiset toimivat näin". Mietin, että on ehkä ihan hyvä ettei Ap ole päässyt lisääntymään, koska ei lapsesta PIDÄ ikinä kasvattaa tahdotonta lattiarättiä!

Ota ensin oma elämäsi omiin käsiisi. Aloita siitä!

-sivusta

Ajatteluuni on vaikuttanut se, että aloin lueskella suomi24:n sinkkupalstan kommentteja jo nuorella iällä ja omaksuin ne olettamukseksi miesten ajattelusta yleisemmin. Ja yritin mukautua niihin. Lisäksi olen "ärsyttävän liberaalin" perheen lapsi, ja meidän perheessä isä oli se kilttiluonteinen, mutta äiti pyöritti koko palettia ja päätti kaiken.

Ajattelin aina, että en halua olla sellainen komentelija kuin äitini on ja haluaisin maskuliinisen miehen, joka laittaa naisen aisoihin. Lisäksi olen perinyt isäni mukautuvaisen luonteenkin.

T. Ap

Tässähän sen ongelman ytimen itse kerroitkin. Miten voit olla yllättynyt? Ihan itse kerrot etsineesi miestä, joka pyyhkii sinulla lattiaa ja yllätyt, kun löysit, mitä etsit.

Kokeilepa seuraavaksi tasa-arvoista suhdetta siihen sopivan kumppanin kanssa. Jos etsit miestä, joka ei arvosta sinua eikä tarpeitasi, saat mitä tilaat. Sitten on vähän omituista ihmetellä, kuinka niin kävi.

Mies voi olla maskuliininen ja silti antaa naisen päättää edes joistain asioista tai ymmärtää naisen oikkuja. Ne itse kohtaamani "maskuliiniset" miehet lähinnä pitivät naisia joinain esineinä tai leluina, joilla ei saisi olla lainkaan omaa tahtoa ja joiden pitäisi ajatella olennaisista asioista täysin samalla tavalla kuin miehet keskimäärin tai kuin tämä mies itse.

Eli siis nainen ei saisi edes olla siinä mielessä "naisellinen", että haluaisi kunnollisen asunnon kodiksi, perheen ja lapsia, vaan pitäisi keskittyä siihen pelkkään seksiin miestä miellyttääkseen ja asua perheen tarpeisiin liian pienessä miehen poikamiesboksissa taloudellisista syistä, vaikka oikeasti kummallakin yksinkin olisi ollut varaa tilavampaankin asuntoon.

T. Ap

Vierailija
85/88 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla tavallaan edes ollut mitenkään erityistä miesmakua muuten kuin ulkonäön ja koulutuksen osalta. Eka mies tuli juttelemaan kesätyöpaikassani ja vei mut autollaan kotiini. Hän oli komea ikäisekseen, reilu ja karismaattinen sekä hauskaa juttuseuraa. Siitä se sitten lähti.

Toisen tapasin netissä ja äitini chattaili aluksi puolestani sen miehen kanssa (erikoinen kuvio, myönnän). Kun tapsimme livenä ekan kerran, olin jo täysin ihastunut valmiiksi. Kolmannen olin tavannut livenä, mutta aloimme chattailla netissä. Ehdin kaikkiin kolmeen ihastua sen verran, että en enää osannut oikein pitää puoliani missään asiassa.

T. Ap

Vierailija
86/88 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä sanotaan että rakkaus tapahtuu silloin kun sitä vähiten odottaa. Eli lopeta miesten metsästys ja hanki kiinnostavaa sisältöä elämään, harrastus, kiinnostava työ, aikaa ystävien kanssa, jne. Sosiaalisista piireistä se mieskin löytyy ja ihastuu suhun koska hehkut innostusta ja elämäniloa. Sellaista ei kukaan voi vastustaa. Ota tästä kesästä kaikki ilo irti!

Kiitos sinulle! ❤ Koetan kaivaa energisyyttä ja voimia, vaikka tällä hetkellä on aika haikea olo.

T. Ap

Olet epäkypsä.

Olipa ilkeä kommentti. Miten se auttaa elämässään epäonnistunutta, että häntä nimitellään? Olisiko hänelle vinkkejä, miten muuttua vähemmän epäkypsäksi? Sitä paitsi 35+ on ainakin kypsä fyysisesti.

Ei varmaan kannata jatkossa odottaa, suorittaa, uhriutua ja ties mitä. Parisuhde joka johtaa lastensaantiin ei ole mikään suoritus. Kuulostaa siltä, että se mieskin on hänelle vain suorittamassa jotain tulevan isän osaa. Tämä on ihan sama kuin miehet jotka etsivät maatilalle morsmaikkua Ihan Kenestä Tahansa.

Jokaikinen ihminen haluaa olla yksilö. Sellainen on myös kiinnostavaa. Jos aina sanoo toiselle kaikkeen "kyllä", menee täysin toisen ehdoilla, ei osaa asettaa rajoja puhumattakaan siitä, että pitäisi sellaisista kiinni tai uskalla edes avata suutansa niin eihän sellaista voi ottaa tosissaan! Kuka haluaa tehdä lapatossusta lapsensa vanhemman? En keksi muita kuin luonnehäiriöisen.

Ap syyttelee tässä miehiä kaikesta. Kuitenkin jostain ihme syystä on olemassa rumia, lihavia ja vanhoja naisia joille riittää miehiä, monelle itseään nuorempia ja yh-äidin lasten isäpuoliksi vielä. Monella naisella on pitkiä parisuhteita jotka johtavat avioliittoon ja lapsiin eivätkä ne pääty siihen, että nainen täyttää 35.

Nämä ap:n puheet vastaavat ihan sitä k i l T t I s -retoriikkaa jossa "kaikki naiset toimivat näin". Mietin, että on ehkä ihan hyvä ettei Ap ole päässyt lisääntymään, koska ei lapsesta PIDÄ ikinä kasvattaa tahdotonta lattiarättiä!

-sivusta

Ajatteluuni on vaikuttanut se, että aloin lueskella suomi24:n sinkkupalstan kommentteja jo nuorella iällä ja omaksuin ne olettamukseksi miesten ajattelusta yleisemmin. Ja yritin mukautua niihin. Lisäksi olen "ärsyttävän liberaalin" perheen lapsi, ja meidän perheessä isä oli se kilttiluonteinen, mutta äiti pyöritti koko palettia ja päätti kaiken.

Ajattelin aina, että en halua olla sellainen komentelija kuin äitini on ja haluaisin maskuliinisen miehen, joka laittaa naisen aisoihin. Lisäksi olen perinyt isäni mukautuvaisen luonteenkin.

T. Ap

Tässähän sen ongelman ytimen itse kerroitkin. Miten voit olla yllättynyt? Ihan itse kerrot etsineesi miestä, joka pyyhkii sinulla lattiaa ja yllätyt, kun löysit, mitä etsit.

Kokeilepa seuraavaksi tasa-arvoista suhdetta siihen sopivan kumppanin kanssa. Jos etsit miestä, joka ei arvosta sinua eikä tarpeitasi, saat mitä tilaat. Sitten on vähän omituista ihmetellä, kuinka niin kävi.

Mies voi olla maskuliininen ja silti antaa naisen päättää edes joistain asioista tai ymmärtää naisen oikkuja. Ne itse kohtaamani "maskuliiniset" miehet lähinnä pitivät naisia joinain esineinä tai leluina, joilla ei saisi olla lainkaan omaa tahtoa ja joiden pitäisi ajatella olennaisista asioista täysin samalla tavalla kuin miehet keskimäärin tai kuin tämä mies itse.

Eli siis nainen ei saisi edes olla siinä mielessä "naisellinen", että haluaisi kunnollisen asunnon kodiksi, perheen ja lapsia, vaan pitäisi keskittyä siihen pelkkään seksiin miestä miellyttääkseen ja asua perheen tarpeisiin liian pienessä miehen poikamiesboksissa taloudellisista syistä, vaikka oikeasti kummallakin yksinkin olisi ollut varaa tilavampaankin asuntoon.

T. Ap

Haluat "miehen joka laittaa naisen aisoihin". Se ei ikinä tarkoita tasa-arvoista ja välittävää suhdetta. Tämä on ongelma, jota et tunnu edes tiedostavan. Ihmettelet, kuinka kerta toisensa jälkeen käy kuten käy.

Suoraan sanottuna et edes katso miehiä, joita kiinnostaisi perhe ja hyvä parisuhde. Normaalisti nainen ei suostu vuosia kestäviin epämääräisiin joopaa-eipäs -suhteisiin, ellei se ole oma toive. Jos arvostaisit itseäsi, voisit etsiä sinua arvostavaa miestä. Se ei ole mies "joka laittaa naisen aisoihin".

Vierailija
87/88 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Olet epäkypsä.

-sivusta

T. Ap

T. Ap

Haluat "miehen joka laittaa naisen aisoihin". Se ei ikinä tarkoita tasa-arvoista ja välittävää suhdetta. Tämä on ongelma, jota et tunnu edes tiedostavan. Ihmettelet, kuinka kerta toisensa jälkeen käy kuten käy.

Suoraan sanottuna et edes katso miehiä, joita kiinnostaisi perhe ja hyvä parisuhde. Normaalisti nainen ei suostu vuosia kestäviin epämääräisiin joopaa-eipäs -suhteisiin, ellei se ole oma toive. Jos arvostaisit itseäsi, voisit etsiä sinua arvostavaa miestä. Se ei ole mies "joka laittaa naisen aisoihin".

Kiitos tästä kommentista! Sen myötä tajusin yhden psyykkisen prosessin itsessäni. Olen nimittäin erittäin liberaalista kodista ja lapsuudessa parhaista kavereista osa oli poikia ja olen joskus epäillyt omaa seksuaalista suuntautumistanikin.

Haluan "äärimaskuliinisen" miehen siksi, kun liian helposti tunnen vain sisarellisia tunteita miehiä kohtaan. Eli siis pelkään, että jos mies muistuttaa leppoisaa isääni tai niitä mukavia lapsuuden kaveripoikia, en voisi kokea mitään seksuaalista. Siksi haluan sellaisen melkeinpä ilkeän ja naista alistavan miehen.

Kaikki liian tasa-arvoinen ja mukava jotenkin hävittää sen vähänkin jännitteen, jota minun on muutenkin vaikeaa kokea miesten seurassa. :( Tuon jos olisin tajunnut jotenkin korjata ajoissa, niin olisin kyennyt etsimään sellaista oikeasti mukavaa kumppaniehdokasta itselleni.

T. Ap

Vierailija
88/88 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setänic Outreach Director kirjoitti:

Tämä kannattaa lukea

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-2751179/Are-girl-22-Then-don…

Siinä kerrotaan, mitä miehet haluavat tai ainakin pitävät parhaimman näköisenä. Siinä ei kerrota, että 22-vuotias nainen haluaa vanhan miehen. Ei se yleensä halua. Jos tehtäisiin naisille sama kysely ja kysyttäisiin, minkä ikäinen mies olisi paras seksiin, niin nuoret miehet varmasti olisivat suosittuja.

Eiköhän tosiasia ole se että sekä miehet että naiset haluaisivat nuoren ja komean/kauniin kumppanin itselleen vanhan ja rupsahtaneen sijaan.

Itse ainakin haluan, ja hoidan asian maksamalla seksistä, jolloin saan juuri sellaisen kumppanin kuin haluan.