Miksi perustellaan 35+ naisen epähaluttavuutta lähinnä hedelmällisyydellä?
Kaikki kolme alle 35-vuotiaana tapaamaani miestä eivät oikein mielellään olisi halunneet perhettä ja lapsia, ainakaan nopealla aikataululla, vaan olisi pitänyt tutustua ensin vuosikausia ja suostutella miestä.
Ensimmäinen, 23-vuotiaana tapaamani mies ei halunnut perhettä tai lapsia, vaikka odottelin seitsemän vuotta, yritin miellyttää ja tein kaikkeni, jotta olisin ollut ns. vaimoainesta. Aloin sitten kysellä asian perään, kun täytin 30 ja kävi ilmi, että ei mies sellaisia aikonut kanssani hankkia, vaan haluaisi suhteemme pysyvän ennallaan omalta kannaltani epävarmana tapailusuhteena hamaan maailman tappiin saakka. Lisäksi sama mies petti minua vuosikaudet.
Miksi siis miehet perustelevat sitä, että eivät halua 35+ naista tämän hedelmällisyydellä? Silloin nuorena sille miehelle olisi käynyt ihan hedelmätön nuori nainenkin tai vanhempikin nainen, kun ei hän jälkikasvua kuitenkaan halunnut. Nyt sitten 35+ ikäisenä en kelpaa enää kenellekään. Kyllähän tämä hieman harmittaa.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjullinen ihmisiä vaill rakkautta. Toivottavasti koette sen joskus.
samaa ihmettelen, oikeastiko näin paljon ihmisiä, miehiä sekä naisia, joille parisuhteen (ainoa) perusta on seksi?
Surullista. Seksi on tärkeä ja iso osa parisuhdetta mutta eihän toisen nuoruus, kuulas iho jne riitä aitoon suhteeseen. Tai miehessä paksu lompakko.
Järkyttävää. On sentään ihmisiä jotka rakastuvat ihmiseen ja rakastavat tätä loppuun asti sitoutuen.
Minä kyllä haluaisin perheen ja nimenomaan pelkän seksin vonkaajia olen vältellyt. Toisaalta minulle se perhe olisi ykkönen ja mies vähän sivuseikka. Haluaisin ison perheen, kodin ja miehen, joka olisi elämänkumppanina.
Itse en voi sille mitään, jos päädyn jonkun hyväksikäytettäväksi tai tapailemilla miehillä onkin muut tarkoitusperät. Siksi olen edelleen yksin. Siispä mielestäni on epäreilua kauhistella ihmisiä, joilla on mennyt huonommin kuin itselläsi.
Alun perin halusin kumppanin loppuelämäkseni, mutta se elämäni ensimmäinen miesystävä hyödynsi minua vain seitsemän vuotta, kunnes myönsi, ettei koskaan tule hankkimaan perhettä kanssani. Minä mielistelin ja siedin miestä ja hänen oikkujaan ja pettämistä sen seitsemän vuotta, kun odottelin kosintaa ja aloitetta avioliittoon jne.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat epärehellisiä. Ajattelevat, että hedelmällisyyteen ja perheen haluamiseen vetoaminen on sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin sanoa että parikymppiset on kauniimpia kuin kolmekymppiset.
Sillä että sama pätee miehiin (molemmissa asioissa) ei ole väliä koska miehet ovat pohjattoman itsekkäitä, vain heidän toiveillaan ja haluillaan on merkitystä.Miksi joku alapeukuttaa päivänselvää faktaa? Ja eivät useimmat suomalaismiehet edes mitään suurperhettä halua, vaan 1-3 lasta riittää. Sellaiseen lapsimäärään ei mitään superhedelmällistä kehoa ja nuorta ikää edes tarvitse, vaan ihan normaali hedelmällisyys riittää ja moni 35-45-vuotiaskin pääsee siihen lapsimäärään kohtalaisen helposti.
Vain jotkut lestadiolaiset ym. miehet haluavat aidosti niitä yli viiden ja jopa yli kymmenen lapsen katraita ja sellaisen synnyttämistä aloittaessa pitää olla toki nuori, jotta aika riittää. Miehet haluavat yleensä nuoren ja "panettavan" näköisen naisen. Muu on heille yleensä yhdentekevää. Ikävä, mutta kylmä totuus, joka näin naisena tuntuu ihan tuskallisen epäreilulta.
T. Ap
En minä voi mitään biologialleni. +35v naisen iho ja yleinen hehkeys vain eivät enää herätä viettiäni pariutua hänen kanssaan. Mieluummin yksin kuin biologian vastaisen naisen kanssa, joka ei herätä mitään fiiliksiä. Vähän sama kuin naisen pakottaisi kiinnostumaan biologiansa vastaisesti elämäntapatyöttömästä.
No naiset ja miehet ei ikuisesti pysy parikymppisinä. Jos nyt saisit 25v naisen, niin vaihtaisitko kohta taas nuorempaa jos mahdollista?
Iljettävää, jos sileä iho on ainoa asia mitä "rakastat"naisessa.
Olen iljettävä setä mutta sinä taas et osaa lukea. Sanoin myös yleinen hehkeys. Se katoaa naisilta 30-35 vuotiaana eikä sitä saa edes kauneusleikkauksilla takaisin. Sen vuoksi parikymppiset ovat kaikkien miesten suosikkeja ja vanhat naiset ei kenenkään ensisijaisia vaihtoehtoja.
Jokaisella on mieltymyksensä ja se on ihan ok, kunhan pysyy lakien puitteissa. Oletko sitten aina dumpannut sen tyttöystäväsi tai vaimosi, kun hän on täyttänyt 30 vuotta vai oletko pitäytynyt irtosuhteissa? Voisin väittää, että eivät irtosuhteetkaan tai lyhyet suhteet ole mitään herkkua pidemmän päälle edes miehille.
T. Ap
Itseasiassa irtosuhteet ovat suurinta herkkua mkehelle kuin miehelle mutta vain harva mies on riittävän tasokas harrastamaan niitä säännöllisesti. Yksikään mies ei valitse yhtä ja samaa naista 10 vuodeksi jos vaihtoehtona on uusi nainen joka viikonloppu. Tiedän erään superalfan jolla ei ole mitään aikomusta vakiintua 4-kymppisenäkään. Hän ns. pelaa kentällä ja panee hyvännäköisiä naisia kuten viimeiset 20 vuotta. Miksi? Koska hän voi.
Ikuiset mieslapset on erikseen, ei kukaan normaali aikuinen tuollaista jaksa loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat epärehellisiä. Ajattelevat, että hedelmällisyyteen ja perheen haluamiseen vetoaminen on sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin sanoa että parikymppiset on kauniimpia kuin kolmekymppiset.
Tämä on se syy.
Tosin parikymppiset eivät ole automaattisesti kauniimpia kuin kolmekymppiset. 35+ nainen voi olla vielä upea jos pitää itsestään huolta. Sama pätee miehiin (ja itsekin myönnän haluavani pääasiassa reippaasti nuorempia miehiä).
Samassa veneessä silti ollaan ap. Setämiesten keskuudessa kyllä kävisi kova flaksi mutta kun ei vaan pysty niin ei pysty.
N37
Kyllä, +35v nainen voi olla upea, gorgeous, mutta seksuaalisesti viehättävä on eri asia ja se on ainut mikä miehiä kiinnostaa kun puhutaan parisuhteesta. Tämän faktan voi myöntää ja ymmärtää tai sitten loputtomiin ihmetellä miksi miehiä ei kiinnosta "upea" nainen. Vaatimattoman näköinen 20v nainen on huomattavasti kiihottavampi kuin upea 35v.
No miksi miehet sitten haluavat esim. minusta nimenomaan sitä seksiä? Ja erityisesti nuoret miehet, myös ne komeat joilla olisi nuoria tyttöjä tarjolla joka sormelle? Itse olen 32v alkaen saanut seksivonkaajia hätyytellä pois (ja ei en ole enkä näytä helpolta, en pyllistele tinderissä tms. mutta panostan ulkonäköön). Eli biologisesti ajateltuna, siitosintoiset viriilit uroot yrittävät yhä astua säännöllisesti, joku joskus siinä onnistuukin. Eivät tosin jää odottelemaan olenko tiineenä.. Ja onhan tuo ihan jonkinlainen ilmiökin nykyään, nuoremmat miehet haluaa vanhempia naisia, miksi kun ei olla hedelmällisiä siloposkiakaan enää?
N37
Olet helppo, sinulla on omaa rahaa käytettävissä ja asunto missä paneskella. Nämä eivät ole mitään itsestään selvyyksiä nirsojen parikymppisten kohdalla. Tarvitseeko vielä luetella lisää syitä?
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Tulihan sitä tuhrattua aikaa ns. väärien ihmisten kanssa, ja olin silloin kyllä nuori. No, lapseton minä en ole, joten sen verran toisella osapuolella on ollut niitä intressejä minuun. Kuitenkin kaikesta huolimatta nyt voin sanoa olevani varsin tyytyväinen elämääni. Tätä täysin yliarvostettua parisuhdetta ja siihen liittyvää minulla ei ole, mutta minulla on sitten elämässä muuta mukavaa, mikä tekee tyytyväiseksi. Olen kai tiedostanut aika selkeästi sen, että itseesi voit vaikuttaa, mutta valitettavasti toisiin et. Toki joskus myös se omatoiminta saattaa saada toisessa aikaan sen muutoksen. Taidan myös olla aika itsenäinen nainen, että ehkä sitten sekin.
Mä olisin kyllä halunnut löytää sen oikean jo nuorena ja perustaa suuren ydinperheen. Ärsyttävää kärvistellä tällaisessa välitilassa vuodesta toiseen. En nauti sinkkuudesta lainkaan ja ujostelen uusia ihmisiä. En jaksaisi tavata uusia ihmisiä myöskään. Ideaalitilanteessa olisi tuttu kumppani jo vuosien takaa. Silloin olisin onnellinen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerro meille itseäsi huonommille, mitä teit saadaksesi rakkautta. Vai onko niin, että sitä ei edes ole tarkoitettu kaikille? Alan itse kallistua kyseisen epäilyksen suuntaan, sillä niin järkyttävän vaikeaa on löytää ketään ilman yli-inhimillistä vaivannäköä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä että sama pätee miehiin (molemmissa asioissa) ei ole väliä koska miehet ovat pohjattoman itsekkäitä, vain heidän toiveillaan ja haluillaan on merkitystä.Miksi joku alapeukuttaa päivänselvää faktaa? Ja eivät useimmat suomalaismiehet edes mitään suurperhettä halua, vaan 1-3 lasta riittää. Sellaiseen lapsimäärään ei mitään superhedelmällistä kehoa ja nuorta ikää edes tarvitse, vaan ihan normaali hedelmällisyys riittää ja moni 35-45-vuotiaskin pääsee siihen lapsimäärään kohtalaisen helposti.
Vain jotkut lestadiolaiset ym. miehet haluavat aidosti niitä yli viiden ja jopa yli kymmenen lapsen katraita ja sellaisen synnyttämistä aloittaessa pitää olla toki nuori, jotta aika riittää. Miehet haluavat yleensä nuoren ja "panettavan" näköisen naisen. Muu on heille yleensä yhdentekevää. Ikävä, mutta kylmä totuus, joka näin naisena tuntuu ihan tuskallisen epäreilulta.
T. Ap
En minä voi mitään biologialleni. +35v naisen iho ja yleinen hehkeys vain eivät enää herätä viettiäni pariutua hänen kanssaan. Mieluummin yksin kuin biologian vastaisen naisen kanssa, joka ei herätä mitään fiiliksiä. Vähän sama kuin naisen pakottaisi kiinnostumaan biologiansa vastaisesti elämäntapatyöttömästä.
No naiset ja miehet ei ikuisesti pysy parikymppisinä. Jos nyt saisit 25v naisen, niin vaihtaisitko kohta taas nuorempaa jos mahdollista?
Olen iljettävä setä mutta sinä taas et osaa lukea. Sanoin myös yleinen hehkeys. Se katoaa naisilta 30-35 vuotiaana eikä sitä saa edes kauneusleikkauksilla takaisin. Sen vuoksi parikymppiset ovat kaikkien miesten suosikkeja ja vanhat naiset ei kenenkään ensisijaisia vaihtoehtoja.
Jokaisella on mieltymyksensä ja se on ihan ok, kunhan pysyy lakien puitteissa. Oletko sitten aina dumpannut sen tyttöystäväsi tai vaimosi, kun hän on täyttänyt 30 vuotta vai oletko pitäytynyt irtosuhteissa? Voisin väittää, että eivät irtosuhteetkaan tai lyhyet suhteet ole mitään herkkua pidemmän päälle edes miehille.
T. Ap
Itseasiassa irtosuhteet ovat suurinta herkkua mkehelle kuin miehelle mutta vain harva mies on riittävän tasokas harrastamaan niitä säännöllisesti. Yksikään mies ei valitse yhtä ja samaa naista 10 vuodeksi jos vaihtoehtona on uusi nainen joka viikonloppu. Tiedän erään superalfan jolla ei ole mitään aikomusta vakiintua 4-kymppisenäkään. Hän ns. pelaa kentällä ja panee hyvännäköisiä naisia kuten viimeiset 20 vuotta. Miksi? Koska hän voi.
Ikuiset mieslapset on erikseen, ei kukaan normaali aikuinen tuollaista jaksa loputtomiin.
Uskoisin, että se todella on näin. Eiköhän se paneskeluskenekin ole niin nähtyä jossain vaiheessa?!? Ja siinä vaiheessa kiinnostaisi hyvä suhde, työ ja mukava, rauhallinen elämä.
Miksi sitä pitää roikkua miehissä jotka eivät lapsia halua, ja jostain syystä olettaa että yhtäkkiä vuosia myöhemmin niitä haluttaisiinkin?
Niitä miehiä kyllä on jotka niitä lapsia haluaa (enenevässä määrin kylläkin niitä jotka eivät halua). Ota semmoinen. Ja heti selväksi se että niitä halutaan. "Katotaan ny, ehkä joskus" on yhtä ku "ei".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro meille itseäsi huonommille, mitä teit saadaksesi rakkautta. Vai onko niin, että sitä ei edes ole tarkoitettu kaikille? Alan itse kallistua kyseisen epäilyksen suuntaan, sillä niin järkyttävän vaikeaa on löytää ketään ilman yli-inhimillistä vaivannäköä.
T. Ap
Miten niin huonommille? Tiedostan olevani hyvin onnekas. Hyvin vähän tekemistä sillä on tekemisen kanssa, elin elämääni. Tästä ketjusta välittyvä välineellinen ihmiskuva on kovin surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Luuletko, että me naisetkaan pidämme vanhoja miehiä seksikkäinä. Lihasten pyöreys, kiinteät pakaralihakset ja tietynlainen hartialinja ovat tyypillisiä nuorelle miehelle ja todella seksikkäitä. Useat naiset ovat sen verran realisteja, etteivät havittele nuoria miehiä. Tosin nainen saa helposti nuoren miehen pieneen hauskanpitoon. Mies ei saa yhtä helposti nuorta naista paitsi tietysti rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samaa ihmettelen, oikeastiko näin paljon ihmisiä, miehiä sekä naisia, joille parisuhteen (ainoa) perusta on seksi?
Surullista. Seksi on tärkeä ja iso osa parisuhdetta mutta eihän toisen nuoruus, kuulas iho jne riitä aitoon suhteeseen. Tai miehessä paksu lompakko.
Järkyttävää. On sentään ihmisiä jotka rakastuvat ihmiseen ja rakastavat tätä loppuun asti sitoutuen.
Minä kyllä haluaisin perheen ja nimenomaan pelkän seksin vonkaajia olen vältellyt. Toisaalta minulle se perhe olisi ykkönen ja mies vähän sivuseikka. Haluaisin ison perheen, kodin ja miehen, joka olisi elämänkumppanina.
Itse en voi sille mitään, jos päädyn jonkun hyväksikäytettäväksi tai tapailemilla miehillä onkin muut tarkoitusperät. Siksi olen edelleen yksin. Siispä mielestäni on epäreilua kauhistella ihmisiä, joilla on mennyt huonommin kuin itselläsi.
Alun perin halusin kumppanin loppuelämäkseni, mutta se elämäni ensimmäinen miesystävä hyödynsi minua vain seitsemän vuotta, kunnes myönsi, ettei koskaan tule hankkimaan perhettä kanssani. Minä mielistelin ja siedin miestä ja hänen oikkujaan ja pettämistä sen seitsemän vuotta, kun odottelin kosintaa ja aloitetta avioliittoon jne.
T. Ap
En kauhistellut kihmisiä joilla on mennyt huonosti. En myöskään kertonut omasta tilanteestani joten et voi tietää minun historiaani tai nykytilannetta.
Kauhistelin tai paremminkin surin tuota ihmisten kylmää ja pinnallista asennetta että vain nuoruus/ulkonäkö merkitsee parisuhteessa, irtosuhteissa vielä ymmärrän mutta en siinä että joku valitsee elämänkumppanin vain pinnallisten ja katoavien seikkojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis yli 35-vuotiaana en ole enää tavannut ketään, joka ihan aidosti haluaisi parisuhteen kanssani. Yhteensä kolmen miehen kanssa olen käynyt treffeillä ja kaikista tuli hylsy, vaikka ekan kahden kanssa tapailtiinkin kahvitreffeillä keskustellen (ei siis seksiä tai kosketusta ym.) useamman kuukauden ajan. Kolmannen kanssa nähtiin kerran kahvilassa jutellen. Olen ollut tässä jo ärsyttävän monta vuotta täysselibaatissa, ilman mitään kosketusta, edes haleja tai pusuja.
En osaa tai kykene olemaan sellainen, että kelpaisin miehille enää. Heitän kohta hanskat tiskiin ja annan olla. Olen vain liian kulahtanut ilmeisesti. Ei tuolla ketään miehiä ole ainakaan minun kaltaiselleni.
Liian vähän. Tapaa ainakin 30. En kuitenkaan suosittele, että kaikki liukuhihnalta, vaan erilaisista yhteyksistä: Muutama netistä, muutama ravintolasta, muutama järjestö tms. toiminnasta.
En käy käytännössä ikinä baareissa tai ravintoloissa. En ole koskaan käynytkään (ehkä max 10 kertaa koko elämäni aikana ja viimeisimmästä kerrasta on yli 10 vuotta aikaa). En ole missään järjestö- ym. toiminnassa mukana ollut koskaan. Olen aika hiljainen ja ujo siis muutenkin. Lisäksi minulla on taipumus ihastua äärimmäisen harvoin ja silloinkin aivan täysin vääriin ihmisiin. Siis ihan säälittävällä tavalla mahdottomiin parisuhdemielessä.
Netistä varmaan voisi löytää jonkun treffailuhaluisen yhdelle kahvilatapaamiskerralle, mutta epätoivo alkaa iskeä. Olen ihan hoikka ja perusterve sekä sopusuhtainen, mutta en elä lainkaan sosiaalista elämää, enkä ole koskaan elänytkään. Mitään kaveripiiriäkään ei ole koskaan ollutkaan lukioaikojen jälkeen.
T. Ap
Noita asioita voisi silti tehdä jossain määrin. En nimittäin itsekään ole sosiaalinen, ravintolassa voi käydä myös yksin, olen käynytkin. T. lainaamasi Idea on lisätä satunnaisten kohtaamisten määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Hehkeys ja seksuaalinen karisma eivät ole mitenkään ikäsidonnaisia. Normaali aikuinen mies ei halua mitään teinityttöä vaan vertaisensa naisen. Sama toisinpäun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Miten niin huonommille? Tiedostan olevani hyvin onnekas. Hyvin vähän tekemistä sillä on tekemisen kanssa, elin elämääni. Tästä ketjusta välittyvä välineellinen ihmiskuva on kovin surullinen.
Ehkä onni vain napsahtaa joillekin vähän niinkuin arpajaisvoitto, ilman mitään omaa aktiivisuutta. Olen sitä itsekin odotellut koko elämäni. En usko löytäväni enää koskaan kumppania. Se on minulle käytännössä mahdotonta. Ainoa ratkaisuni on tehdä surutyötä ja luovuttaa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
T. Ap
Ööö, miehet, jotka tuollaisia kirjoittelevat eivät ole saaneet ensimmäistäkään naista, eivät minkään ikäistä. Tunnen pari miestä, joilla on ollut nuorempi nainen ja he eivät todellakaan kirjoittelisi tuohon sävyyn eivätkä olisi tällä palstalla. Naisettomat miehet (jotka eivät itse kelpaa) haluavat kostaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Luuletko, että me naisetkaan pidämme vanhoja miehiä seksikkäinä. Lihasten pyöreys, kiinteät pakaralihakset ja tietynlainen hartialinja ovat tyypillisiä nuorelle miehelle ja todella seksikkäitä. Useat naiset ovat sen verran realisteja, etteivät havittele nuoria miehiä. Tosin nainen saa helposti nuoren miehen pieneen hauskanpitoon. Mies ei saa yhtä helposti nuorta naista paitsi tietysti rahalla.
Siksi setämies rulaa!
Vierailija kirjoitti:
On kai niitä nuoriakin miehiä, jotka haluaa perheen perustaa. Tiedän monia, jotka ovat tulleet omasta halustaan isäksi parikymppisenä ja kantavat vastuunsa lastenhoidosta. Sulla on ollut huono tuuri tuossa suhteessa...
Ei tuossa mistään tuurista ole ollut kyse. Ap itse odotteli 7 vuotta ennen kuin alkoi kunnolla kyselemään lastenhankinnan ja yhteisen tulevaisuuden perään. Tuollaiset asiat otetaan yleensä puheeksi heti suhteen alussa eikä vaan oleteta, että toinen haluaa samoja asioita kuin itse.
Ap:n olisi pitänyt puhua lapsienteko haaveistaan ja ottaa selvää mitä mies on lapsien saamisesta mieltä. Jos sieltä olisi tullut vastaukseksi jotain epämääräistä kuten että katotaan sitten joskus yli 30 vuotiaana tai muunlaisia vastauksia joista käy ilmi, että mies ei oikeasti ole ajatellut asiaa paljoakaan niin mies vaihtoon. Naisella ei ole varaa jäädä odottelemaan josko se mies sitten 10 vuoden päästä haluaa lapsen.
Lapsien saamiseen pitää olla kristallinkirkas mielipide ja myös yhdessä sovittu ja puhuttu aikaraja, johon mennessä lapsia aletaan hommaamaan. Jos mies ei halua puhua lapsien saamisesta, todennäköisesti hän ei niitä oikeasti halua, kunhan lämpimikseen puhuu, että joo ehkä sit joskus vois tehä lapsia ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se syy.
Tosin parikymppiset eivät ole automaattisesti kauniimpia kuin kolmekymppiset. 35+ nainen voi olla vielä upea jos pitää itsestään huolta. Sama pätee miehiin (ja itsekin myönnän haluavani pääasiassa reippaasti nuorempia miehiä).
Samassa veneessä silti ollaan ap. Setämiesten keskuudessa kyllä kävisi kova flaksi mutta kun ei vaan pysty niin ei pysty.
N37
Kyllä, +35v nainen voi olla upea, gorgeous, mutta seksuaalisesti viehättävä on eri asia ja se on ainut mikä miehiä kiinnostaa kun puhutaan parisuhteesta. Tämän faktan voi myöntää ja ymmärtää tai sitten loputtomiin ihmetellä miksi miehiä ei kiinnosta "upea" nainen. Vaatimattoman näköinen 20v nainen on huomattavasti kiihottavampi kuin upea 35v.
Jos hakee naisena vain irtoseksiä, niin tuossa voisi huijata miehiä niin, että opettelee esittämään 20-vuotiasta ja valehtelee olevansa 20, jos on hyvännäköinen ja säilynyt nuoren näköisenä 35-vuotiaana. Uskoisin, että voisi oikeasti toimia. Se 35-vuotias mies, irtoseksikumppani, hekumoisi siellä, että sai 20-vuotiasta nuorta ja oikeasti saikin ikäistään 35-vuotiasta!
Vierailija kirjoitti:
Sillä että sama pätee miehiin (molemmissa asioissa) ei ole väliä koska miehet ovat pohjattoman itsekkäitä, vain heidän toiveillaan ja haluillaan on merkitystä.
Jos halutaa tiivistää sen, mitä biologisesti mies haluaa, niin se on hedelmällinen mutta ei sillä hetkellä hedelmöittynyt. Se on itse asiassa aika luonnollista, miksi noin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis yli 35-vuotiaana en ole enää tavannut ketään, joka ihan aidosti haluaisi parisuhteen kanssani. Yhteensä kolmen miehen kanssa olen käynyt treffeillä ja kaikista tuli hylsy, vaikka ekan kahden kanssa tapailtiinkin kahvitreffeillä keskustellen (ei siis seksiä tai kosketusta ym.) useamman kuukauden ajan. Kolmannen kanssa nähtiin kerran kahvilassa jutellen. Olen ollut tässä jo ärsyttävän monta vuotta täysselibaatissa, ilman mitään kosketusta, edes haleja tai pusuja.
En osaa tai kykene olemaan sellainen, että kelpaisin miehille enää. Heitän kohta hanskat tiskiin ja annan olla. Olen vain liian kulahtanut ilmeisesti. Ei tuolla ketään miehiä ole ainakaan minun kaltaiselleni.
Liian vähän. Tapaa ainakin 30. En kuitenkaan suosittele, että kaikki liukuhihnalta, vaan erilaisista yhteyksistä: Muutama netistä, muutama ravintolasta, muutama järjestö tms. toiminnasta.
En käy käytännössä ikinä baareissa tai ravintoloissa. En ole koskaan käynytkään (ehkä max 10 kertaa koko elämäni aikana ja viimeisimmästä kerrasta on yli 10 vuotta aikaa). En ole missään järjestö- ym. toiminnassa mukana ollut koskaan. Olen aika hiljainen ja ujo siis muutenkin. Lisäksi minulla on taipumus ihastua äärimmäisen harvoin ja silloinkin aivan täysin vääriin ihmisiin. Siis ihan säälittävällä tavalla mahdottomiin parisuhdemielessä.
Netistä varmaan voisi löytää jonkun treffailuhaluisen yhdelle kahvilatapaamiskerralle, mutta epätoivo alkaa iskeä. Olen ihan hoikka ja perusterve sekä sopusuhtainen, mutta en elä lainkaan sosiaalista elämää, enkä ole koskaan elänytkään. Mitään kaveripiiriäkään ei ole koskaan ollutkaan lukioaikojen jälkeen.
T. Ap
Noita asioita voisi silti tehdä jossain määrin. En nimittäin itsekään ole sosiaalinen, ravintolassa voi käydä myös yksin, olen käynytkin. T. lainaamasi Idea on lisätä satunnaisten kohtaamisten määrää.
En ole ikin käynyt ravintolassa yksin, enkä pidä alkoholin juomisesta päihtymismielessä. Minulta myös joskus nuorena kyseltiin hintaa, kun kuljin jossain shortseissa tai mekossa yksin kadulla (kerran myös ruotsinlaivalla). Pelottaa, että minua luultaisiin maksulliseksi, jos olisin jossain yksikseni, tosin ehkä olen jo sen verran vanhempi, että se todennäköisyys voisi olla pienentynytkin.
T. Ap
Ehkä jossain setämiesten päiväunissa juu.