Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko epäkohteliasta: ei onnittele vaikka huomaa syntymäpäivän?

Vierailija
19.06.2021 |

Hmm…. Minulla on kaverina (joo, on ollut aiemmin juttua, eli ollaan flirttailtu yms.) mies, joka on myös LinkedIn kontaktini. Minulla oli syntymäpäivä viime viikolla, eikä mies onnitellut. Ei, vaikka viihtyy LinkedInissä päivittäin ja varmasti huomannut notifikaatioista että synttärit oli (ja meni).

Ei siis onnittelut mitään muutakaan kautta.

Pari viikkoa sitten myös puhuimme synttäreideni tulosta että ”kun sä nyt vanhenet” yms. naureskelua.

Ei ole kiinnostunut siis: Muuten olisi jotain laittanut?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkedin ei ole ainakaan minulle henkilökohtaisten tuttujeni onnittelukanava. Ystävät on muualla (toki heitä LinkedInissäkin on, mutta en heitä sitä kautta muista).

Vierailija
2/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka tuota nyt muistaa päivälleen. Onnittelen, jos tulee ilmoitus samana päivänä, mutta muuten en muista mitään synttäreitä. Ei kai aikuinen mitään synttäreitä vietä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä jaksa onnitella fb tai missään muussakaan kanavassa. Tein sitä monta vuotta mutta mun mielestä ärsyttävä tapa kerätä synttärionnitteluita.

Vierailija
4/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yleensä jaksa onnitella fb tai missään muussakaan kanavassa. Tein sitä monta vuotta mutta mun mielestä ärsyttävä tapa kerätä synttärionnitteluita.

En minäkään, mielestäni järjetöntä että siellä porukka vaan papukaijamaisesti hokee "onnea!" toisensa perään, ei viitsi tehdä samaa ja ei sillä kuitenkaan ole synttärisankarille merkitystä keneltä se hokema jää sanomatta.

Vierailija
5/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis… mä huomaan LinkedInissä toki joo, onnittelen sitten txt tai Whatsappissa.

Olisihan tuo mies voinut noin toimia. Ymmärrän Ap:n pointin ja minusta on pointtia myös siinä että mies ei ole kiinnostunut kun ei onnitellut.

Vierailija
6/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkedin ei ole ainakaan minulle henkilökohtaisten tuttujeni onnittelukanava. Ystävät on muualla (toki heitä LinkedInissäkin on, mutta en heitä sitä kautta muista).

Taisit missata pointin.

Vierailija
7/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette mieltä; pitäisikö koko mies unohtaa? Vai onko toivoa?

Ap

Vierailija
9/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa kiusata.

Vierailija
10/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ niin mikä?

Vierailija
11/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl moni aikuinen on sit niin hirviästi huooomiota ja muistamista ja suitsutusta vailla merkkipäivänään... ja toisen vastaava, pyhh, eivoisivähempääkiinnostaa

😤😄

Vierailija
12/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää itsekään, että heitä onnitellaan eli eivät siksi ehkä onnittele muitakaan.

Vierailija
13/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole ilmoittanut minnekään mun syntymäpäiviä. En tykkää, että mua onnitellaan. En oo välittänyt synttäreitä sitten lapsuuden.

Vierailija
14/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko siis aikuinen? Voi nolous, mitä huomionkipeyttä. Teennäistä someonnittelut.

Vierailija
15/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muutenkaan ymmärrä sitä, että aikuiset ihmiset kerää jossain tykkäämisiä, melko vierailta ihmisiltä.

Vierailija
16/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muutenkaan ymmärrä sitä, että aikuiset ihmiset kerää jossain tykkäämisiä, melko vierailta ihmisiltä.

Luitko aloituksen? Tässä ei ollut nyt kysymys siitä.

Vierailija
17/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää; näimme ko.miehen kanssa viimeksi 2 vkoa sitten ja kyllä: hänellä oli syntymäpäivät keväällä ja onnittelin häntä viestillä (muistin ilman LinkedInissä ollutta notifikaatiotakin).

Ap

Vierailija
18/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lisää; näimme ko.miehen kanssa viimeksi 2 vkoa sitten ja kyllä: hänellä oli syntymäpäivät keväällä ja onnittelin häntä viestillä (muistin ilman LinkedInissä ollutta notifikaatiotakin).

Ap

Miestä ei vois vähempää kiinnostaa synttärionnittelut somessa? Veikkaan, että tuskin enää edes muistaa, että sinä onnittelit häntä keväällä.

Älä ap etsi merkityksiä sieltä, missä niitä ei ole. Monet kokee noi some-synttärionnittelut turhina, eivät kiinnitä niihin mitään huomiota. Ja monille aikuisille synttäripäivä ei oo mikään spesiaali.

Jos mies olis susta kiinnostunut, tietäisit sen kyllä ja sun ei tarttis vatvoa jotain Fb-onnitteluja tai niiden puuttumista.

Vierailija
19/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei vois vähempää kiinnostaa synttärionnittelut somessa?

Just näin!

Vaikka moni mies on kyllä niin puusilmä, että voi tykätäkin onnitteluista, mutta ei älyä tai jaksa tai kiinnosta onnitella muita. Ottaa vaan ihan itsestäänselvyytenä sen, että totta kai itse on onnittelun kohde.

Ja niinhän päin se usein menee, että naiset onnittelee miehiä: kavereita, työkavereita, sukulaisia, ihastuksen kohteita. Mutta harvemmin toisin päin.

Vierailija
20/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole kukaan onnitellut vuosikymmeniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän